Skocz do zawartości

hardy

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hardy

Osiągnięcia hardy

0

Reputacja

  1. hardy

    [B6 AVF] Błędy AirBag -

    Te trzy błędy wracają mi właśnie po kasowaniu. Da rade jakoś tak przekombinować, aby oszukać komputer i bez wymiany pasów nie mieć błędu ?
  2. hardy

    [B6 AVF] Błędy AirBag -

    Pasy mogę się zgodzić, ale poduszkę wymieniałem na nową, wiec jak to możliwe?
  3. hardy

    [B6 AVF] Błędy AirBag -

    Witam, Czy ktoś może nakierować mnie gdzie szukać tego zapalnika bocznej poduszki ? Czy to jest ten z pasa przedniego ? 00654 Zapalnik napinacza kierowcy - N153, Zapłon 1 napinacza pasów bezpieczeństwa - N153 00655 Zapalnik napinacza pasażera - N154, Zapłon 1 napinacza pasów bezpieczeństwa - N154 01218 Zapalnik bocznej poduszki powietrznej, strona pasażera - N200 Jeżeli chodzi o pasy to czy one maja zapalniki w sobie ? Pozdrawiam.
  4. Sporo ? Ja czasem nawet 9l wychodzę ;] Wszystko zależy od jazdy jak i budowy samego miasta ;]
  5. Akurat używam 409-1, ale właśnie znalazłem do tej wersji co trzeba. Jak jest ktoś chętny to pisac pw :][br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 00:35_________________________________________________Witam, Zrobiłem logi BS11 i nie wiem czemu ale jest odwrotnie niż opis w diagnostyce na forum. link: http://vaglog.rtnet.pl/kaceha15_11337.html 99.6 - oznacza jakas nieszczelnosc, co moze powodowac pozniejsze budzenie sie turba ? Pozdrawiam.
  6. .. ale mogło by być lepiej ? ;] Planuje w tym roku go zavirusować i chciałbym usunąć wszelkie niedociągnięcia.
  7. Mój zawór od turba ma 3 mimo iż na rys widnieją dwa. Przy usuwaniu zbędnych wężyków zaślepiłem to trzecie wyjscie i to było przyczyną :] Mówisz, że ewentualna nieszczelność w podciśnieniach może powodować późniejszą pobudkę turba ? Która grupa pokazuje przepływomierz ? Filtr powietrza wymieniany 1k km temu. Co do BS, to podeślij ktoś na PW jak zarejestrować vag`a.
  8. Wężyki całkowicie wywaliłem, według tego schematu Ogólnie to przed zaślepieniem już brak mocy był zauważalny, lecz myślałem że to przez niesprawny egr. Ogólnie rzecz biorąc to z racji tego iż coś jest nie tak wolałbym dynamicznych już nie robić, bo to auto powyżej 3tyś tak zamula, że aż mi go szkoda.[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 20:32_________________________________________________Znalazłem przyczynę odcinania turbiny. Zrobiłem ponowne logi dynamiczne, update`owałem je w pierwszym poście. Turbo kręci się już do samego końca, ale dalej mam wrażenie że mimo wszystko autko jest słabsze.[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 21:17_________________________________________________btw, mógłby ktoś na pw podrzucić jak zarejestrować vag`a ? :]
  9. Witam, Ogólnie pierwszą partie robiłem 3x, bo mi odcinało turbo. Dodam że zaślepiłem wczoraj egr i odłączyłem wężyki. Co do grup 001, 003, 004 robiłem je razem i jedna partia jest na 3 biegu, a duga na 4. Przy 3ce wyższe obroty wchodziły. DYNAMICZNE : STATYCZNE : (nie wiem czemu nie wyszły mi kompletne, jak bedzie trzeba, to zrobie je jeszcze raz) Zapieczona ? Pozdrawiam.
  10. A skąd mu sie błąd na poduszcze wziął, skoro poduszka nie ma podłączenia w 1.9 ; o
  11. Rozumiem że chodzi Ci o czujnik który jest przy samej pompie abs`u ? http://allegro.pl/item935770303_czujnik_cisnienia_abs_absu_vw_audi_seat_poznan.html Jeżeli jest jak mówisz to to będzie okazja. Gdyby sama pompa abs`u była uszkodzona to błąd byłby inny ? Nie chciałbym brać czujnika za 250zł bez potrzeby :][br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 23:09_________________________________________________18062 - już wiem, że to mój uszkodzony czujnik od oleju 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent Cóż to będzie ?
  12. Tak, poza tym od EGR`u, który po dłuższej chwili powraca. Najbardziej martwi mnie ten od abs`u. Czujnik przy pdedale nowy, a on dalej jest.
  13. Logo odnośnie turbo, tak ? Podejrzewam jakaś nieszczelność w podciśnieniach i najpierw chce to usunąć, a jak nie pomoże to wtedy zrobie logi. Na razie bardziej martwi mnie ten czujnik i paląca się lampka abs/esp. Niby abs działa, ale bardzo delikatnie go na pedale czuje.
  14. Witam, Podam błędy : 1 Fault Found: 01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 57-00 - Electric Circuit Failure Wymieniłem czujnik przy pedale hamulca nożnego, bo wiem iż miałem go już uszkodzonego, ale dalej nie mogę skasować błedy, czy jest jakaś może procedura lub trzeba coś w vag`u ustawić ? 4 Faults Found: 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-10 - - - Intermittent 18062 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1654 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17996 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1588 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent 4 błedy na silniki, ale tylko ostatni powoduje zapalanie się kontrolki silnika i tylko ten ostatni daje się skasować, niestety tylko na krótki czas. 1 Fault Found: 01426 - Controls in Steering Wheel (E221) 49-00 - No Communications Ten błąd wyszedł mi przypadkowo. Dodam iż ostatnio pojawił mi się problem z zakresem turbiny. Bardzo szybko się kończy, nawet 2,7 i czuć jak przestaje działac przy przyspieszaniu. Możliwe że coś ze sterowaniem, podciśnieniami ? Pozdrawiam. [br]Dopisany: 26 Luty 2010, 19:14_________________________________________________Nikt nie udzieli jakiś pomocnych rad ? Przynajmniej z tym czujniekiem
  15. eee, czym mam sie stresowac ? ; ) Pelnej skory nie chce z pewnych powodow, ale jak by instalacja byla przygotowana pod to czemu nie zalozyc, klimatronik i tak mam do wymiany. ; ]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...