
marek35
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O marek35

-
We wtorek będę w Audi ASO to ich przycisnę, bo też w sumie nie wiem, czego te akcje serwisowe dotyczyły. Zapewne turdzi ma rację.
-
Dziś dzwoniłem do Audi ASO i potwierdzili, że mój samochód w lutym 2006 r i w styczniu 2007 r. przeszedł akcje serwisowe w Niemczech, czyli jeszcze przed jego sprowadzeniem do Polski (dot. silnika BLB). Proponuje wszystkim właścicielom sprawdzić w ASO czy ich auta mają zaległe akcje serwisowe. Co do koła dwumasowego to najprawdopodobniej wada lub osłabienie materiału. W dzień awarii przy -16'C po 8 km przy zimnym silniku zerwało 6 zębów - w trakcie wyprzedzania, a więc przy wejściu na wysokie obroty. Pozdrawiam
-
Witam wszystkich, długo to trwało, ale znam powód mojej awarii. Na szczęście nie doszło do zatarcia silnika przez słynny imbusik, dodam więcej silnik cały i nietknięty! Podczas jazdy rozleciało się koło dwumasowe, a konkretnie odpadło od niego 6 "zębów" i w efekcie zablokowało wał. Naprawa bardzo prosta i szybka, koszt wiadomo dużo mniejszy aniżeli zakup silnika itp., mniej nerwów itd. Auto na chodzie od dzisiaj, więc śmigam i cieszę się jak gwizdek! :> Bardzo ważne: mechanik, który naprawiał mój wóz (8 lat w Audi ASO), powiedział mi, że podobno ruszyła jakaś akcja serwisowa dotycząca silników BLB. Jeszcze tego nie sprawdzałem, ale na pewno się dowiem i zamieszczę informację na forum. Pozdrawiam
-
jako nowicjusz dopiero co zaczynam się orientować jak działa forum... pomału czaję o co chodzi! dzięki za podpowiedzi :>
-
Nie chciałbym ujawniać swoich danych osobowych na forum. Proszę o kontakt pod adres e-mail: [email protected]
-
jaro444 podaj Twój e-mail to wyslę ci wszystkie dane personalne i dane fabryczne samochodu.
-
Mam pytanie do jaro4444 - jak toczy sie twoja sprawa w Audi - tzn Kulczyk tradex. Mozesz podać jakąś osobe kontaktowa nazwisko nr tel w Poznaniu z którą rozmawiasz czy korespondujesz w tej sprawie ?
-
Pasek był wymieniany w sierpniu 2008 w ASO Audi Toruń. Od tego czasu przejechałem 26 tys. km. Nie mam bladego pojęcia jak udowodnić serwisowi ze to ich wina. Auto jest nie rozebrane moze przewiesc samochód do serwisu i w obecności rzeczoznawcy PZM-otu dokonać oględzin ?
-
Jutro się okarze co jest. Jeśli to ten imbus, to faktycznie trzeba będzie działać i domagać się zwrotu kosztów. Czytam tu właśnie niesamowite rzeczy. Do dnia dzisiejszego byłem przekonany o niezawodności marki Audi a tu takie rozczarowanie (przez taką pierdę). Ale nie uprzedzam faktów... Dzięki za wszystkie informacje
-
Dzięki za te słowa, bo mam mętlik w głowie. Jutro inny mechanik ma rozebrać silnik i sprawdzić jaka jest faktyczna przyczyna. Jak diagnozuje się takie awarie? [br]Dopisany: 20 Styczeń 2009, 21:49_________________________________________________Test na 5-tym biegu był zrobiony i wał stał w miejscu jakby był zblokowany.
-
143.000 km pasek rozrządu wymieniany przy 117.000 km
-
Check silnika pokazuje, ze ciśnienie oleju jest w porządku. Rozrusznik nie kręci, bo coś krępuje go na wale - tak powiedział mechanik.
-
Wiem, że mam Audi A4 2.0 TDI 140 KM 2005 r.
-
Witam, dziś rano jadąc do pracy zgasł mi nagle silnik. Po zatrzymaniu próbowałem uruchomić auto, ale rozrusznik nie kręcił. Właśnie wróciłem od mechanika, który po krótkich oględzinach stwierdził zatarcie silnika. Rozrząd jest cały, olej i płyny w porządku, jak to możliwe. Czy ktoś wie o co tu chodzi. Proszę o pomoc. (Audi A4 2.0 TDI 2005 r.) prefix w temacie poprawony edyt by wihajster
-
Witam, znalazłem forum na google.com i jestem miłośnikiem samochodów marki audi. Pozdrawiam