-
Postów
69 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O JAREK10

Informacje
-
Imię
JAREK
-
Miasto
Prudnik
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1987
-
Silnik
1.6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Szwagier jeden z drugim sie napalili i wciągają mnie do składki. Jeden z nich jest informatykiemi i ma złe wspomnienia z kabelkiem i laptopem. Wyjdzie po 40pln, więc budżetu domowego nie "położę". Bardziej interesują mnie opinie, czy to urządzenie ma sens istnienia. W Motorze z tego roku jest opisywany V-SCAN VAG 5053. Autor tematu twierdzi, iż w rękach ich eksperta jest potężnym urządzeniem. Chodź to profesjonalny tester, to V-SCAN MINI z linku w pierwszym poście wydaje się być bardzo podobnym urządzeniem pod wieloma względami. W tym tygodniu będzie tester. Jeszcze wrócę z pytaniami
-
http://viaken.pl/pl/skaner-vscan-vag-mini-z-obsluga-can-j-polski.html Warto wydac 109pln na wlasne potrzeby? Uzywal ktos z kolegow cos podobnego? Wymadrzanie sie mile widziane ;-)
-
Taaaaaa. Są jeszcze ludzie na tym świecie. Teraz mi już jaśniej. Jutro zrywam kanapę Bardzo dziękuję! Dla wszystkich zainteresowanych... A4 B5 sedan 97r. po małym lifcie nie ma otworów do montażu systemu ISOFIX.
-
Witam. Czy ktoś próbował już montować bazę ISOFIX do fotelika dziecięcego w B5? Podobno auto musi być przystosowane do montażu tego cudeńka;) Proszę o jakiekolwiek info, nawet typu "słyszałem że..." Pozdr
-
A ja kostki już sprawdziłem i dalej kontrolka nie gaśnie. Czy komputer diagnostyczny pokaże, o którą poduchę chodzi? Mam pewne podejrzenia co do kierownicy bo był problem z jednym kabelkiem przy zmianie kiery rok temu, ale nie chce mi się rozkręcać "w ciemno" i dlatego pytam. Z góry thanx.
-
Czy ktoś posiada rozpiskę pinów panelu NAVI w tunelu środkowym? Nie mam jeszcze NAVI, ale panel można by już podświelić żeby cieszył oko:wink:, a ten już mam Numer mojego panelu 8D0 919 721 z lipca 99r. Z góry dziękuję za pomoc.
-
Uwaga- będzie siara... Jakie diody? Jeżeli pytasz o najzwyklejsze w świecie diody, to w podświetleniu nie. Wszystko oryginał. Jedyne diody o jakich wiem, to jedna "straszak" od alarmu a drugi punkt z diodami to wyświatlacz stanu butli od gazowni. Jeśli chodzi o układ elektryczny, to jedyne ingerencje w jego stan to: 1. Montaż LPG 2. Montaż alarmu 3. Wymiana Bety na Concert+ (tylko przepięcie sztuk, bez dotykania kabelków) Wsio ---------- Post dopisany 21-08-2013 at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany 18-08-2013 at 20:47 ---------- ???
-
Co do zmieniarki, to nie pomogę. Z kodami to czytałem bywa różnie. Ja wywaliłem z mojej A4 oryginalną Gammę (w aucie od salonu w niemcowni) i zapiąłem Concert + 1DIN, wyjęty z A4 mojego kuzyna, w którym to aucie też było od nowości. Oba auta w elektryce i radiach nic miały szpeniane. I co? Nowy Concert nie chciał kodu. Wyświetlił się tylko napis LEARN a po 3 sekundach radio było gotowe do użycia. Pozdr
-
Witam. Właśnie zamontowałem wyświetlacz temperatury zewnętrznej. Działa, ale wystąpiły 3 niespodzianki. 1. Urządzonko ma 1 wyświetlacz i 10 pinów. Do tego oczywiście klima. Wszystko podłączyłem wg opisów na forum (sygnał z klimy a zasilanie, masę i podświetlenie z kostki radia). Niestey masę zapiąłem na 6 pin wyświetlacza a nie 5, jak pisali koledzy. Na 5 pinie wyświetlacz dosłownie lekko się "tlił"- ledwo co było widać a po minucie wyświetlił +50 czy 70st i inne głupoty 2. Różnica wskazań między nowym wyświetlaczem a climatronikiem wynosi od 0,5st(wiadomo dlaczego) do 1st. Da się z tym żyć. 3. I TU DRAMAT! Świeci jasno jak zęby po wybielaniu, a na serio to bez włączonych świateł natężenie światła wyświetlacza term. jest identyczne jak kilometrów na prędkościomierzu. Wszystko ładnie i gitara, aż zapalę światła. Całe oświetlenie standardowo przygasa a ta cholera mała zaświeca się jaśniej. Ściemnianie działa bez zarzutów i wyświetlacz ściemnia się razem z zegarami, ale i tak zawsze świeci mocniej niż cała reszta. Dodam tylko, że podświetlenie podłączyłem jak wszyscy- 4pin term.=6pin kostki radia. Próbowałem też bez tego połączenia, ale dalej świeci mocniej. Z tym już nie da się zyć! Wieczorem irytuje wściekle jasny czerwony, więc może ktoś ma pomysł co zrobić, żeby to wyglądało jak zegary w a nie jak transmiter z Allegro Może coś spaprałem albo elektryka u mnie w aucie jest zeszpeniana, ale podłączenia pinów sprawdzałem ze 3x i na bank gra, oprócz tej masy... Z góry dziękuję za pomoc
-
Witam. U mnie już działa, ale wystąpiły 3 niespodzianki. 1. Urządzonko ma 1 wyświetlacz i 10 pinów. Do tego oczywiście klima. Wszystko podłączyłem wg powyższych opisów (sygnał z klimy a zasilanie, masę i podświetlenie z kostki radia). Niestey masę zapiąłem na 6 pin wyświetlacza a nie 5, jak pisali koledzy. Na 5 pinie wyświetlacz dosłownie lekko się "tlił"- ledwo co było widać a po minucie wyświetlił +50 czy 70st i inne głupoty 2. Różnica wskazań między nowym wyświetlaczem a climatronikiem wynosi od 0,5st(wiadomo dlaczego) do 1st. Da się z tym żyć. 3. Świeci jasno jak zęby po wybielaniu A na serio to bez włączonych świateł natężenie światła wyświetlacza term. jest identyczne jak kilometrów na prędkościomierzu. Wszystko ładnie i gitara, aż zapalę światła. Całe oświetlenie standardowo przygasa a ta cholera mała zaświeca się jaśniej. Sciemnianie działa bez zarzutów i wyświetlacz ściemnia się razem z zegarami, ale i tak zawsze świeci mocniej niż cała reszta. Dodam tylko, że podświetlenie podłączyłem jak wszyscy- 4pin term.=6pin kostki radia. Próbowałem też bez tego połączenia, ale dalej świeci mocniej. Z tym też da się zyć, ale może ktoś ma pomysł co zrobić, żeby to wyglądało jak zegary w Audi a nie jak transmiter z Allegro...:facepalm:Może coś spaprałem albo elektryka u mnie w aucia zeszpeniana, ale podłączenia pinów sprawdzałem ze 3x i na bank gra, oprócz tej masy:whistling:... Z góry dziękuję za pomoc
-
Fakt- trzyma dobrze. Szkoda tylko, że reszta listwy lekko nie daje rady...
-
Też tak pomyślałem klęcząc nad moimi w aucie, ale wstydziłem się przyznać. Coś tu Niemcy niezbyt sie nagłowili nad montażem... Na taśmę...
-
Jak w tytule. Sedan, przedlift 97r. Chodzi mi o listwy na progi, te które stanowią całość pod przednie i tylne drzwi. Po zamknięciu drzwi, te listwy widać pod nimi. Lepiej nie wytłumaczę. Chłop który przywozi auta na części sam drapał się w głowę jak to zdemontować. Ja nie mam żadnego pomysłu... Wolę popytać zanim wkroczę metodą młototronica. Z góry dzieki za podpowiedzi.
-
szwarcu1 - to dopiero wyjaśnienie tematu! Szkoda tylko, że się pospieszyłem, bo nowy Valtek już jest pod klapą. No nic- trudno... Na komputer podjadę do końca tygodnia na bank. Po wymianie czuję różnicę pracy silnika i mocy między benzyną a gazem. Wcześniej tego nie było- kręcił jak pszczółeczka tu i tu. Teraz oprócz nierównej pracy na LPG, przerywa delikatnie na wysokich obrotach. O tym, że spalanie gazu może się teraz kształtować na niespotykanych dotąd poziomach już nawet nie wspomnę...
-
Czyli jednak wizyta u gazownika jest nieunikniona. Co do dysz, to właśnie stare przekładam. Dzięki za podpowiedzi.