Skocz do zawartości

tomas79

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tomas79

  1. witam,wyglada na to ze mamy dokladnie ten sam problem. ja bede wymienial map sensor w poniedzialek to wiczorkiem dam ci znac czy cos pomoglo. pozdro....[br]Dopisany: 09 Sierpień 2009, 09:38_________________________________________________wlasnie wymienilem map sensor i samochod w koncu jezdzi jak powinien. chociaz jeden ze specjalistow po podlaczeniu pod komputer stwierdzil ze turbo do wymiany jego pomylka kosztowala by mnie £600 a tak za uzywany czujnik dalem £20. pozdro....
  2. tomas79

    [B6 AWX] Brak mocy

    bloki wartości mierzonych programem VAG jedyne co wiem to jak napisalem wyzej wyskakuje zbyt duze cisnienie w obiegu. i jeszce to ze waz cisnieniowy ktory idzie do turbiny po dodaniu gazu nie twardnieje [br]Dopisany: 25 Czerwiec 2009, 23:31_________________________________________________jedyne co wiem to jak napisalem wyzej wyskakuje zbyt duze cisnienie w obiegu.i jeszce to ze waz cisnieniowy ktory idzie do turbiny po dodaniu gazu nie twardnieje [br]Dopisany: 25 Czerwiec 2009, 23:32_________________________________________________jest jeszcze jedna rzecz ktora zauwazylem mianowicie im wyzsa temperatura powietrza na zewnatrz tym turbina szybciej sie rozlancza. i przypomnialo mie ze ten elerkryk byl zdziwiony po podpieciu kompa poniewa temperatura powietrza ktore przeszlo tylko przez filtr byla okolo 18 stopni wyzsza niz temp. powietrza na zewnatrz. wiem ze odpiszecie zebym zrobil logi ale na to samo sprawdzanie wydalem juz okolo 500 zlotych i mam dosyc kolejnych diagnostyk specjalistow. jesli to cos pomoze w rozwiazaniu mojego problemu bede wdzieczny. pozdro......
  3. tomas79

    [B6 AWX] Brak mocy

    czy przy zablokowanych kierownicach turbina moze raz pracowac a raz nie? aha sorry ale co to sa logi?
  4. tomas79

    [B6 AWX] Brak mocy

    witam od jakiegos czasu mam problem z moca. cos rozlancza turbine po jakims czasie jazdy na autostradzie(w miescie zdarzylo mi sie to tylko dwa razy).problem chwilowo ginie po wylaczeniu i ponownym uruchomieniu silnika. bylem juz u kilku meczanikow i elektrykow. wymienione sa jakies dwa czujniki przy turbinie ktorych nazwy nie znam. bylem u kolejnego elektryka dzisiaj i jak u wszystkich innych komputre pokazal za duze cisnienie w obiegu okolo3000 atmosfer(wolne i wyzsze obroty tak samo) ten z kolei posprawdzal wszystko i stiwrdzil ze czujnik ktory za to odpowiada nie moze pzyczynic sie do takich zachan auta i wedlug niego turbina padla. turbina natomiast pracuje bardzo cicho i co najdziwniejsze nic nie kopci z rury(nawet przy ostrej przygazowce). wstepnie myslalem ze turbine trzeba przepalic ale od wystapienia problemu przejechalem okolo 5000tys. kilometrow po autostradach i nic sie nie zmienilo. aha ostatni elektryk zasugerowal ze moze katalizator jest zapchany. juz sam nie wiem co o tym myslec kazdy mechanik bieze kase za sprawdzenie ale zaden nie zdiagnozowal konkretnie(za wyjatkiem elektryka, ze turbo padlo). co wy otym przypadku sadzicie. z gory dzieki
  5. ok, wielkie dzieki sprawdze.
  6. wydech rowniez ok
  7. witam, podczas ruszania(bez gazu na samym sprzegle) i naglym wcisnieciu sprzegla slysze gluchy stuk gdzies z tylnego zawieszenia. sczegolnie jest to slyszalne w czasie takiego manewru pod gorke.dodam ze tyjne zawieszenie bylo sprawdzone i nie ma zadnych luzow.wymienione byly gumy stabilizatora. co moze byc przyczyna takich stukow prosze o porade i z gory dziekuje.
  8. witam wszystkich forumowiczow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...