
kori
Pasjonat-
Postów
71 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kori

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Czy ten zaworek jest pod tą śrubką ? Czy żeby do niego się dostać trzeba ściągnąć dekiel ? Bo może udało by mi się go wyjąć bez demontażu sprężarki. Planuje go oczyścić, i może uda się go uratować. To chyba zwykły zaworek na sprężynce ?
-
Byłem dzisiaj u szpeca, troche pokombinował z gazem, upuścił, zaczął czarować z zegarami i coś ruszyło, tzn zaczęło trochę chłodzić. Stwierdził że można by jeszcze spróbować wymienić gaz, i tak zrobił. Podczas prób temp w nawiewie zbiła do ok 9,5'C, raczej to mistrzostwo świata nie jest bo temp oscylował w ok 18', ale miało być ok. Robił kilka pomiarów a ja obserwowałem co sie dzieje na zegarach podczas wł/wyl klimy. A więc, Zegar niskiego ciśnienia wskazywał w okolicy 7bar na wył klimie, po włączeniu spadało w ok 4-5, Drugi zegar był w ok 8br i po włączeniu rósł do ok 11. Tylko jak jeździłem to znowu zaczęło kiepsko chłodzić, praktycznie w ogóle, potem znowu było lepiej. Niestety ja go uczulałem na wspomniany wyżej zawór to powiedział że to droga rzecz i lepiej skombinowac drugi kompresor, o czyszczeniu nawet nie wspomniał. Zapewne to wina tego zaworu w sprężarce, jaki koszt ?
-
Co do uzupełniania gazu to napewno nic nie zepsuł bo wcześniej już nie działała a mówił że gazu wystarczająco aby chodziła, tylko dla pewności uzupełnił (robił to kombajnem). Nie wiem co przy takiej sprężarce steruje pochyleniem tarczy ? Również ten zawór ssąco tłoczący mógł stanąć i ciągle mieli gaz ? Sprawdziłem sprzęgło, niby zwiera ok tj na założonym pasku ani rusz. Ale dziwi mnie że na zdjętym pasku różnice w ciężkości obracania kołem ledwo wyczuć pomiędzy spiętym a rozpiętym sprzęgłem, ruszam jednym palcem z lekkim oporem, a pomiędzy kompresorem a kołem nie idzie zobaczyć czy wałek faktycznie się obraca. Pisze o tym bo może tarcza sprzęgła się zerwała, chociaż żadnych zacieć i odgłosów nie ma podczas obracania.
-
Niestety moja sprężarka raczej takiego elektrozaworu nie posiada bo oprócz przewodu do elektromagnesu sprzegła nie ma żadnego zasilenia i nigdzie nie widać tego zaworu. tak wygląda mój kompresor: Jak mogę sprawdzić sprzęgło kompresora bo może to ono dobrze nie zwiera, jak ruszam wewn część koła to nie widać reakcji przynajmniej tak na aucie i kreci się dość lekko.
-
Dobił mi gazu dzisiaj ale praktycznie nic nie weszło. Akurat takiego testu nie robiliśmy na HI, na LO mówił że ciśnienie bardzo nieznacznie się podniosło jak załączałem klime. A w układzie jest jakiś filtr ew elektrozawór co mógłby stanąć ?
-
Z obesrwacji wynika: Gaz jest, kompresor załącza sie, wentylator załącza sie, Po włączeniu kompresora rurki jednak są ciepłe, a w układzie ciśnienie gazu nie rośnie. Na vagu pojawia sie błąd 604 - potencjometr klapy tylnej ale pojawia sie on co pewien czas, spróbuje zaadotowac klapy ale to raczej nie ma wpływu na chłodzenie
-
To że przepływka zaniża to wiem, tylko że idzie miarowo do +/- 5500rmp a dopiero po zaniża w końcowej fazie, wiec zanim wymienię wolę sie upewnić że na bank jest dętka. Westgate obserwowałem jak pracuje podczas sprawdzania szczelności dolotu. Świece NGK PFR6Q
-
Silnik 224km, mapa seryjna. Układ dolotu szczelny w 100%. Co do wstawania turbo to obserwowalem już kilka logów 225 i chyba to jest przez to że układ ma większa pojemność (2xIC) i max boost pojawia sie przy ok 3tyś. N75 również dobrze trzyma i pracuje. Zastanawia mnie tylko fakt że Westgate zaczyna otwierac sie już w ok 0,2-0,3bara a przy 0,5bar jest już w pełni otwarty, Wymieniłem filtr paliwa i czasy wtrysków w miare na rozsądnym poziomie. Dla pewności wymieniłem świece ale praktycznie bez różnicy, korekcja nadal wysoka. Na kanale 31 widać że mieszanka bogata, moze to powoduje taką korekcje ?
-
Jako że konto błędów mam czyste, przystąpiłem do logów. Tak wiec: O ile do pewnych nie mam zastrzeżeń to co niektóre mnie niepokoją: 002 - przy 5500rmp MF zaczyna dziwnie spadać, czy to jednoznacznie oznacza koniec przepływomierza (był czyszczony, przed czyszczeniem dawał wartość max 140g/s i tak samo spadał przy ok 5500rmp). 004 - czujnik zapewne oszukuje bo nawet na zimnym po odpaleniu pokazuje 27'C (przy ok 10'C ) 020 - Co może być przyczyną tak zróżnicowanych wartości korekcji ? Świece sprawdzałem i wyregulowałem przerwy, troche pomogło bo poprzednio wartosci siegały "8". Na pierwszym cyl jest nowa świeca (identyczna jak pozostałe) ale nie widac diametralnej poprawy w stosunku do pozostałych. Czy informacje do korekcji sa zbierane osobno czy łącznie na każdy cylinder ? bo nie wiem czy jest sens wymienić pozostałe 3. 031 - Troche go podlewa. Sonda (która, mam 2) ? 115 - chyba bez większych zastrzeżeń ?
-
Nie jestem pewny w 100% swojej tezy czy to tylko takie moje odczucie. Podczas jazdy kiedy np wcisne gaz na max to auto ciagnie, kiedy puszczam delikatnie to auto jak gdyby w pewnym momęcie zaczynało jeszcze lepiej ciagnąc. Jest to tylko w pewnej granicy gazu kiedy auto cięgnie i zaczyna spadac z obrotów, trwa to tylko chwilkę bo cięzko jest mi utrzymac takie położenie gazu. Nie wiem czy to jest tylko takie moje odczucie ? Wy też tak macie ?
-
Niestety twoje szablony są może dobrze wycięte ale ikonki nie są kształtne. Ciężko mi coś powiedziec na temat tych w pierwszym poście ale wydaje mi się że są lepsze tzn mają lepsze kształty. Z tego co widzę, otrzymane od rafbabicki szablony są wykonane z cienkiej foli, dlatego ploter jej nie wyrywa przy wycinaniu. Folia firmy Oracal, ale symbolu nie znam, możesz podac ? Spróbuje narysowac je w AutoCad'zie, bedą cienkie linie. Nie wiem czy te krzywizny to wina rysunku czy plotera ?
-
[ALL] Audi Concert CD front - tył Alpine, pion, itp ?
kori opublikował(a) temat w Nawigacja i car audio
Chciał bym pozostac przy seryjnym wyglądzie radia w konsoli a tył radia zaimportowac jednostkę o lepszym brzmieniu. Oczywiści w grę wchodzi alpine, pionek itp. Widział ktoś może jednostkę która w miare doprze podejdzie pod panel Concert'a ? W Gazetce GT nr1(73) jest artykuł gdzie firma Autofil w VenTTo (wnętrze TT) a tam Alpina 7906 z panelem Concert. Niestety żadnych informacji na ten temat brak. Robił ktoś coś takiego ? -
Moja klimka chłodzi ale ledwo co, po wizycie u speca stwierdzono mało gazu którego nie dobijałem z powodu widoczych zielonych przebarwień na połączenia rurek z chłodnicą. Po dokładniejszych oględzinach takie zielone przebarwienia są widoczne praktycznie na wszystkich złączeniach przewodów tj przy kompresorze a także przy osuszaczu. Dodatkowo przy odpalaniu zimnego auta z kompresora słyszalny jest stukot który ustaje po załączeniu klimy. Od czego zacząc żeby nie wydawac nadarmo $ ?
-
Prawdopodobnie pełni funkcję tłmika szmerów w dolocie i zapewne jazda z zaślepionym nic nie spowoduje. Tak na marginesie są ich dwa rodzaje: z tworzywa i aluminium.
-
Otóż podczas jazdy rozsadziło mi zbiorniczek powietrzny (na rys tłumik nr 30) zamocowany z prawej strony za kratką wlotu powietrza, podłączony jest on do metalowej rury którą powietrze przechodzi na lewą strone do interkulera. Skleiłem go kiepskim klejem i ścisnołem opaskami ale po chwili znowu się rozszczelnił, teraz zastosowałem mocny klej i pozostawiłem do zaschnięcia. Czy to się zdarza ? Auto wczesniej pracowało ok i nie wchodziło w noutlaf jak by turbo przeładowywało, chodzi mi po głowie aby całkiem to zaślepic ale w koncu po coś to jest.