Skocz do zawartości

mareko1

Pasjonat
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mareko1

Osiągnięcia mareko1

0

Reputacja

  1. Wskazówka spada na chwilę do tych 75C po czym znowu wzrasta do 90C. Tak jak kolega marekg pisał jak się zatrzymam to wtedy najbardziej widoczne są te "wahania" temperatury. No nic w poniedziałek rano przed wyjazdem jadę do mechanika - niech wymienia termostat i ewentualnie czujnik. Z tego co czytałem to padnięty termostat nie wyjdzie na Vag-u, natomiast czyjnik tak - dobrze wyczytałem. I jeszcze jedno - wystarczy Vagiem po prostu sczytać błędy, czy trzeba gdzieś w jakieś bloki wchodzić, bo kabelek mam tylko, że jestem kompletnym laikiem z Vag-a ( kiedyś kasowałem błędy klimatronika i tyle). Pozdrawiam
  2. Da radę go sprawdzić za pomocą Vag-a? No i po drugie jak złapie to 90 C to więcej się nie wychyla - ostatnio przejechałem 100 km i trzymał ciągle 90 C No to w końcu lata między 75 a 90 czy trzyma te 90 bo ciężko nadąrzyć... I to i to . Jak mam do przejechania kilka kilometrów to lata 75-90C, natomiast w trasie utrzymuje temperaturę 90 C - czasem mu się zdarzy, że wskazówka od temperatury dosłownie się zawacha między 75 a 90 C, ale ogólnie trzyma w trasie 90 C. Nie ma żadnych ubytków płynu, nie wychodzi ponad 90 C. Tak czytałem sobie, że to przy takich temperaturach na dworze normalne, że chwila i temperatura silnika jest 90 C, ale czy normalne są te wahania temperatury na liczniku? Pozdrawiam
  3. Da radę go sprawdzić za pomocą Vag-a? No i po drugie jak złapie to 90 C to więcej się nie wychyla - ostatnio przejechałem 100 km i trzymał ciągle 90 C
  4. Witam, Pytanie do Was czy możliwe jest aby silnik się nagrzał do 90 C po przejechaniu dosłownie 2 kilometrów, dodam, że samochód stał cały dzień w słońcu - temperatura na dworze 25C. Nie wiem czy to objawy czujnika do wymiany, czy normalna sytuacja? Dodam, że wskazówka od temperatury sobie lata między 75 a 90 C. Koledzy pomocy, w poniedziałek mam do zrobienia 700 km, nie wiem czy jechać do mechaniora czy to normalne. Pozdrawiam
  5. bialy986 dzięki za info - jutro sprawdzę.
  6. Witam, Kilka dni temu miałem wymieniane poduszki pod silnikiem oraz przy okazji zmieniłem koła na letnie ( były wyważane). Ostatnio zauważyłem, że przy maksymalnym skręcie kół i przy ruszaniu czy cofaniu mam uczucie podbijania/podwijania opony, odczucie tak jak by koło było krzywe i miało zaraz odpaść ( oczywiście felga jest prosta), jakby były scentrowane koła. Dodam, że przed wymianą kół nie było takich objawów. Co to może być, czy może mieć to związek z wymienianymi poduszkami pod silnikiem, czy po prostu jako, że są inne opony mogą mieć one taką przypadłość ( Opony Continental 205x55x16 kupione dwa lata temu), czy może coś się sypać? Dodam, że przegląd miałem robiony miesiąc temu i nic z zawieszeniem nie wyszło.
  7. Witam, Kilka dni temu wymieniałem u mechanika poduszki pod silnikiem.dzisiaj ruszając na skręconych maksymalnie kołach zauważyłem trzęsienie, stukanie z okolic kół. Pytanie do was czy po wymianie poduszki mają się jakoś ułożyć czy coś jest źle zamontowane?
  8. Dokładnie tam musi być ta naklejka, przesunieta w prawo czy w lewo, wyżej czy niżej ale MUSI być umiejscowiona właśnie w tym miejscu. No nic, jutro popatrzę jeszcze raz bo dzisiaj dopiero z pracy wróciłem.Mam nadzieję, że ją odnajdę bo nie za bardzo mi się widzi jeżdzić po urzędach. A tak swoją drogą to przegląd był robiony trzeci raz i nigdy wcześniej nikt mnie nie pytał o tabliczkę - jest możliwość, że w jakiś dziwny sposób ona odpadła czy po prostu może akurat ten diagnosta był nadgordliwy? W każdym razie Wielkie Podziękowania dla Wszystkich, którzy pomogli mi w tym temacie.
  9. To jest naklejka czy metalowa tabliczka? Może jednak ktoś ma foto- byłbym bardzo wdzięczny.
  10. To kiepsko to widzę, bo u mnie nie ma tej naklejki.
  11. A może ktoś ma foto gdzie ma u siebie ??
  12. Czyli po stronie pasażera, tak ? A czy w widocznym miejscu czy gdzieś może być schowana?
  13. Witam, Mam do Was pytanie jak w temacie, gdzie w A4 B6 znajduje się tabliczka znamionowa. Byłem dzisiaj na przeglądzie i diagnosta nie mógł znaleźć tej tabliczki i teraz mam mały problem.
  14. To co może powodować taki objaw? Myślałem, że to ta przepływka a tu zonk . Stało się to od czasu tych wiekszych mrozów, czyli jakieś 4 dni temu.
  15. A czy objawem padniętej przepływki moze być szum, szelest, jakby rozprężenie powietrza przy spadku obrotów tak 2500 do 1500?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...