Skocz do zawartości

sylwekc3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sylwekc3

Informacje

  • Imię
    Sylwester
  • Miasto
    Łańcut

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sylwekc3

0

Reputacja

  1. Witam Mam pytanie do was czy mógłby któryś z was pooglądać temperatury turbiny i dpf przy jeździe np na autostradzie.Ja abym w swoim b7 bpw osiągnął 600 stopni(turbo) przez chwile to muszę silnik pod 4 tys wkrecac. A drugie moje pytanie brzmi Zacząłem szukanie przyczyny przebywania w szybkim tempie popiolu. Wszyscy twierdzili że na pewno zabity mocno dpf częste regenerację itd. A co z tym się wiązało przybywanie oleju. Czysciłem dpf w maszynie.... Nie był bardzo zabity wg fachowców, zamontowalem zmieniłem wartość na zero i niestety problem nie przybywania oleju pozostał Szukając po forach wyczytałem że może czujnik różnicy cisnien i uwaga zamontowalem 1 i okazało się że filtr przy spokojnej jeździe temp turbo powyżej 400 stopni filtr powoli bez podlewania ropa się wypalal ale trwało to 40 km po czym wyjechałem na autostradę włączył się proces , iż był wysoki poziom sadzy 24,% wypalił sie do zera . Zadowolony myślałem że problem rozwiązany ale niestety na 2 dni po 2 dniach już nie było powolnego wypalania przy spokój ej jeździe myślę szlak trafił czujnik kupiłem 2 ori.... I jest to samo Dlatego moje pytania czy wypala się dpf bez procesu po osiągnięciu powyżej 400 stopni przy spokojnej jeździe? I wasza wartość offsetu kanal 067 Oraz przy jakiej wartości sadzy uruchamia się proces wypalania Z góry dziękuję za sugestie
  2. Kolego you tube Tam masz Dużo informacji
  3. Odma została przeze mnie sprawdzona i wygląda na to że jest w pożądku.
  4. Zrobiłem logi statyczne oto i one; Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_a8Z4Rs5.html
  5. Ok jutro zrobię logi statyczne sugerowane przez kamil- vag dzięki za sugestie.
  6. Witam Chciałbym prosić o analizę logów. W aucie nie ubywa płynu chłodniczego jak również oleju raczej normalne zużycie. Auto po depnięciu zachowuje się normalnie do dzisiejszego dnia robienia logów. gdy na logach dynamicznych wystąpił błąd Sobota,27,Październik,2018,18:13:47:00006 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x86 Wersja VCDS: AKP 18.2.1.0 Wersja danych: 20180430 DS287.0 www.vcds.pl VIN: Numer rejestracyjny: RLA -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BPW.clb Oznaczenie elementu: 03G 906 016 KN HW: 03G 906 016 KN Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G000SG 9012 Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 06325 000 00000 VCID: 79F95BE630D9548C66-802C Znaleziono 1 błąd: 000564 - Regulacja ciśnienia doładowania P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 269266 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 3570 /min Prędkość: 83.0 km/h Obciążenie: 100.0 % Napięcie: 13.98 V Bity binarnie: 00101000 Ciśnienie rzecz.: 2366.4 mbar Ciśnienie rzecz.: 2590.8 mbar Kody gotowości: 0 0 0 0 0 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: błędy skasowane Ale to wyszło niespodziewanie ponieważ problem zaczął się wcześniej, auto po schodzeniu z obrotów dymiło na jasny biało szary dym, to samo na postoju na światłach itp. problem nie występuje zawsze. Dlatego prośba do Was koledzy o jakieś sugestie. Zamieszczam logi nie które dynamiczne podwójnie przez to że wystąpił bład podczas robienia logów Grupy 001, 003, 004: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_3DAXT.html Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_35fR7c.html Grupy 004, 007, 011: http://vaglogi.pl/log-004_007_011_259PA0e.html Grupy 008, 010, 011: http://vaglogi.pl/log-008_010_011_Yfg4Di2.html Grupy 008, 010: http://vaglogi.pl/log-008_010_ZOID8p.html Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_u510PV6.html Z góry dziękuje za sugestie. Pozdrawiam
  7. Postapiłem jak pisaliście i zmieniłem kąt i dawke teraz wrzuce logi co wy na takie ustawienie powiecie Niestety na vagu nie udało mi się uzyskać zakresu od 1.4 do 1.44 zmieniła sie tylko dawka na 4 Statyczne Log (0 - 000,015,001) BS Log (0 - 000)
  8. Witam ponownie.Mam jeszcze 1 pytanie odnośnie tej dawki.Trochę o tym poczytałem i nie wiem gdzie będzie lepiej zmienić na nastawniku lekko zmienić czy tylko vagiem.Ale i tak muszę zacząć od kąta statycznego a jak go ustawię na około 51 to wtedy ewentualnie dawka do korekty.CHYBA się nie mylę a jeśli tak to niech mnie ktoś poprawi.ZA cenne rady z góry dziękuję.
  9. Kolego co do tej dawki paliwa to silnik jak dodaję gazu to kopci i to nawet trochę, więc wypadało by chyba to ustawić.tylko na ile myślisz że 4.4 będzie dobrze i czy to może trochę zmniejszyć to dymienie.
  10. Kolego sympatyczny miałeś w 100% racje z awaria twoja diagnoza była prawdziwa i usterka usunieta samochód śmiga zdecydowanie inaczej chociaż mam jeszcze prośbe o sprawdzenie mi teraz pełnych logów czy coś jeszcze mu nie dolega o czym nie wiem z góry dziękuje i pozdrawiam Logi dynamiczne Grupy: 000,001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwekc3_29040.html Grupy: 003,008,011,003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwekc3_29041.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwekc3_29042.html Logi statyczne Log (0 - 004,007,013) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 018,023) Logi BS Log (0 - 000) Log (1 - 004) Log (2 - 003)
  11. koledzy a możecie dokładniej sprecyzować miejsce w którym się znajduje czujnik/ecu w tym modelu dla was może to śmieszne pytanie ale ja jestem laikiem próbującym naprawić swoje autko:)
  12. Jeszcze mam takie pytanie czy przepływomierz jest ok?? Bo mam możliwość podmiany od brata jeśli jest taki sam ma on passata b5 98 rocznik 110 konny tdi czy sądzicie że nie ma to wogóle sensu i czy nie jest inna przepływka......
  13. Oczywiście kolega że tak i oby się tak stało to w ciagu 2-3 postaram sie po wymieniać i zrobić nowe logi i dodać je an forum a jeszcze mi powiedz które logi są najbardziej potrzebne w moim przypadku?? i jeśli możesz mi doradzić z tymi węzykami jakie kupić ?? pchać się do asso czy szukać w sklepach
  14. Więc raczej sądzicie że wężyki a nie siadnięte turbo jak magicy z mojej okolicy twierdza. Bo z tego co samochód kupiłem bity 2 lata temu i przebieg w tym momencie 222400 ty wygląda mi na większy dlatego że kierownica wytarta fotel równięz dość bardzo i trochę się do tego skłaniałem że mogą mieć rację z tym turbem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...