Skocz do zawartości

Pakero128

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Pakero128

  1. Tak tak ten trzpień to tylko służy do przytrzymania ;] a klucze pneumatyczne w tym wypadku nie są potrzebne ;] chyba ze mamy taką specjalną nasadkę jak na zdjęciu do odkręcania tego typu tarcz to owszem pneumat użyteczny jest w tym wypadku i kręci się całe koło pasowe wraz z sprzekiełkiem zrywnym
  2. Witam Panów i Panie Ostatnio byłem zmuszony wymienić sprzęgiełko zrywne koła pasowego od klimy, a dokładniej amortyzatorki gumowe w kole pasowym. Po rozebraniu okazało się, że cały komplet koła pasowego do wymiany ;/. Chciałbym podzielić się z wami uwagami na temat odkręcania tego właśnie nieszczęsnego sprzęgiełka Po pierwsze. Odkręcając to sprzęgiełko musimy kręcić tym trzpieniem zgodnie z ruchami wskazówek tak jak to kolega mr.mark1 robił a koło pasowe musi być zablokowane Po drugie. Nic na siłę Jeśli będziemy na siłę chcieli odkręcić trzymając za ten trzpień to nie ma bata obrobimy tę końcówkę Najlepiej użyć wybijaka lub śruby 6 ;] Ja to tak zrobiłem: użyłem śruby 6 i powolutku odkręcałem, uderzając energicznie w tarczę, a dokładniej tam gdzie są otwory w niej. Liczą się pierwsze dobre i energiczne uderzenia , a później to w palcach można odkręcić. Więc obyłem się bez uszkodzenia i obrobienia główki na ośce sprężarki Takie są moje spostrzeżenia więc dziele się z wami spostrzeżeniami i uwagami W moim przypadku zasada : "Nic na siłę tylko młotkiem" Pomogła PS. Dodam że mam identyczną sprężarkę DENSO jak w poście Pozdro
  3. Dzięki za odpowiedź. pewnie wybiorę się do Rogala i bede zadowolony niż do kogoś co za 4 setki wgra gotowca a później miałoby się coś rozsypać ;] jeszcze raz dzięki i pozdro
  4. Oki dzięki za szybką odpowiedź Miro_x A tak z ciekawości zapytam się ile tobie wyszło po chipie ? i czy na seryjnych gratach ?
  5. Witam . Mam pytanko do Was szanowni użytkownicy aut marki Audi Gdzie najlepiej zachipować Audi A4 B6 1.9 TDI 130 KM AVF? Kogo polecacie ? Myślę o Rogalu z Warszawy ;] A może ktoś bliżej ? czekam na waszą podpowiedź
  6. Witam Nie wiem czy dotarły wiadomość na PW do ciebie więc postanowiłem napisać jeszcze raz co będę potrzebował Potrzebuję następujące rzeczy do : 1. Audi A3 1.9 TDI 130 KM z 2003 r o oznaczeniu silnika ASZ - oleju Motul Specyfik 5W40 5L do PD - filtra oleju Mann 2. Audi 80 B4 1.9 TDI z 1992 r - oleju Motula 6100 Synergie+ 10W40 5L - filtr oleju Mann - filtr paliwa Mann 3. VW Touran 1.9 TDI 100 KM z 2004 r o oznaczeniu AVQ - filtr oleju Mann - filtr powietrza To by było tyle z tych rzeczy co zamawiałbym od razu ;] Jeszcze chciałbym dowiedzieć się ile będą kosztować poduszki pod silnik z czujnikami do Audi A6 2.5 TDI 150 KM z 1998 r o nr nadwozia WAUZZZ4BZWN136439 Proszę o zestawienie cen powyższych przedmiotów Czekam na PW Pozdrawiam OKI Już wiem ponieważ masz urlop i każdemu się należy więc czekam na info po powrocie z urlopu Pozdrowionka ;]
  7. Kolego. Tak jak pisałeś aby uruchomić BS wchodzisz odpowiednio: Select>Engine>[08]Meas Block a później w odpowiednich grupach masz opcję BS i uruchamiasz tę opcję . W zależności od grupy jaką uruchomisz opcja BS podwyższy obroty silnika i będziesz mógł również zalogować daną grupę poprzez funkcję LOG i zapisać wartości do pliku Np w silnikach wyposażonych w PD sprawdzamy i logujemy w opcji BS następujące grupy 000, 003 i 011 gdzie w gr 003 i 011 silnik nie znacznie podwyższy sam obroty Polecam też wątek o diagnostyce pod tym linkiem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Powiem że bardzo pomocny ale trzeba go bardzo uważnie przeczytać ... i wracać do niego jak się coś zapomni A co do błędu jaki tobie wyskoczył to błąd przepływomierza związany z wiarygodnością sygnału.. tak na szybko tłumaczone :> "Implausible Signal" --> niewiarygodny sygnał A co do rozwiązania to posprawdzaj sobie wtyczkę czy dobrze siedzi na przepływce .. A jak nie to przepływka do czyszczenia lub już powiedziała dosyć Jeśli nadal będzie występował ten błąd to podmień na chwilę przepływkę od takiego samego silnika i zobaczysz czy nie będzie błędu... Możesz także wpisać w Google ten błąd jaki ci wyskoczył i poczytać jakie rozwiązania rozwiązali inni co mieli taki sam błąd Taka jest moja rada tanim kosztem W razie czego to pytaj .. A może inni się też wypowiedzą na ten temat
  8. Witam szanownych klubowiczów Mam takie pytanko czy nie znacie dobrego zakładu w okolicach Rzeszowa i oczywiście nie drogiego który by wyczyścił nastawnik w Audi 80 B4 na pełnej diagnostyce?? Proszę o wszelkie sugestie..
  9. No to w końcu wyjaśniło się i już każdy wie o co chodzi Udanej wymiany sprężyn
  10. Nie bardzo rozumiem dlaczego mam wymienić amory też? Moim zdaniem tez nie musi wymieniać od razu amorków jeśli tylko wymienia sprężyny , to zależy od funduszy jakie ma do dyspozycji i przede wszystkim czy amorki są dobre Choć ja jakbym miał wymieniać to poświęciłbym się i też wymienił amorki niż później wydzierać jeszcze raz zawieszenie i dalej mordować się z nim Fakt faktem powinno się wymieniać parami tzn jeśli wymieniamy tylko sprężyny to zarówno lewą jak i prawą sprężynę Ale każdy robi jak uważa i to jego decyzja i jego auto A forum jest po to aby doradzić i podpowiedzieć a także zgłosić swoje uwagi i spostrzeżenia co do danego problemu PS. Koledze garbi89 chodzi o to że musisz wymienić prawą i lewą sprężynę a nie tylko tą którą masz zepsutą I tak samo dotyczy amorków że kompletami czyli parami
  11. Mnie mechanik skasował z 160 zeta z wymianą obydwu amorków na przodzie Sam męczłbym się pewnie z cały dzień i nie wiadomo czy bym zrobił to w przeciągu dnia ;/ jedyny powód to brak czasu a że znajomy mechanik w ten dzień miał wolniejszy termin to zrobił mi prawdę mówiąc od ręki Z tego co robił to wyciągał całe kolumny na stół i wymieniał te nieszczęsne śruby na nowe które zakupiłem w ASO jednocześnie przeczyścił otwory tych śrub aby później nie było z nimi aż tak wielkiego problemu A także zleciłem mu wymianę górnych mocowań amorków dla pewności aby nie stukały później :> Choć domyślam się że i tak na dłuższą metę to nie pomoże to czyszczenie czy też przewiercenie wiertłem tych otworów ale zawsze trzeba mieć nadzieję że to coś pomoże na przyszłość W tej cenie też sprawdził mi resztę wahaczy prowizorycznie i stwierdził że są dobre choć ideału nie oczekuję po 230 000 km na polskich drogach Myślę że tak jak kolega garbi89 cytuję odkręcisz górne wahacze od mocowania amortyzatora na ściśniętej sprężynie i później odkręcisz nakrętkę na amorku to wymienisz sprężyny bez problemu Choć moim zdaniem jeśli ci się nie śpieszy i jak masz wyciągnięta całą kolumnę to warto pokusić się o wybicie tej nieszczęsnej śruby Takie jest moje zdanie choć decyzja należy do ciebie
  12. Witam. Jestem już po wymianie amortyzatorów i to jak koledzy mówiliście nie była łatwa sprawa Próbując samemu zrobić tę wymianę to za czorta nie dałbym rady bo nawet lewa strona co była śruba wyciągana z 1,5 roku temu była tak zapieczona że nie szło ją wybić na samochodzie za żadne skarby A że naszło mnie to w okresie po świątecznym to oddałem do mechanika i z tego co mi mówił że musiał wyciągać całą kolumnę zarówno lewą jak i prawą na stół i wtedy wybijać tę śrubę trzymającą górne wahacze. Wyczyścił otwory tych śrub aby w przyszłości nie było takich problemów na przyszłość Ale to zobaczymy w przyszłości Przed wymianą amorków przednich to miałem lekki stuk w lewym kole podczas przejeżdżania przez nierówności poprzeczne , a po wymianie jak ręką odjął Nastała cisza , spokój i wróciło zadowolenie z posiadania Audi A4 B6 A co do tylnych amorków to sam je wymieniłem i nie było większych problemów. Troszkę trudne dojście było do śruby mocującej amortyzator Oraz do odkręcenia jej trzeba było użyć odpowiedniej siły Dzięki wszystkim za zainteresowanie moim tematem i sugestie w tym temacie wszystkiego dobrego w Nowym Roku , zero stuków w zawieszenie i bezawaryjnej pracy naszych samochodów
  13. Wiesz co u mnie też coś stuka i też podejrzewam amortyzator bo akurat jest lekko oblany i jak co to też wymienię górne mocowania amortyzatora aby później nie rozbierać jeszcze raz tego He he widzę że tak nie łatwo z tymi śrubami trzymającymi te górne wahacze Już zamówiłem sobie na zapas w ASO 2 śruby wraz z nakrętkami w razie czego gdyby uległy jakiemuś dziwnemu zniszczeniu Choć jedna śruba po jednej stronie była już odkręcana tak więc może będzie z nią mniej problemów Jak wymienię to zdam relację jak mi poszło. W razie problemów użyję nawet "Coca- Coli " A z Okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia to życzę wszystkim miłośnikom 4 srebrnych kółek bezawaryjności , bezpiecznego i jak najdłuższego użytkowania :> Zdrowych i pogodnych Świąt And Happy New Year 2012
  14. okii Wpierw zapuszczę ją kilka dni przed operacją preparatem podobnym do WD-40 i powinno pomóc troszkę Dzięki za sugestie Pozdrowienia
  15. Dzięki za odpowiedź i sugestie W razie problemów to będę pytał bo dopiero w przerwie świątecznej będę działał w tej prawie i jak czas pozwoli to zrobię fotostory i relacje z czynności wymiany amorków ;D Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...