Skocz do zawartości

gjwp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gjwp

Osiągnięcia gjwp

1

Reputacja

  1. Jest i wlaśnie taki wymienialem Jakieś 300 zł
  2. jak uważasz mi za nowy zaśpiewali coś 700-800 kupiłem uzywany za 100 co kto woli
  3. Witam Próbowałem zrobić taki wąż, tzn końcówki od starego a nowy przewod. Niestety nie działał, tzn na wolnych nie było wspomagania, dopiero przy około 2000 obrotów.
  4. wymieniałem jakis czas temu w adr 1.8 i zdecydowanie inny jest
  5. gjwp

    [B5 ADR] Wymiana pompy

    hej posłuchałem waszych rad udało mi się kupić używkę w dobrej cenie, w sobotę zakładam ..... zobaczymy
  6. gjwp

    [B5 ADR] Wymiana pompy

    Witam czy pompy takie jak w linkach to dobry pomysł do mojej a4 1.8 1997r? http://www.allegro.pl/item372540059_pompa_wspomagania_audi_a4_vw_passat_b5_b6_nowa_gwa.html http://www.allegro.pl/item382946377_nowa_pompa_wspomagania_audi_a4_superb_passat.html Jarek
  7. Taki miałem zalany widać ktoś przede mną (jakiś szwajcar coś namieszał) skoro i tak mam wymieniać to zamienię z powrotem na zielony, czyli febi 06161[br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 12:29 _________________________________________________Na wlewie mam napisane G 002 000 czyli odpowiednik febi 6162[br]Dopisany: 24 Styczeń 2008, 09:47 _________________________________________________Na wlewie mam napisane G 002 000 czyli odpowiednik febi 6162 O co ztym biega?
  8. do aso to raczej nie da rady, za daleko jutro bede wymienial na świeży w mechanik sprawdzał w jakiejs tam knidze i mówił że żółty Febi jest okay
  9. Witam Poczytałem na forum o rodzajach płynów i mam problem Przy dolewaniu płynu sprawdzałem jego kolor, wyszlo że żółty i taki dokupiłem (FEBI) Teraz czytam i wychodzi że mineralny to zielony, jak to jest? uzupełnij profil
  10. Witam Mam taki problem Na wolnych obrotach (900-1000) kierownica nie da się ruszyć, po zwiekszeniu do 1300 wszystko ok. Mechanior orzekla że to jakiś zawór zwrotny w pompie. A w ogóle to zaczęło sie tak po naprawie przewodu ciśnieniowego, na początku zacisnąłem stare końcówki w nowym przewodzie i była tragedia, prawie w ogóle nie chodziło, dopiero gdzieś tak przy 1500- 2000 obrotów, wymieniłem na oryginalny i jest tak jak opisałem powyżej. Pytanie, czy ten zawór sie wymienia, czy odrazu cala pompa Jarek
  11. Fajnie, pracowal, kręcilem, przejechałem z 5-10 km i nic.
  12. Po wymianie przewodu ciśnieniowego i zalaniu kierownica wlsćiwie nie chodzi, dopiero jak wejdę na obroty to dziala, a przy okazji strasznie wyje, ale inaczej niż przy braku płynu. czy układ może być zapowietrzony? Kesli tak to jak go odpowietrzyć.
  13. A czy ktos mógłby mi podać nr lub jakieś inne konkrety w etce online tego przewodu do mojego autka? 1.8 ADR 1997 WAUZZZ8DZUA******
  14. Witam wszystkich Moj mechanior orzekł że mam nieszczelny przewód pomiędzy pompą a maglownicą - ciśnieniowy. W związku z tym mam pytanie czy ten przewód pasuje od innych modeli-silników, roczników Mój to ADR 97. A może ktoś ma coś takiego na zbyciu? Jarek Uzupełnij profil proszę [cayenne]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...