
wicio82
Pasjonat-
Postów
142 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O wicio82

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
z wysylka to koszt ok 50zł a duzo jezdze codziennie wokol komina. Odpalam gasze tak jak w taxi? Czy zda egzamin przy mrozach? GRZEJNIK SAMOCHODOWY NAGRZEWNICA OGRZEWACZ 150W (3631790720) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
-
niby tak ale to ocenial tez dobry mechanik, moglem rownie dobrze wymienic cala reszte zawory, uszczelki ktore 100tys 2 lata temu byly wymieniane, frezowac gniazda i itp zabiegow kilka i koszt o 1000zł wiecej. Juz troche latam, jest ogromna roznica, silnik pracuje jak nowy spalanie salonowe:)
-
W b5 ajm przy 400.000 km polecial mi walek i szklance dziurka. Autem zrobilem ponad 200tys km a wy przy jakich km wymieniacie? Walek uzywka 200zl w porownaniu ze starym roznica na kazdej krzywce 1-2 mm a na tej uszkodzonej az 3. Szklanki nowe ks komplet 330zl plus elringi glowica i pokrywa zaworow 250zl bez planowania bo 2 lata wczesniej po urwanej swiecy byla planowana. W zakladzie 400zl zaplacilem. Rozrzadu nie wymienialem bo ok 20 tys km ory wsadzilem a czy paska nie powinienem samego kazac wymienic? Zrobilem juz 5 tys km i silnik chodzi jak nowy, cichutki bardzo, jestem bardzo zadowolony, wogole nie dymi a to tdi przeciez
-
koledzy lampy tyc odradzam. 150tys km jakies 3lata i tragedia. Rozkreilem ja zeby wyczyscic soczewke i klosz w srodku bo chyba kiedys mi h7 strzelila lekko bialym nalotem. W srodku ten srebrny odblysnik taki ze starzaly nie calkowity a z zewnatrz odpadala platami czarna warstwa jakby lakieru. Lampa slabo swieci na zarowce bosha czy osram. Chyba musze tez kupic uzywke najlepiej valeo czy mozna ja jakos naprawic?
-
pojechalem do mechanika zostawilem auto, rozebral glowice i zadzwonil. Okazalo sie najgorsze z najgorszych. Uszkodzil sie zawor czy popychacz gdzies odlamal maly kawalek i narobil balaganu. Glowica peknieta na srodku pomiedzy cylindrami a w dole silnika w 2 uszkodzenia mechaniczne jakby srubokret przylozyl i mlotkiem uderzyl. Dobrze ze mam drugie auto na czesci caly slupek wloze Przelozony silnik, rozrzad, paski olej filtry wsio wymienione. Auto chodzi super, zbiera sie pieknie, nie zycze nikomu z takiej usterki tyle balaganu wyszlo. pozdrawiam
-
kolego turbina to raczej tu nie ma nic wspolnego z tymi objawami. Juz kiedys regenerowalem w innym silniku tez AJM i glowice robilem. Chyba w tym tez glowica bo brzmi jak zawor, moze sie wypalil i wali i slychac takie buczenie i sily nie ma?
-
drugi kolega mechanik zapial vaga i to samo nic nie pokazuje. Stwierdzil ze z czy do kolektora ssacego wali. Nie postawil diagnozy, mowil ze moze bedzie trzeba silnik rozbierac. Takie buczenie mocne jest w obudowie filtra powietrza. Juz powyzej 100km/h nie idzie. Co to moze byc
-
witam, wymienilem filtr paliwa, przedmuchalem filtr powierza, kolega podpial mi Vaga bledow brak. Wskazania sa prawidlowe w normie z tego co on sie zna, bo juz kilka aut naprawil w zyciu a sam regenerowal swoje wtryski w podobnym modelu wiec rozlozyl rece. Odpala bez problemu, pracuje rowno na wolnych ale slychac jak mu ciezko jak sie rozpedzam do 130km/h bo dalej nie probowalem zajmuje mi to dlugo i buczy pod maska jakby szyba byla uchylona albo tak jakby chcial jechac ale cos go blokuje. Ktos moze mial podobne objawy?
-
Wycialem szyby z kolega fachowcem. Drut byl niezbedny jakis specjalny do wycinania no i wiedza. Pocwiartkowalismy audi a4 lift kombi 115km kolor niebieski lakier LZ5K. Jak cos potrzeba prosze dzwonic. 502051235 Grzegorz
-
hmmm zastanawiam sie czy lepiej nie wyciac z szybami tylnych cwiartek, moze jeszcze dach i przednia szybe wykroic a reszte na zlom sprzedac. Moze ktos bedzie kiedys potrzebowal takich elementow a moze cala buda ktos zainteresowany bylby?
-
moze ktos podpowie jak wyciac szyby? Poniewaz zdemontowalem cale a4 kombi b5 lift chce tez zachowac szyby a reszte na zlom sprzedac gdyz nie mam gdzie trzymac bryly auta. Moze jest ktos zainteresowany zakupem. 502051235 grzegorz SZyby wyciete na sprzedaz jak ktos zainteresowany prosze dzwonic
-
jaki uszczelniacz lałeś? coś to dało? nie uszkodziło pompy wspomagania? oj kolego nie pamietam jaki uszczelniacz kupowalem, raz dolalem 100 drugi raz z 50 ml i jest spoko. Nie wiem czy moze wymiana drazkow i koncowek pomogla ze ten luz dodatkowo mial wplyw na wyciek czy nie to tego nie wiem ale juz mi nie cieknie. Zrobilem ok 50 tys km i jest ok luz jak byl jest ale nie cieknie
-
witam, mam problem od paru tygodni z jakoscia odbioru auta tzn slabo slychac szumi i ciezko znalezc. TAkie objawy jakby antena nie dzialala tak jak powinna. Moze ktos podpowie od czego zaczac bo jestem laikiem. Mam audi a4 kombi 2000r lift
-
ok tak jak mi sie wydawalo jak kolega odzim napisal czyli mechanicznie pokrywe zdjac i odczytac numer pompki. Musze ja wykrecac czy bedzie widac ten numer? bo zastanawiam sie czy jest roznica przy wkrecaniu czy trzeba jakos ustawic kat odpowiednio co do minimetra w stylu zbieznosc itp odkrecisz koncowke ale sam nie wkrecisz tak samo?
-
no wlasnie o to chodzi ze ja sam nie wiem. przelozylem jak pisalem na wstepie caly silnik z calym zawieszeniem wsio pod maska z auta ktore mialo w dokumentach AJM a na pokrywie zaworow AWX markerem napisane. Ustalilismy juz po nr silnika ze dol to na 100% AWX ale turbina niestety z AJM a co z glowica skoro winu nie ma szans okreslic z jakiego auta ten dol badz caly slupek pochodza. Przeciez mogl ktos wymienic sam dol chyba jest to mozliwe? jak sprawdzic glowice czy od AJM czy AWX mechanicznie czy vag pokaze?