Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Tryb awaryjny, prośba o przeanalizowanie logów


Reniu

Rekomendowane odpowiedzi

Przy mocniejszym przyspieszaniu auto nie idzie równo, ok 3.2-3.4 tys następuje lekkie przycięcie, taka chwila zawahania i albo wpada w tryb awaryjy albo przyspiesza dalej do ok 4 tys i tu znowu go przytyka. Czasem wcale nie muszę mocniej deptać, po prostu w pewnym momencie auto "nie chce jechać".

Turbina była niedawno czyszczona, sztanga chodzi ładnie, mam wywalony katalizator, zaślepiony egr, dolot raczej szczelny, kolektor niedawno też był czyszczony.

Po podpięciu pod komputer były dwa błedy:

2 Faults Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Proszę o przeanalizowanie logów:

Basic settings

bslog01000.gif

bslog01003.gif

bslog01004.gif

Statyczne:

statlog01000.gif

statlog01001.gif

statlog01003.gif

statlog01004.gif

statlog01013.gif

Dynamiczne:

dynlog01000.gif

dynlog01001.gif

dynlog01003.gif

dynlog01004.gif

dynlog01008.gif

dynlog01010.gif

tu wskoczył awaryjny:

dynlog01010wawaryjnym.gif

po restarcie silnika:

dynlog01011.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem te same bledy, tez czyscilem turbawke bo przeladowywala jak u ciebie, zamienielem n75, zaslepilem egr, wywalilem kata a okazalo sie, ze magik ktory wymienial rozrzad zle podpiol wezyki podcisnieniowe....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no masz przeladowanie po calosci ,stad blad n71( cisnienie bylo poza skale odczytu), zbyt duza roznica doladowania (575). albo twoja sztanga sie nie rusza w ogole, albo n75 zaciął sie,albo masz wezyki zle podpiete. ale wczoraj ja rozpinalem cala instalacje podcisnienia i tam raczej nie da sie pomylic zabardzo. wezyki maja rozna srednice.. jak mowisz na sto procent,ze sztanga sie rusza. sprawdz na wlaczonym silniku czy jak zdejmiesz wezyk z gruszki u gory turbo czy sztanga opada, oraz po wlozeniu czy spada. jak dziala w pelnym zakresie bez problemu, podmien n75 z zaworkiem od egr.

aha i zajmij sie tematem szybko, bo niedlugo ci sie turbo wysra przy takim cisnieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, sztanga rusza się jak należy. Dzięki za info, będziemy działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poprzednim poscie popelnilem blad/literowke . po przylozeniu wezyka do gruszki sztanga oczywiscie powinna pojsc do gory. daj znac co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd ta pewność? Od zeszłego roku 3 raz bym dawał do czyszczenia, po pierwszym razie myślałem, że źle zostało to wykonane i za drugim dałem do fachowca i problem dalej występuje, dlatego wydaje mi się że to nie wina turbo :confused4:

Tak mi się tylko wydaje, zresztą Wy tu jesteście fachowcami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już trzy razy turbina była robiona to faktycznie coś nie tak z logów wynika totalne przeładowanie może podmień n75 i sprawdz wężyk który idzie do ecu czy nie jest zaolejony lub załamany jeszcze kąt wtrysku do delikatnej poprawy chyba że dobrze pali rano to nie ruszaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, była czyszczona dwa razy, trzeci byłby, gdybym poszedł za radą kolegi przemika.

W pierwszej kolejności sprawdze N75, auto pali bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

statyczny kat wtrysku nie jest zły ale, zima daje się we znaki, jak nie zapala od razu można by ustawić ~57

w trakcie długiej trasy jak temp będzie poniżej 87C termostat do wymiany, na postoju nie ma co patrzeć bo przy mrozach na sprawnym termostacie może spadać do 80C i to nie znaczy ze jest do wymiany, co innego podczas jazdy i pałowania, nie ma prawa spaść poniżej 87C

podczas logów pedał nie był do dechy, następnym razem mocno wciskaj bo potem ktoś źle zinterpretuje logi i ci powie że przepływna do wymiany(błędnie) i to berdzie twoja wina nie wciśniętego pedału do dechy(to był tylko przykład) :)

odkręć od wspornika gruszkę, dwie śrubki pod nią i poruszaj całą gruszką ze sztangą, sztanga powinna wykonywać ruch bez oporów 11mm, postaraj się też sprawdzić samą gruszkę czy sprężyna odbija, bo może sprężyna pękła i gruszka jest wiecznie wciągnięta/zakleszczona

w miejsce N75 wstaw N18 i pokaz loga dynamicznego 011, to jest dla ciebie priorytetowe zadanie :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas robienia logow temperatura max 82 stopnie chociaz na zegarach chyba pokazywal ok 90, kolego po czym wnioskujesz ze pedal gazu nie byl wcisniety do dech? chyba Reniu przy nastepnych logach bedziesz musial ciezsze buty zalozyc albo wywalic wycieraczki, wrazie jak bys przelozyl te zaworki to podjedz do rafiego i zrobcie jeszcze raz ta 011, wiesz co i jak, bo po co masz do mnie jechac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę u siebie podmienić n75 z n18. Dzisiaj popatrzyłem na te zawory i nie mam pojęcia jak je podmienić :confused4:

Reniu, jak by Ci się udało to napisz jak to zrobiłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co chodzi z tym wciśnięciem pedału, gdzieś to widać? Każdorazowo był sandał w podłogę ale nie zapierałem sie o niego tak, by mi kierownica się wyginała :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas robienia logow temperatura max 82 stopnie chociaz na zegarach chyba pokazywal ok 90, kolego po czym wnioskujesz ze pedal gazu nie byl wcisniety do dech? chyba Reniu przy nastepnych logach bedziesz musial ciezsze buty zalozyc albo wywalic wycieraczki, wrazie jak bys przelozyl te zaworki to podjedz do rafiego i zrobcie jeszcze raz ta 011, wiesz co i jak, bo po co masz do mnie jechac

Po grupie 010 dyn.Masz tam procent wcisnietego gazu w jego logach jest okolo 90%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakos nie trzyma sie to kupy... podmien jako pierwsze zaworki n75 z n18. to jest priorytet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...