Skocz do zawartości

tomkopi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tomkopi

  1. Mam podobny problem. Alternator też mi słabo ładuje, przy obciążeniu to ładowania prawie nie ma tzn. 12,4 V. U siebie też zauważyłem czarne uzwojenia. Dlatego też po badaniu na stanowisku napisz co z tego wynikło. Dodam, że jak jest zimny to ładuje dobrze. Natomiast jak się rozgrzeje to nawet obroty już mi zaczynają falować, byłem u elektromechanika, ale widzę że się nie za bardzo łapie co mu jest.
  2. Z tego co wiem to w filtrze znajduje się zawór, który się otwiera w przypadku gdy jest zapchany sam wkład filtrujący, aby zabezpieczyć silnik przed zatarciem. W przypadku zapchania filtra silnik jest smarowany olejem nie filtrowanym!!! Dzisiejsze olej są w stanie wytrzymać znacznie większe przebiegi niż tylko dziesięć czy piętnaście tys. km. A olej wymienia się co tyle ponieważ na tyle są obliczone filtry. Więc filtr obowiązkowo!!!
  3. Chodzi o to, że ja tez mam klimatronik, ale w kodach go nie mam, podobnie jak telefonu, który jest ładnie zamontowany, więc to mnie zdziwiło bo nawet takie rzeczy jak lusterka są a klimy nie ma?!! A poza tym chodzi mi też oto, że nie wiem, czy mam dobry akumulator bo wsadziłem 55Ah i jest jakiś nie doładowany, w kodach mam 44Ah, a nie wiem czy do klimy to nie jest za mało?!! Aku padł mi po pół roku i musiałem go doładowywać. Byłem u elektromechanika powiedział mi, że jest za mały do klimy ale większego nie wsadzę do alternatora 90A.
  4. Chodzi mi o to iż chcę sprawdzić czy u mnie klimatronik nie był założony później, to znaczy nie fabrycznie, jeśli powinien być to jaki powinien mięć kod w wyposażeniu?? [ Komentarz dodany przez: szogun0: 20-03-2007, 20:29 ] Zapoznaj się z regulaminem (przywitanie i nazewnictwo tematów) i odblokujemy temat. [szogun0] Czy mógłbym przy okazji prosić kogoś o przetłumaczenie? Wielkie dzięki!!! Sory, że piszę w quote, ale wyniosłem to z innych forum, podobno tak się lepiej czyta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...