Skocz do zawartości

kori

Pasjonat
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kori

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kori

0

Reputacja

  1. Czy ten zaworek jest pod tą śrubką ? Czy żeby do niego się dostać trzeba ściągnąć dekiel ? Bo może udało by mi się go wyjąć bez demontażu sprężarki. Planuje go oczyścić, i może uda się go uratować. To chyba zwykły zaworek na sprężynce ?
  2. Byłem dzisiaj u szpeca, troche pokombinował z gazem, upuścił, zaczął czarować z zegarami i coś ruszyło, tzn zaczęło trochę chłodzić. Stwierdził że można by jeszcze spróbować wymienić gaz, i tak zrobił. Podczas prób temp w nawiewie zbiła do ok 9,5'C, raczej to mistrzostwo świata nie jest bo temp oscylował w ok 18', ale miało być ok. Robił kilka pomiarów a ja obserwowałem co sie dzieje na zegarach podczas wł/wyl klimy. A więc, Zegar niskiego ciśnienia wskazywał w okolicy 7bar na wył klimie, po włączeniu spadało w ok 4-5, Drugi zegar był w ok 8br i po włączeniu rósł do ok 11. Tylko jak jeździłem to znowu zaczęło kiepsko chłodzić, praktycznie w ogóle, potem znowu było lepiej. Niestety ja go uczulałem na wspomniany wyżej zawór to powiedział że to droga rzecz i lepiej skombinowac drugi kompresor, o czyszczeniu nawet nie wspomniał. Zapewne to wina tego zaworu w sprężarce, jaki koszt ?
  3. Co do uzupełniania gazu to napewno nic nie zepsuł bo wcześniej już nie działała a mówił że gazu wystarczająco aby chodziła, tylko dla pewności uzupełnił (robił to kombajnem). Nie wiem co przy takiej sprężarce steruje pochyleniem tarczy ? Również ten zawór ssąco tłoczący mógł stanąć i ciągle mieli gaz ? Sprawdziłem sprzęgło, niby zwiera ok tj na założonym pasku ani rusz. Ale dziwi mnie że na zdjętym pasku różnice w ciężkości obracania kołem ledwo wyczuć pomiędzy spiętym a rozpiętym sprzęgłem, ruszam jednym palcem z lekkim oporem, a pomiędzy kompresorem a kołem nie idzie zobaczyć czy wałek faktycznie się obraca. Pisze o tym bo może tarcza sprzęgła się zerwała, chociaż żadnych zacieć i odgłosów nie ma podczas obracania.
  4. Niestety moja sprężarka raczej takiego elektrozaworu nie posiada bo oprócz przewodu do elektromagnesu sprzegła nie ma żadnego zasilenia i nigdzie nie widać tego zaworu. tak wygląda mój kompresor: Jak mogę sprawdzić sprzęgło kompresora bo może to ono dobrze nie zwiera, jak ruszam wewn część koła to nie widać reakcji przynajmniej tak na aucie i kreci się dość lekko.
  5. Dobił mi gazu dzisiaj ale praktycznie nic nie weszło. Akurat takiego testu nie robiliśmy na HI, na LO mówił że ciśnienie bardzo nieznacznie się podniosło jak załączałem klime. A w układzie jest jakiś filtr ew elektrozawór co mógłby stanąć ?
  6. Z obesrwacji wynika: Gaz jest, kompresor załącza sie, wentylator załącza sie, Po włączeniu kompresora rurki jednak są ciepłe, a w układzie ciśnienie gazu nie rośnie. Na vagu pojawia sie błąd 604 - potencjometr klapy tylnej ale pojawia sie on co pewien czas, spróbuje zaadotowac klapy ale to raczej nie ma wpływu na chłodzenie
  7. To że przepływka zaniża to wiem, tylko że idzie miarowo do +/- 5500rmp a dopiero po zaniża w końcowej fazie, wiec zanim wymienię wolę sie upewnić że na bank jest dętka. Westgate obserwowałem jak pracuje podczas sprawdzania szczelności dolotu. Świece NGK PFR6Q
  8. Silnik 224km, mapa seryjna. Układ dolotu szczelny w 100%. Co do wstawania turbo to obserwowalem już kilka logów 225 i chyba to jest przez to że układ ma większa pojemność (2xIC) i max boost pojawia sie przy ok 3tyś. N75 również dobrze trzyma i pracuje. Zastanawia mnie tylko fakt że Westgate zaczyna otwierac sie już w ok 0,2-0,3bara a przy 0,5bar jest już w pełni otwarty, Wymieniłem filtr paliwa i czasy wtrysków w miare na rozsądnym poziomie. Dla pewności wymieniłem świece ale praktycznie bez różnicy, korekcja nadal wysoka. Na kanale 31 widać że mieszanka bogata, moze to powoduje taką korekcje ?
  9. Jako że konto błędów mam czyste, przystąpiłem do logów. Tak wiec: O ile do pewnych nie mam zastrzeżeń to co niektóre mnie niepokoją: 002 - przy 5500rmp MF zaczyna dziwnie spadać, czy to jednoznacznie oznacza koniec przepływomierza (był czyszczony, przed czyszczeniem dawał wartość max 140g/s i tak samo spadał przy ok 5500rmp). 004 - czujnik zapewne oszukuje bo nawet na zimnym po odpaleniu pokazuje 27'C (przy ok 10'C ) 020 - Co może być przyczyną tak zróżnicowanych wartości korekcji ? Świece sprawdzałem i wyregulowałem przerwy, troche pomogło bo poprzednio wartosci siegały "8". Na pierwszym cyl jest nowa świeca (identyczna jak pozostałe) ale nie widac diametralnej poprawy w stosunku do pozostałych. Czy informacje do korekcji sa zbierane osobno czy łącznie na każdy cylinder ? bo nie wiem czy jest sens wymienić pozostałe 3. 031 - Troche go podlewa. Sonda (która, mam 2) ? 115 - chyba bez większych zastrzeżeń ?
  10. Nie jestem pewny w 100% swojej tezy czy to tylko takie moje odczucie. Podczas jazdy kiedy np wcisne gaz na max to auto ciagnie, kiedy puszczam delikatnie to auto jak gdyby w pewnym momęcie zaczynało jeszcze lepiej ciagnąc. Jest to tylko w pewnej granicy gazu kiedy auto cięgnie i zaczyna spadac z obrotów, trwa to tylko chwilkę bo cięzko jest mi utrzymac takie położenie gazu. Nie wiem czy to jest tylko takie moje odczucie ? Wy też tak macie ?
  11. Niestety twoje szablony są może dobrze wycięte ale ikonki nie są kształtne. Ciężko mi coś powiedziec na temat tych w pierwszym poście ale wydaje mi się że są lepsze tzn mają lepsze kształty. Z tego co widzę, otrzymane od rafbabicki szablony są wykonane z cienkiej foli, dlatego ploter jej nie wyrywa przy wycinaniu. Folia firmy Oracal, ale symbolu nie znam, możesz podac ? Spróbuje narysowac je w AutoCad'zie, bedą cienkie linie. Nie wiem czy te krzywizny to wina rysunku czy plotera ?
  12. Chciał bym pozostac przy seryjnym wyglądzie radia w konsoli a tył radia zaimportowac jednostkę o lepszym brzmieniu. Oczywiści w grę wchodzi alpine, pionek itp. Widział ktoś może jednostkę która w miare doprze podejdzie pod panel Concert'a ? W Gazetce GT nr1(73) jest artykuł gdzie firma Autofil w VenTTo (wnętrze TT) a tam Alpina 7906 z panelem Concert. Niestety żadnych informacji na ten temat brak. Robił ktoś coś takiego ?
  13. Moja klimka chłodzi ale ledwo co, po wizycie u speca stwierdzono mało gazu którego nie dobijałem z powodu widoczych zielonych przebarwień na połączenia rurek z chłodnicą. Po dokładniejszych oględzinach takie zielone przebarwienia są widoczne praktycznie na wszystkich złączeniach przewodów tj przy kompresorze a także przy osuszaczu. Dodatkowo przy odpalaniu zimnego auta z kompresora słyszalny jest stukot który ustaje po załączeniu klimy. Od czego zacząc żeby nie wydawac nadarmo $ ?
  14. Prawdopodobnie pełni funkcję tłmika szmerów w dolocie i zapewne jazda z zaślepionym nic nie spowoduje. Tak na marginesie są ich dwa rodzaje: z tworzywa i aluminium.
  15. Otóż podczas jazdy rozsadziło mi zbiorniczek powietrzny (na rys tłumik nr 30) zamocowany z prawej strony za kratką wlotu powietrza, podłączony jest on do metalowej rury którą powietrze przechodzi na lewą strone do interkulera. Skleiłem go kiepskim klejem i ścisnołem opaskami ale po chwili znowu się rozszczelnił, teraz zastosowałem mocny klej i pozostawiłem do zaschnięcia. Czy to się zdarza ? Auto wczesniej pracowało ok i nie wchodziło w noutlaf jak by turbo przeładowywało, chodzi mi po głowie aby całkiem to zaślepic ale w koncu po coś to jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...