
Szymonss
Pasjonat-
Postów
57 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Szymonss

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja "teoretycznie" miałem 255tys ale widać było od początku że to mało realny przebieg.. No cóż tak bywa jak człowiek nie ma sałaty na nowe :> Teraz mam na oku pewniejsze auto, A6 2.5TDI-180PS ( tak wiem, jest do czego dokładać) Dziś będę u mechanika to później wrzucę wycenę
-
Dobra sorry z tym fiatem to mnie poniosło.. ;( Jest diagnoza.. ;( 2 pęknięte tłoki, cylindry gładkie jak kostka brukowa, głowica roz.... Żegnaj 1.9 Ma ktoś silnik do sprzedania?....
-
pie..le audi, mam to w d*pie, człowiek wali kasy ile może i taki efekt?? To ja już wole fiata
-
ile mniej więcej wyniosła go naprawa?
-
W poniedziałek będzie diagnoza a dziś operacja holowania... już raz to przeżyłem jak kupiłem filtr marki "filtron" (nigdy nie kupujcie tego syfu!), a teraz z znowu.. Mechanik to Janusz z Mokrej/Kraków
-
Dokładnie to samo mi po głowie chodzi... Silnik juz wiadomo swoje przeszedł ale odkąd go mam nie oszczędzałem , wszystko najlepsze kupowałem i ot jaka wdzięczność... Z mechanikiem już jestem umówiony, ciekawe ile krzyknie..
-
No lekki film olejowy, nie żeby zalane... A nastawnik pompy wtryskowej? (do czyszczenia był już jakiś czas temu ale brakło waluty..)
-
Cześć, kurcze moje auto po raz pierwszy mnie zawiodło i bardzo zmartwiło.. Jechałem jak zwykle, 3000 obrotów było i silnik wskoczył w stan awarii, znam temat bo miałem tak bardzo często przed czyszczeniem turba. Wszystko było fajnie dopóki nie stanąłem, silnik jakby chodził bez któregoś z tłoków, telepie jak wściekły i chmura niebieska za mną... Po kilku k...ach w powietrze dojechałem na stację i zgasiłem silnik. Pierwsza myśl-turbina puściła olej, ale zdjąłem wąż od ssania, łopatki całe, sztanga chodzi (turbo czyszczone 2 miesiące temu). Co jeszcze powoduje takie objawy?????
-
Witajcie! Rozebrałem swoją skrzynię ponieważ kiepsko wchodziły biegi i podejrzewałem któryś synchronizator, okazało się że cała skrzynia to jeden wielki śmietnik, do wymiany synchronizatory, przesówki i koła biegów 1,2 i 3. Nie opłaca mi się tego wymieniać więc mam pytanie gdzie w krakowie lub okolicach można kupić używaną skrzynię w dobrym stanie? może znacie lub kojarzycie coś co jest sprawdzone. Z góry dzięki za info
-
Straszą mnie rozumiecie drodzy koledzy że to masakra i wogóle lepiej najlepiej sie od razu pociąć.. widziałem tam właśnie śrubę i właśnie czy młotek aby napewno wystarczy? wybić nie problem ale czy żeby nową tuleje osadzić nie trzeba troszkę hmm bardziej "fachowego" sprzętu?
-
Koledzy jak już jesteśmy przy temacie tulei to chciałbym zapytać jak to jest z ich wymianą. u mnie jest to konieczne bo cały tył mi lata i strach jeździć. jak spytałem mechanika czy to trudne do wymiany samemu to powiedział "wesołych świąt" i wagon tabletek na nerwy.. patrzyłem dziś pod spód na te tuleje i nie widzę tam większej technologii, czy ktoś może to robił i wie dlaczego to jest ponoć takie trudne?
-
Pierwszy raz na hamowni wyszło mi w porywach 99KM.. okazało się że parametry dawki paliwa i kąta wtrysku są delikatnie sp... Tak więc mechanior ustawił, wymienił przepływkę która też coś nie domagała i pojechałem jeszcze raz, wyszło niemal 110KM co pozwoliło na wgranie softu, no i już po zabiegu hamownia i moim oczom ukazał się bardzo ciekawy wynik 147KM. Całość po delikatnych znajomościach 1300zł, bez znajomości których zdradzić nawet wam drodzy forumowicze nie mogę koszty są niewiele większe, powodzenia bo warto
-
Witam! Moje autko ostatnio przeszło delikatną regulację tj. dawki paliwa, kąta wtrysku do wartości prawidłowych bo "lekko" odbiegały od normy.. Po tym zabiegu auto o wiele lepiej jeździ jednak mam problem z odpalaniem. Na ciepłym silniku trzeba chwilę kręcić i jakby szarpie silnikiem natomiast po postoju przez noc kiedy wsiadam rano auto odpala normalnie jednak coś piszczy i na chwilę zapala się czerwony wykrzyknik na zegarach. Proszę o pomoc czy jest to wina złej regulacji przez mechanika (nie mam vaga) czy coś znów się zepsuło..
-
Silnik jako że troszkę już przejechał, najpierw został wyregulowany w stylu dawka paliwa,zapłon a później V-Tech Kraków i wgranie softu, mam wydruk z hamowni: 147KM bez jakiegoś badziewia w stylu oporniki czy inne. Wgrany całkiem nowy soft i przystaw się któryś
-
Ja właśnie majstruje ze znajomym mechanikiem nad mocą w AFN i na samej elektronice podciągnął mi moc do 145KM więc po co ingerować w silnik?