demoralizator
Pasjonat-
Postów
284 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O demoralizator
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia demoralizator
0
Reputacja
-
sprawdz punkty masowe wewnątrz samochodu a w szczególności nad nogami kierowcy na słupku
-
i to masz na stałe cały czas???? po skasowaniu wraca. z którego roku masz licznik???
-
częstotliwości pracy wiem że były 433 434 834 chyba. Tylko nie za starą tą nokie wykop bo nie bedzie miała radia:)
-
Ja mam taki dość banalny sposób na sprawdzenie czy klucz emituje jakikolwiek sygnał. Biorę telefon który ma wbudowane radio podłączam słuchawki włączam radio na jakąkolwiek stacje i przykładam kluczyk do przewodu słuchawki. po naciśnięciu przycisku powinien powodować lekko słyszalne zakłucenia podobne do tych jakie generuje telefon na starszych odbiornikach radiowych ---------- Post dopisany at 22:51 ---------- Poprzedni post napisany at 22:49 ---------- tak to jest Transponder czyli klucz elektroniczny jeżeli można to tak nazwać, do immo
-
tak nadajnik radiowy
-
i pierwszy dodajesz normalnie i działa i widzi w systemie? drugi też dodaje normalnie i widzi w systemie czy od razu błąd
-
a przed synchronizacją vagiem skasowałeś klucze z modułu
-
po włożeniu do stacyjki i włożeniu w zamek drzwi przekręcamy na otwieranie i naciskamy przycisk na pilocie
-
a twój model obsługuje manualną synchronizację??? bo szczerze powiem nie robiłem w tym roczniku
-
coś mi tu pachnie złym podłączeniem. Na pewno nie masz błędu czujnika temp cieczy? sprawdź w parametrach jaką licznik widzi temperaturę. Zasada jest banalna Sygnały wejściowe(czujniki), sygnały wyjściowe( czyli to co widzisz)
-
sorki zaspany jestem myślałem że walczysz immo ---------- Post dopisany at 22:09 ---------- Poprzedni post napisany at 22:07 ---------- na pewno kluczyk generuje sygnał czy tylko gościo tak powiedział i wziął kase
-
niską temperaturą czego??? ---------- Post dopisany at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany at 21:55 ---------- sensor to masz w misce a licznik to ma program do analizy tego
-
To może cewka przy stacyjce siadła chyba że styki na liczniku słabo kontaktują
-
widzisz zmieniłeś licznik pojeździłeś trochę i licznik domaga się sprawdzenia stanu oleju. Błędów nie będzie no może jak sensor jest uszkodzony to w liczniku. Sprawdź czy takowe są jak nie ma to na włączonym zapłonie otwórz i zamknij maskę. Jak to nie pomoże to sprawdź czy masz czujnik maski sprawny a jak go nie masz to uzupełnij braki. W niektórych licznikach dało się wykodować ale nie pamiętam w których
-
jeżeli w środku kompa nie ma wody i zielono nie jest to nie padł. Sprawdzić zasilanie na sterownik. Brak komunikacji nie oznacza że padł