Skocz do zawartości

MARTINO79

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MARTINO79

Osiągnięcia MARTINO79

0

Reputacja

  1. zastanawiam sie jeszcze nad tymi alum felgami, maja znaczek audi oznaczenia i nr taki jak napisalem, ale nie ma made in germany, od wewnetrznej strony jest jedynie napisane italy, zastanawiam sie czy tam tez produkowano felgi dla audi?
  2. Witam, 2 dni temu wymieniłem w swoim aucie felgi ze standardowych stalowych (nr felgi 8d0601027 ET 45 opona 195 r15 65) na aluminiowe 16' AuDI nr 4A0601025P ST5 SPEEDLINE SL1124, ET 45. W punkcie wymiany DWUKROTNIE pytałem czy do nowych felg potrzebuję nowych śrub czy te od stalowych felg będą pasować (śruby tez oryginalne audi) Wszyscy "fachowcy" zgodnie orzekli, iż bedą pasowały bo orginalne felgi aluminiowe śruby też, wiec bedzie dobrze. Dobrze jednak nie było bo dzisiaj omal nie odpadlo mi kolo, śruby byly juz tak luzne, że można je bylo wykręcać prawie palcami. Na marginesie na tak przykreconych kolach jechłem po autostradzie, prosiłbym o odpowiedzi czy można bylo użyc takich śrub do przykrecenia takich felg, zastanawiam sie nad wyciągnieciem jakichs konsekwencji co do tych "fachowców" (nie był to warsztat u Pana Mietka w szopie) bo gdyby kola odjechaly na autostradzie w swoją stronę, to byloby nieciekawie... pozdr.
  3. kurcze naprawde blyskawiczna pomoc, wielkie dzieki!! w moich zagarach nastanie w koncu jasnosc pozdr.
  4. super dzieki za wyczerpujaca odpowiedz, :biggrin: orientujesz sie moze jaki rodzaj tych zaroweczek i czy sa ogolnie dostepne czy tylko aso pozostaje?
  5. blad czujnika g62- czasami przerywa, taki byl komunikat, blad dal sie usunac. wiec moze wtyczka nie kontaktuje.
  6. jakies dwa dni temu przestal mi sie wyswietlac przebieg (czarne okienko) w zegarach, autko jest z 95 roku. poswiecilem w to miejsce latarka i wiem ze ta opcja dziala bo byly lekko widoczne cyferki, migala tez inspekcja. Po prostu cyfry nie maja podswietlenia i feneralnie ten prostokacik. Czy ktos ma pomysl co moze byc nie halo, czy podswietlaja to jakies diody, czy sam wyswietlacz sie zwalil? inne ikonki i caly licznik sie swieca tylko prostokat z przebiegiem jest czarny . Bedewdzieczny za cenne rady.
  7. Wiem, ze juz troche o tym bylo gdzie indziej,ale chodzi mi konkretnie o silnik ADP z 95, jesli czasami przerywa czujnik g62 (błada z vaga) to ktory trzeba wymienic czarny (u mnie jest czarny) 4 pinowy tuz pod taka waska rurka odchodzaca od odmy czy taki zielony (moze niebieski wyblakle sa te kolory) ale on jest 2 pinowy, który jest pod nim. bylbym wdzieczny za nr czesci jesli ktos juz go wymienil bo dziwne wskazania mam na kanale 51, dzisiaj rano na zimnym silniku wskazywal 50 stopni. Co do rury dolnej to ona zrobila sie ciepla dopiero wtedy gdy mechanior zatrzymal viskoze, wiec chyba nigdy sie nie nagrzeje i pewnie tak ma byc w tym silniku.
  8. juz o tym myslalem a tak serio to nie jest tak ze mam hobby polegajace na wymienianiu czesci w samochodzie. trzy niezalezne zrodla twierdzily ze nie jest normalne zeby taka temp. sie utrzymywala i zeby waz dolny byl chlodny. nie mowie zeby byl goracy jak gorny ale troche cieply to moglby byc jest tez watek na forum o termostatach (dosc obszerny) wszyscy po wymianie na klimatroniku maja 90 i ani stopnia wiecej, skąd te rozbieżności?. w kazdym badz razie zadne alarmy na desce sie nie wlaczaja, ani drugi wiatrak, wiec pojeździmy zobaczymy.
  9. Co do uszczelki to objawy bylyby widoczne już na starym termostacie, plynu tez mi nie ubywa, na korku wlewu oleju nie ma zadnego nalotu, u mnie dziwnie zachowuje sie ten wskaznik od temperatury, po zgaszeniu silnika i wlaczeniu ponownie zaplonu wskazowka idzie dalej na 95 stopni. bylem na vagu, wykazalo mi ze przerywa czasem czujnik g62 (chyba ten nr), wiec nie patrze na deche tylko na kanal 51 ktory sie pokrywal z vagiem i na tym kanale czasami pojawia sie 100 stopni. Czy załączył ci się choc raz wiatrak elektryczny? On ma czujnik nad dolnym wezem i chyba w kryzysowych sytuacjach powinien się uruchomić u mnie ani razu to nie nastąpilo. Jesli masz jakies pomysly albo uda ci sie to rozwiazac daj znac
  10. Co do temperatury to sprawa była wielokrotnie poruszana na forum, a wg panow napawiaczy z aso zdrowy silnik powinien miec temperature 90 stopni (mowie o a4), wszystkie wlaczniki termiczne dodatkowych wiatrakow zalaczaja sie przy 95 lub 102. Jesli temperatura 100 stopni bylaby optymalna to po co ja schladzac dodatkowym wiatrakiem. Wedlug mnie 100 to za duzo, auto nigdy mi sie tak nie grzalo, jak sie otworzy mache to jest wyczuwalne ze temp jest wyzsza niz to drzewiej bywalo . W wakacje przy upalach nie buchal taki żar. Nie wiem co jest grane dól chlodnicy mam zimny, zastanawiam sie nad ta pompa ale jakos nie jestem w stanie wyobrazic sobie co jest z nia nie tak, nie cieknie, ciecz krazy, nie chalasuje. Droznosc chlodnicy tez odpada bo wymienilem ostatnio. wie mozna miec nowa chlodnice, ktora jest zimna na dole i chyba nie ma to zwiazku z jej zapchaniem.
  11. mam identyczny problem (A4 1.6 adp), nie dzialal stary termostat, wiec wymienilem na nowy kupiony w ASO. od tej chwili zaczely sie dziac szopki, autko zaczelo sie grzac nawet do 106 stopni (kanal 51 klima). Pojechalem reklamowac termostat, panowie stwierdzili ze ten jest dobry gdyz zalozyli mi drugi i bylo to samo, musialem zaplacic za drugi i robocizne (taka byla umowa). Stwierdzili ze moze pompa nie domaga, choc nie chce mi sie w to wierzyc na starym termostacie sie nie grzal (max. temp byla 84 na kanale 51). Ponadto mam podejrzenia ze grzebali cos przy wyswietlaczu temp. na desce tak zeby dochodzil tylko do 90. Przed reklamacja wskazywal tak samo jak na klimie teraz stoi na 90 a na kanale 51 jest wiecej Czy mozlwa jest taka manipulacja czy mam juz obsesję?. Mam juz dosc tych wszystkich mechaników
×
×
  • Dodaj nową pozycję...