Skocz do zawartości

verpa

Pasjonat
  • Postów

    246
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O verpa

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia verpa

0

Reputacja

  1. I ja mam ten sam problem...w sobote zabieram się do rozbiórki. Czy może ktoś zakładał jakiś zamiennik np z allegro? Czy one są coś warte? np coś takiego: MECHANIZM WYCIERACZEK AUDI A4 SEAT EXEO NOWY! (3457756979) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
  2. No dobra, a ja dziś w auchanie trafiłem na wycieraczki bezprzegubowe firmy Bottari Rain Flex i mają one kilka różnych mocowań. I z tego co jest napisane na opakowaniu, to jeden z zaczepów (dokładnie C) powinien pasować do naszych ramion aero. Czy ktoś może je testował? zakładał? Akcesoria samochodowe | Bottari Polska najlepiej kliknąć "pióra wycieraczek" po prawej stronie menu i ściagnąć PDF z info.
  3. Cristoforo nie wiem czy dochodza wiadomości do Ciebie, chyba nie. moj kom 791552285
  4. warunki pogodowe itp działają na lakier, więc nic dziwnego. Do zdrapania uporczliwego kleju spróbuj zastosować delikatnie rozpuszczanik nitro
  5. verpa

    Dwumas jakie objawy?

    a takie coś jak poduchy pod silnikiem i skrzynią sprawdzone? bo jak trzęsie budą bez innych objawów to ja bym zaczął od tego ano właśnie teraz nie mam jak tego sprawdzić :/ wiem że na vagu nie było błędu poduchy. W celu sprawdzenia stanu poduszek pod silnikiem koniecznie trzeba je wyjmować? Powinnny być twarde?
  6. verpa

    Dwumas jakie objawy?

    ok a u mnie biegi wchodzą lekko, przy przyśpieszaniu nie szarpie, sprzęgło bierze wysoko - pewnie pada już. Wtryski ok, kata nie ma. trzęsie budą ( tylko na jałowym ) po odpaleniu do osiągnięcia 70C na blacie. Powyżej 70 nie trzęsie nic. Czy to też znaczy że dwumas pada?
  7. też dziwne, u mnie na vagu tylko błąd v71 v158 i v159 sprawne, brak błędu a przy 18C sauna w aucie
  8. kostki w klimatroniku czyste. No dobra a jesli mam błąd v71, wyjmuję go i w jego miejsce wpinam np v158 lub v117 i nastepnie vaguje i dalej mi blad v71 wywala.
  9. No i u mnie ta podwójna pod filtrem przeciwpyłkowym chodzi dość opornie. A sprawdziłeś może czy rusza się ona jak zmieniasz temperaturę na klimatroniku? U mnie przy "test output" na vagu v71 ładnie otwiera je i zamyka, przy normalnym uzytkowaniu sie nie ruszaja, są non stop otwarte. Nawet jak auto sie nagrzeje i jest ciepło w środku to przy 18C na klimatronicu nadal z nawiewów leci okrutnie gorące powietrze jak na HI.
  10. a saune przy 18C masz po obu stronach? U mnie po obu i jak się w trasie odblokował silniczek to po obu stronach temp dobrze chodziła.
  11. Kolega Uncle-QBUS rozwiązał problem poprzez wymianę v71 I masz rację v158 jest od temp kierowcy. Ale za tę regulację odpowiada v71 Byłem w trasie 400km i pod koniec silniczek się odblokował i przy 18C nie było już sauny w aucie. Tak samo dla dwóch stron - kierowcy i pasażera. Po powrocie znów jest sauna dla dwóch stref. Czyli nie możliwe jest aby to była wina v158 i v159. Poza tym vag nie wywala ich błędu
  12. No i u mnie to samo. Wyjąłem też filtr przeciwpyłkowy i ruszałem klapami, myślałem że może się przycięły. Na vagu jak robię "output test" to silniczek od v71 przechodzi z jednego punktu skrajnego do drugiego. Po włączeniu klimatronika słychać pykanie v71, więc pewnie używka, którą kupiłem też jest walnięta W lato chłodzić chłodziła ale czy tak jak powinno to nie wiem. Mam zamiar na lato wymienić osuszacz + dysze rozprężną
  13. Najgorzej że gdy robię nastawy podstawowe to widać jak silniczek rusza się raczej w pełnym zakresie. A podczas zwykłego użytkowania klimatronika nie rusza się Jeśli byś u siebie sprawdził jak to działa byłbym bardzo wdzięczny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...