Skocz do zawartości

Zbyszek_7

Pasjonat
  • Postów

    201
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zbyszek_7

Informacje

  • Imię
    Zbyszek
  • Miasto
    Konin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Zbyszek_7

0

Reputacja

  1. Może być uszkodzony czujnik temperatury np. Najlepiej podłączyć pod komputer, sprawdzić czy nie ma błędów i sprawdzić wszystkie wskazania.
  2. Zbyszek_7

    Dziwne wycie

    Zyskałem podpowiedź jak to sprawdzić gdzie wyje od jednego super fachowca. Może wyć np alternator lub pompa od wspomagania. Weź drewniany kij od szczotki i jeden konie przyłóż do pompy klimatyzacji a drugi do ucha(najlepiej drugie ucho zatkaj palcem). Śmieszny sposób ale działa rewelacyjnie. U mnie jest identyczne wycie jak u Ciebie i przy tym sposobie słychać było wycie tylko gdy przyłożyłem kij do pompy od klimy. Jeśli wydaje ona dźwięki przy wyłączonej klimie to znaczy że do wymiany łożysko pompy. Dzisiaj zdjąłem pasek z pompy i jutro rano na zimnym upewnię się że wycie znikło i że to napewno wina tego łożyska. Po zdjęciu paska już nic nie wyje. Winne łożysko pompy.
  3. Zbyszek_7

    Dziwne wycie

    Mam ten sam problem. U mnie wyje niemal identycznie. Po przygazowaniu na chwilę przestaje ale jak tylko spadną obroty znowu wyje. Mnie się wydaje że dźwięk wydobywa się spod silnika ale ciężko to określić. Czy może to być wina zabrudzonej pompy oleju? kkwojciech znalazłeś przyczynę? U mnie prawdopodobnie przyczyną wycia jest łożysko pompy od klimatyzacji.
  4. Lampy poliftowe i nie ma napewno elektrycznej regulacji. Lampy wymieniałem jakieś dwa lata tamu na DEPO. Może można wyregulować i podnieść samą soczewkę do góry i później obniżyć całą lampę na dół?
  5. Żarówki dobrze zamocowane. Regulacji nie mam elektrycznej lamp. Po wizycie u diagnosty nic nie zmieniałem więc, odkąd pamiętam te lampy zawsze tak wysoko świeciały na długich ale dopiero teraz wyczytałem że można to jakoś zmienić tylko nie wiem jak...
  6. Witam, Światła drogowe(długie) świecą mi zbyt wysoko. Mijania ustawione są dobrze na stacji diagnostycznej. Da się je jakoś obiżyć nie zmieniając przy to świateł mijania?
  7. Witam, Po sprawdzeniu wszystkich bloków pomiarowych moją uwagę skupiła wartość w grupie 41: 0,90 kOhm. Czy jest to prawidłowa wartość? Kolejne pytanie dlaczego w grupie 60 w ostatnim polu pojawia się ERROR? Moje auto to Audi A4 B5 1.8 125kM silnik APT.
  8. Próbowałem go ręka trochę dopchnąć ale wydawało mi się że nic się nie przesunął. Jednak dzisiaj po przejechaniu kilku km kontrolka zgasła i wszystko działa poprawnie
  9. jak go dopchnać? Z tyły jest taki plastikowy, nie połamie się jak uderzę młotkiem? bo raczej nic innego go nie ruszy
  10. Na wagu pokazuje że tylnie lewe. Pierścieni raczej nie da się źle osadzić, dobija się do końca i już. Ale może przed rdze zrobiły się zbyt cienkie. Kupie nowy pierścień i zobaczymy.
  11. Po wymianie tarcz i klocków z tyłu pojawia mi się błąd ABS. Po zwagowaniu odczytałem błąd 00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46). Mechanik rozebrał i oczyścił z rdzy pierścień ABS. Obecnie po skasowaniu błędu, nie pojawia się on ponownie ale już przy delikatnym hamowaniu załącza się ABS i słychać brzęczenie w pompie ABS. Co robić?
  12. Przede wszystkim do Twojego silnika lej pełen syntetyk. I nie żaden Castrol tylko jakieś lepsze oleje(Motul,LM,VL)
  13. Gdy silnik złapie trochę wyższą temperaturę szarpanie ustaje.
  14. Zbyszek_7

    Tuleja wachacza.

    Szkoda że tych gałek nie da się wymienić... Jesteście pewni że nie można tego dokupić?
  15. Zbyszek_7

    Tuleja wachacza.

    a tych gałek nie da się wymienić tak samo jak tuleje? ---------- Post dopisany at 23:37 ---------- Poprzedni post napisany at 23:37 ---------- bo itak byłoby taniej niż cały wachacz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...