kori 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Otóż podczas jazdy rozsadziło mi zbiorniczek powietrzny (na rys tłumik nr 30) zamocowany z prawej strony za kratką wlotu powietrza, podłączony jest on do metalowej rury którą powietrze przechodzi na lewą strone do interkulera. Skleiłem go kiepskim klejem i ścisnołem opaskami ale po chwili znowu się rozszczelnił, teraz zastosowałem mocny klej i pozostawiłem do zaschnięcia. Czy to się zdarza ? Auto wczesniej pracowało ok i nie wchodziło w noutlaf jak by turbo przeładowywało, chodzi mi po głowie aby całkiem to zaślepic ale w koncu po coś to jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Zrob logi Vagiem i sprawd jak pompuje turbo. Jak co to mam taki zbiornik na sprzedaż. Jesli jesteś zainteresowany to pisz na PW, tanio go oddam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 tak z ciekawości jaką funkcje on spełnia i jakie mogą być skutki jazdy z zaślepionym zbiorniczkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kori 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Prawdopodobnie pełni funkcję tłmika szmerów w dolocie i zapewne jazda z zaślepionym nic nie spowoduje. Tak na marginesie są ich dwa rodzaje: z tworzywa i aluminium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się