Skocz do zawartości

clinque

Pasjonat
  • Postów

    566
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O clinque

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia clinque

1

Reputacja

  1. clinque

    Audi Connect myAudi

    Niestety, na zegarach wyswietla ‚po staremu’ tj jak bez googla.
  2. clinque

    Audi Connect myAudi

    Panowie, mam mib z sim, licencja wazna, Google earth dziala, ale jak wyswietlic ta mape miedzy zegarami? Zegary mam te ,srednie’.
  3. clinque

    Opel Vectra C z19dth

    Witam wszystkich! Po a4b5 szukałem allroada, po obejrzeniu kilku sztuk darowałem sobie, do 20k w okolicy nie było niczego sensownego...Pomyślałem o passacie 4motion, ale pojawiła się VC, z którą gość miał dość problemów z DPFem i oddał za pół darmo. Pojechałem i kupiłem opla Pierwsze co zrobiłem to się go pozbyłem, EGRa zresztą też i dorzuciłem trochę koksu na ~180km/400nm. Taczka jedzie teraz jak 180konna TTtka Gdy już kontrolki pogasły, zrobiło się przyjemnie. Vectra całkiem dobrze wyposażona, AFL, PDC przód i tył, reszta raczej standard 4 szyby w prądzie, klima 2 strefy, nieszczęsne NCDC2013. Na zimowej stali d*py nie urywa, na lato w planach 18-19cali które jakoś wypełni nadkole. Do zrobienia na dzień dzisiejszy kilka drobiazgów jak widać na foto przycierka na parkingu, podkleić czujniki parkowania bo wpadły do środka, wymienić gumy stabi z tyłu bo stukają i sprzedać, żeby spowrotem kupić audi MARKA: Opel MODEL: Vectra SILNIK: 1.9 CDTI ( z19dth ) MOC: 180km/400nm NADWOZIE: kombi ROK PRODUKCJI: 2004 Kilka fotek:
  4. Temat do zamkniecia, audi od jakiegos czasu cieszy sie inny kierowca.
  5. jak masz mniejszą niz BRD to nie będzie żadnej cofki i żadnych ciekawych efektów:whistling: na filmiku jest ALH na ori gratach tylko z pełnym przelotem to dziwne, bo na 3 autach w tym moim(miałem na próbe niecały dzień) nie było takiego efektu, u armiego wleciała BRD i cofka sie pokazała solidna ALH jakies podatne sa na cofke, bo u mojej kobity w golfie ALH po samym sofcie duzo lepiej to gada niz w moim AFNie z AWXem
  6. Szczurek mam takie zaroweczki, sprzedaja je tylko po 10szt w intercarise a mi tez jedna padla, odezwij sie na PW to Ci dam
  7. Intercooler 550x140x65mm NOWY RDZEŃ od FMIC_PL (3653620084) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. cos w ten desen
  8. U mnie w przedlifcie tylko belke troche docinalem, zderzaka samego w sobie nie tykalem. Na dlugosc moim zdaniem jest ok, choc u was w poliftach ciezko bedzie upchnac boczne kratki z przeciwmgielnym...Tym bardziej polecam wezszego i nizszego chinola za podobne pieniadze
  9. Raczej będzie zbędny. Za blisko środka idzie, a gdyby go wychylić ku lewej, kolanko będzie za wysoko. Generalnie, gdybym robił to jeszcze raz, wziąłbym cieńszego Icka, żeby nie sztukować belki zderzaka. Można nie ciąć, dając go odrobinkę niżej, ale będzie przekoszony do prawej jak u pawelwor
  10. Mam turbo AWXa, a tam jest 51mm, i tak idzie do samego ICka. Przy ICku redukcja na 57mm bodaj.
  11. Ja mam takiego icka, zerknijcie w temat, faktycznie pasuje dosc przyjemnie Faktycznie bez spawania, na alu i silikonach zmiescisz sie w 500zł.
  12. clinque

    zamulenie na 1 i 2 biegu

    A może turbina ma luz na wirniku nie nadazy napompowac na pierwszych 2 biegach? Bez logow sie nie obejdzie
  13. a3 jest fajne pod tym wzgledem, ze nawet na 17' przy glebie wyglada dobrze
  14. Mam sentyment do tego autka Fajna czarnulka i wlasciwe podejscie
  15. Panowie gdzie jechać na zbieżność we Wroclawiu bo opony na zew szybko znikaja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...