Skocz do zawartości

kopsacz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kopsacz

  1. pisałeś o blaszce gdzie ona się znajduje czy to jest element wiskozy czy może jakiegoś czujnika[br]Dopisany: 14 Luty 2009, 17:23_________________________________________________wymieniłem wiskozę na nową i nic dalej problem, wiatrak od razu zasuwa nie da się go zatrzymać nawet na zimnym silniku.Może wie ktoś o co chodzi bo słyszałem,że jest może jakiś czujnik który odpowiada za to żeby wiskoza zasprzęglała po osiągnięciu dopiero 92 stopni.Jeżeli jest to gdzie .z góry dziękuję
  2. dzięki panowie problem rozwiązany miałem spalony bezpiecznik na radiu
  3. podczas wymiany anteny radiowej nie chcący zrobiłem zwarcie na wzmacniaczu anteny i buuum radio nie działa sprawdziłem już bezpiecznik nr37 jest ok pomocy, dodam że mam radio delta
  4. mam problem podczas wymiany anteny radiowej nie chcący zwarłem coś na wzmacniaczu antenowym (płytka przy antenie) i radio przestało działać niema zasilania są tylko podświetlenia przycisków po włączeniu świateł bezpiecznik nr 37 sprawdziłem 20 jest ok proszę o pomoc
  5. witam ja zacząłem ten wątek,po pierwszej wizycie wtopiłem u gazownika już 50 zł nie pomogło,wczoraj przeczyściłem przepustnicę i listwę wtryskową też nie pomogło, mam sekwencję ustawioną na 30 stopni może to za mało?mam również uszkodzoną wiskozę zapierdziela od razu po uruchomieniu silnika tak jakby weszła już na 92 stopnie i nie da się jej zatrzymać, może ona bardzo chłodzi i to ma wpływ na przełączenie benzyny na gaz proszę o dalszą pomoc dzięki
  6. kopsacz

    [ALL B5] Wymiana wiska

    też muszę wymienić wisko dzięki za poruszenie tematu może byś jeszcze napisał co się dzieje z twoją wiskozą może masz podobny problem do mojego bo nie wiem czy muszę wymieniać jednak to wisko
  7. witam wszystkich chciałbym rozwiązać mój problem,zacznę od tego że, to 1.8T z sekwencją sirocco. Codziennie podczas pierwszego przełączenia na gaz silnik gaśnie, później jest ok.wczoraj byłem w warsztacie u gazowników podpieli komputer coś podczyścili (koło filterka gazu) i sprawdzili czy nie ulatnia się gaz.na kompie nic nie znaleźli,gaz się nie ulatnia.Dziś odpalam jadę i próba przełączenia nie powiodła się. straciłem 50 zł (oby ostatnie).Inny fachowiec powiedział,że to może być listwa wtryskowa,którą trzeba wyczyścić.Może ktoś z was miał taki problem pomóżcie.dzięki chciałbym jeszcze dodać,że ubywa mi płyn chłodniczy cut ciut może to jest ważne, zupełnie się na tym nie znam
  8. dzięki[br]Dopisany: 10 Luty 2009, 23:02_________________________________________________jeszcze jedno czy naprawa bimetalu wiąże się z wymianą wiskozy
  9. witam mam pytanko, po włączeniu silnika odrazu wiatrak chłodnicy zasuwa wraz ze zwiększeniem obrotów silnika obroty wiatraka też rosną, klima wyłączona, nie da się go zatrzymać nawet na zimnym silniku .w czym tkwi problem dzięki ,dodam jest to 1.8 T
  10. pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...