Skocz do zawartości

Czejen

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Czejen

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Bytom

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Coś powoli się klaruje, bo po wyjęciu stycznika od sprężarki (267), bezpiecznik nr 25 już się nie przepala. Nawiew powietrza jest OK. Tylko gdzie teraz szukać zwarcia w samej sprężarce? Jakieś pomysły? (-:
  2. Po odłączeniu dmuchawy, bezpiecznik też się przepala.
  3. Bezpiecznik 30A, taki jak powinien być, a jest podobno od klimy i wentylatora nawiewu.
  4. Witam, jak w temacie, po włączeniu zapłonu natychmiast przepala się bezpiecznik nr 25. Panel klimy jest ciemny, nie działają przyciski (tylko podświetlone jest przy zapalonych światłach). Wczoraj mechanik wymieniał tarcze i wahacze z przodu, czy mógł zrobić jakieś zwarcie. Z góry dzięki za każdą podpowiedź.
  5. Witam wszystkich.Też miałem ten problem-temp. na dworze -10 a ja w autku -rękawice,czapka uszatka,w jednej ręce skrobaczka a w drugiej gąbka,no i jazda do pracy ;( Powietrze ledwo letnie dmuchało,chociaż silnik nagrzany do 90st.Troszeczkę cieplejsze zaczynało dmuchać przy bardzo dużych obrotach (raczej o godz.5 rano przez miasto nie jedzie się 130km/h ). Co do węży od nagrzewnicy też gorące obydwa i to mnie zmyliło (nie brałem jej pod uwagę ,a szkoda ) Mechanik mnie zwodził przez tydzień, na testerze wychodziły mu jakieś cuda, że czuj. temp. wnętrza pokazuje raz 50st. a raz90st.!!!Podobno dlatego nie miało prawa grzać. Koszt czujnika TYLKO 280zł! ale gdzie się takowy znajduje tego fachowiec nie wiedział (tylko w katalogu go wyczaił :>) Wtedy zalogowałem się na tym forum, poczytałem to i owo i chcę podziękować wszystkim którzy przyczynili się do rozwoju tego wątku i podzielili się swoimi doświadczeniami Na początek sprawdziłem tylko czy klapa reg.temperatury (pod schowkiem w okolicach nóg pasażera) reaguje na zmianę temperatury w panelu klimatronika. Było OK klapa pracowała w dość dużym zakresie więc uznałem że nie jest zakleszczona mechanicznie Wtedy zabrałem się za płukanie nagrzewnicy tak jak opisano na tym forum i nastąpił cud :oklaski: Po tej operacji (czas pracy 30min.) w autku gorąco tak jak powinno być, aż trudno uwierzyć że przez cały tydzień się męczyłem w mrozie Aha-przy płukaniu wyleciało sporo takich małych płatków jakby rdzy lub kamienia i trochę brudnego szlamu. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów i jeszcze raz dzięki za rady
  6. Jestem tu nowy ,witam wszystkich i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...