Skocz do zawartości

zielony04

Pasjonat
  • Postów

    198
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zielony04

Osiągnięcia zielony04

0

Reputacja

  1. Przyczyna drgawek -ustalona 1) padł (rozrusznik/tulejki) po gruntownej naprawie problem ustał. 2) padający dwu-mas
  2. Witam Temat częściowo się rozwiązał. ( padający dwu-mas) Samochód dostaje drgawek ja odpala się go na luzie bez wciśniętego sprzęgła ( czyli sprzęgło docisk lub dwu-mas). O tyle jest to dziwne ze innych objawów brak . Co prawda jak wziołem za podejrzanego dwu-mas to go lekko słychać ( jednak tylko po słuchu nigdy bym nie wpadł ze to on) Na razie będę jeździł tak jak jest. ( jak się pogorszy to wymienię cały komplet) . Tylko czy nie padł jeszcze jakiś czujnik ??. Może ma ktoś pomysł bo nie chce mi się wierzyć ze sam dwu-mas ( bez żadnych innych typowych dolegliwości ) robi tyle zadymy ?!.
  3. Witam A może ktoś ma pomysł co umnie może być przyczyną ???? -Efekt występuje tylko przy odpaleniu ( przy kręceniu silnika nie) -Częstotliwość to 1 raz w miesiącu ( czyli występuje poniżej 1% rozruchów) -Po natychmiastowym zgaszeniu i odpaleniu efekt pozostaje -Po odczekaniu 2-5minut pali od kopa ( normalnie) -Zero problemów przy paleniu -odpala od kopa w każdej sytuacji ( jak się tłucze też )
  4. Korekcja OK ( wartości nie pamiętam ale nie było nic strasznego) Nigdy nie dotrwałem do momentu aż załapały wszystkie (od razu gasiłem)
  5. Witam Jestem posiadaczem silnika AFN Od jakiegoś czasu mam dziwny problem sporadycznie (raz w miesiącu) samochód odpala tak jakby na 3 cylindry . Piszę tak jakby ponieważ samochód odpala i strasznie częsie budą tak jakby chciał się rozlecieć. Wystarczy go zgasić poczekać 2 minuty i pali od kopa normalnie. Może ktoś ma pomysł co może być przyczyną. ????? Nadmienię iż brak błędów silnika jedynym moim skojarzeniem jest to iż efekt występuję wtedy jak za szybko puszę kluczyk przy odpalaniu ( normalnie samochód by nie odpalił) samochód odpala od pierwszego ( góra drugiego obrotu wału) czyli o chełtaniu go nie ma mowy
  6. Czyli korekcja którą wyżej wymieniłem o niczym nie świadczy. pytam bo mam "problem" z odpalaniem. http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/swiece-zarowe-uklad-zasilania-257808/ W skrócie objawy spalonej świecy ( jednak ze świecami jest wszystko OK). Jestem na etapie szukanie przyczyn.
  7. Witam 1) Jakie są dopuszczalne korekcje w grupie 13 2) Czy odczyty na "plus" (+0,4;+0,65;+0,8) świadczą lub mogą świadczyć o zużytej pompie wtryskowej
  8. Witam Woli wyjaśnienia W tamtym roku w porze zimowej zabrałem się za sprawdzanie świec żarowych ( na zimnym silniku pod blokiem). Efekt był taki że świece były ok ale udało się szkodzić kapturek nachodzący na świece. Kupiłem używki i połączyłem było OK. W tym roku jak zaczęło się zimno samochodzik zaczął zachowywać się tak jak ze spaloną świecą. Zapalał od pierwszego obrotu wałem – jednak jego kultura pracy przez pierwsze 1-2 sekundy , wskazywała na świecę. Świece sprawdziłem (miernikiem bez wykręcania) czy jest zamknięty obwód ( był na wszystkich czyli na 90% świece OK) Jednak mając świece i pamiętając ze ostatnio wymieniałem ( dawno temu) postanowiłem wszystkie wymienić. Po wykręceniu okazało się że jedna była chora ( miała dużo większą oporność) wymieniłem na nowe wszystkie. I dalej problem pozostał. Samochód odpala od kopa ale wrażenie spalonej świecy jest dalej, z tego powodu moje pytania dotyczące czy jest możliwość braku napięcia na jednej świecy. Pamiętając uszkodzenia kapturka nie chciałem na zimno ściągać przewodów ( jeszcze nie wiedziałem że można odpiąć czujnik temperatury i zawsze grzeją) Wczoraj sprawdziłem napięcie ( między kapturkiem a przewodem jest 0,5mm gołego przewodu tam się wpiąłem) na wszystkich świecach było około 11 V) czyli ok. Tak jak pisałem odczucia dalej pozostały. - Samochód odpala od przekręcenia kluczyka - problem występuje tylko na zimnym silniku i tylko przy ujemnych temperaturach jak sobie trochę postoi. - po 1-2 sekundach jest normalnie Czy ktoś ma pomysł co to może być ???
  9. Witam Czy jest możliwość techniczna aby nie grzała jedna z świec i było to co innego niż świeca. (czyli brak napięcia na jednej ze świec) Czy dobrze rozumuję a) Spalony bezpiecznik – nie działają wszystkie Zepsuty przekaźnik – nie działają wszystkie
  10. Tak to zauważyłem po przyjeździe do domu Jednak same odczyty powinny być ok (przynajmniej tak myślę) Pokazywałem te wyniki mechanikowi który między innymi ma blacharnie i itp. jak również ustawia zbieżność. Jego opinia: - jak nie ścina opon i dobrze się prowadzi to zostawić - zbieżność robiona na laserach (nawet jak to się zna) nie da identycznych wyników - za każdym razem będą się trochę różnić - korygowanie tego co mam ma sens tylko przy następnej wymianie zawieszenia Może ktoś zna speca we Wrocławiu (chętnie zasięgnę innej rady - zrobię u niego zbieżność) ??? ---------- Post dopisany 17-09-2012 at 09:37 ---------- Poprzedni post napisany 10-09-2012 at 23:27 ---------- Zrobiłem ponownie zbieżność ( dla spokoju ducha) Diagnoza - ( diagnosta ułomek) <br /><br />
  11. U mnie taka sytuacja miała miejsce dwukrotnie Zawsze były to wahacze Skrzypiało przy konkretnych temperaturach. ( jak było ciepło)
  12. Witam Ostatnio dość sporo zrobiłem przy zawieszeniu 1 -Wszystkie wahacze 8szt + łącznik 2 szt + końcówka drążka 1 szt 2 - wymiana tarcz + klocków (wszystkie) -wymiana łożysk 4szt -wymiana amortyzatorów 4szt (miałem oryginalnie przód Boge 8D0413031N, tył BOGE 8D0513031E) wymieniłem na odpowiednie SACHS 170814 oraz 170 813) Tak duży zakres wyszedł z tego ze do niektórych wymian przygotowywałem się planowałem w późniejszym czasie, jednak amortyzatory a dokładnie ich stan wymusił działanie. Po naprawie wszystko ok Samochód prowadzi się idealnie ( opon nie ścina – nigdy nie ścinało) Jednak pojechałem na zbieżność i zong. Kąt pochylenia koła nie taki co o tym myślicie i co mogło być przyczyną. Samochód bez wypadkowy jestem tego pewny na 95%. Diagnosta stawia na krawężnik i twierdzi że można jeździć) Kąta nie da się ustawić i wysyła do blacharza. W związku z tym mam pytania A) Co o tym myślicie naprawiać, czy zostawić Ile to może kosztować ( może ktoś to robił) C) Jakiś znający się blacharz z okolic Wrocławia ( ja znam tylko kowali) <br /><br />
  13. dokładnie O co chodzi z zaolejonym dolotem???? nie ma czym oddychać. - brudny filtr powietrza ????
  14. Pierwsze logi w 2 - osoby drugie ( grupa 01, grupa 04) 1 osoba opony 205
  15. Witam zamieszczam logi 01 04 <br /><br /> <br /><br />
×
×
  • Dodaj nową pozycję...