Skocz do zawartości

tazik23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tazik23

Osiągnięcia tazik23

0

Reputacja

  1. Nie wymieniałem pompek właśnie się nad tym zastanawiam..??!! A co to są kontektory na pompkach pierwsze słysze i jak i czym sprawdzić ciśnienie na pompkach..??!! a wogóle może ktoś mi poradzi dobrego fachowca od pompek w Radomiu lub okolicach będę wdzięczny..:)
  2. Witam. Audi A6 1.9 PD 115 AJM 2001 rok, koledzy jak w temacie przy 2200 obr. nieważne czy na postoju czy w czasie jazdy na każdym biegu przy równym trzymaniu na obrotach (2200 obr.) szarpie silnikiem tzn. wchodzi silnik w takie kołysanie najbardziej czuć to drżenie na kierownicy, przy tych 2200 obrotach bipy na każdym cylindrze 127 a na kanale 18-tym 47 na postoju bipy w granicach jak mu sie zachce ale około 50-60 na wszystkich, do tego standardowo błędy na wtryskach 17669 itd oczywiście na zmiane raz na 4-tym cyl. raz na pierwszym lub drugim itd..!!! oprócz tego drżenia pali na dotyk, przyśpieszenie super idzie jak zły:))w trakcie mocnego butowania ok..!!! od momentu jak pojawiło sie to szarpanie przypominam tylko przy równym trzymaniu w granicach 2200 obr. pali dużo 8-9 w trasie 10-11 w mieście a palił odpowiednio 6 i 8 góra..!!! POMOCY. Dodam, że korekty na pompkach są wręcz idealne na wszystkich równo około 0.00..!!??!!??
  3. Chyba nie zgodzę się z tobą do końca tutaj jest filmik gdzie pan pokazuje chyba na VW T4 że to działa bez problemu...!!?? http://www.youtube.com/watch?v=ePGJvxLi1-0&feature=related Oczywiście będę drążył ten temat narazie mam za małą wiedze żeby się wypowiadać może inni mają wiekszą to prosze o wypowiedzi...:))
  4. Witam wszystkich. Takie pytanie czy ktoś ma takie coś zamontowane http://allegro.pl/kompletna-instalacja-wodorowa-hho-diesel-i2162431291.html lub http://allegro.pl/instalacja-wodorowa-i2163313508.html i może sie podzielić informacjami odnośnie eksploatacji takiego urządzenia tzn. realne spalanie użytkowanie w niskich temperaturach itd. przy obecnych cenach ON niezła alternatywa w moim przypadku około 1000l ropki zaoszczędzone rocznie czyli około 6tys.zl (np. fajne wakacje za free:radocha: ) nieźle co wy na to...???!!! POZDRAWIAM.
  5. Jeżeli chodzi rozrząd to sprawdzany był przy okazji ustawiania kąta wtrysku zrobione jest na nim 30tys.i wszystko w nim ok ,a turbine nie czyściłem samemu tylko oddałem do zakładu(Radom ul.Folwarczna) i była piaskowana i sprawdzana niby , może ktoś kiedyś ją wyjmował i żle pierścień zamontował bo nie wierze że w zakładzie to się stało a oni powielili ten błąd a sztanga po piaskowaniu chodzi tak lekko że jednym palcem ją podnosze,filtr też wymieniłem co prawda na BOSCH ale żadnej popraw . Oporność na kabelku sprawdzę jeszcze dziś a jak sprawdzić nastawnik???!![br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 14:49_________________________________________________Dodałem grupe 004 na samej górze...!!!![br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 14:56_________________________________________________Na kabelku od wtrysku sterującego jest 112ohm kabelek wygląda na cały... [br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 17:23_________________________________________________jeszcze jedna sprawa na tym filmiku koleś twierdzi że tego pierścienia nie da sie inaczej założyć i co wy na to...???!!! Czyszczenie zablokowanych łopatek w turbinie.[br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 19:13_________________________________________________A tu też ładny opis ze zdjęciami jak wygląda ten pierścień http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=373199
  6. Witam wreszcie wróciłem z delegacji i mogłem zrobić te logi mam nadzieje że pomożecie i coś sie wyjaśni,,,!!?? :>
  7. Witam mam nietypowy problem AFN w automacie przechodził notorycznie w tryb awaryjny nie jestem laikiem więc podpiąłem pod vag-a i tak błedy 00575-turbina, 00550-pompa - kąt wtrysku, 00519-czujnik ciśnienia doładowania po zrobieniu logów zacząłem działać turbina poszła do czyszczenia (tzn. piaskowania) bo stała, wraz z kolektorami (kolektor ssący był tak zawalony ze szok), przy okazji katalizator wycięty,ustawiony kąt wtrysku był okolo 20 teraz jet 52, zaworek N75 nowy wraz z wężykami podciśnieniowymi, sprawdzony cały dolot na szczelność, przeczyszczony przewód do czujnika ciśnienia doładowania też był przypchany, przeczyszczony czujnik w rurze dolotowej chyba to jest N71 lub N72 (troche był zaoliwiony), i teraz tak jest lepiej już nie wywala błedu 00519 ale cały czas powraca 00575 i 00550 jednocześnie, rano lepiej zapala równo chodzi i do 3tys.obr. znaczna poprawa a potem zaczynają sie chece tzn. takie przerwy w dostwie mocy ciągnie potem przystanie na chwile znowu ciągnie do 3.5tys. a przy okolo 4tys. notlauf na logach które musze powtórzyć wkleje póżniej ewidentnie jest podwyższone ciśnienie doładowania powyżej 3tys. pokazuje 2400zaworek zbija do 2000 ale znowu rośnie do 2400..!!!?? Może zanim wkleje logi bo nie jestem w domu coś podpowiecie..Z góry dzięki :> LOGI STATYCZNE LOGI BS LOGI DYNAMICZNE GRUPA 011 ZE ZDJĘTYM WĘŻYKIEM Grupa 004 dynamicznie do 4tys. bo więcej nie miałem na szybkiego gdzie..
  8. Podpinam sie pod temat mam to samo AFN tylko automat i nie mam juz pomysłów więc walcz i daj znać na forum o efektach
  9. Witam a jak ustawić to koło w odpowiedniej pozycji jak mam automat...??!! Pozdrawiam. :>
  10. w sobote zrobie logi dynamiczne najpierw grupe 000 potem 003 008 010 i 011 ale na moje oko to chyba najpierw trzeba przepływkę podmienić, turbo do czyszczenia i ustawić kąt wtrysku i może będzie git :>
  11. komplet tzn. jakie dokładnie mam zrobić..???!!
  12. Witam jak w tytule w czasie przyśpieszania przerwy w mocy jakby coś się rozłączało a potem notlauf..??!! Do tego kąt wyprzedzenia zapłonu mnie zastanawia...???!!!
  13. myślisz że to wina przepływki i dlatego tak tnie..???! a jeśli chodzi o logi to jak depne do spodu przy około 1500obr/min to i tak zrzuca biegi i dopiero startuje..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...