Skocz do zawartości

ponczo

Pasjonat
  • Postów

    250
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O ponczo

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    W-ch

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ponczo

2

Reputacja

  1. W okolicy Jeleniej Góry - sprawdź na FB "Papu Garage" jak z nim pisałem to 1300zł za wyspawanie FMIC. W Strzegomiu też niby jest jakiś koleś co fajnie ogarania ale nie mam do niego namiarów... Jeśli chodzi o średnice orurwania to nie pamiętam
  2. Tak, w tym zestawie co wklejałem link było wspawane gniazdo do MAP-a.
  3. Chwilkę zabawy było też z zaworem DV. Trzeba było go troszkę obrócić. Chwilka też zeszła przy dokładnym przymierzaniu zderzaka - aby dokładnie przyciąć Za drugim razem jak już wiesz co z czym do czego to poszłoby dużo szybciej... Ogólnie zmiany na plus i czuć to pod nogą.
  4. Też nad taką opcją myślałem... Ale podjąłem decyzje, że sam to złoże do kupy... Z tego co się dowiadywałem to niedaleko mnie całość spawana okolo 1300zł - więc kwoty podobne - tylko terminy i czas realizacji troszkę mi kolidował...
  5. Kit orurowanie z opaskami - 620zł + wysylka około 20zł + FMIC 299zł + też około 20ł wysyłka + dniówka pracy przy tym
  6. Sory za małe opóźnienie... Tak, FMIC już siedzi. Zestaw który zakupiłem na stronie z poprzednich wiadomości nie pasuje w 100% P&P. Ale z drugiej strony nie było też nie wiadomo jakiej rzeźby... Największy problem był z silikonami które wychodzą z FMIC na lewo i prawo czyli redukcje - po prostu są zbyt krótkie żeby to zgrać w całość. Chyba, że ktoś lubi mieć poskładane wszystko na sztukę... aby było ? Silikony jak dobrze pamiętam miały 6,5-7 cm a sytuacje ratowałby silikon o długości 10-11 cm. O tym, że trzeba liznąć flexem plastikowe wzmocnienie zderzaka i kratkę to już wiadomo nie od dziś. Podczas montażu podjąłem decyzje o podcięciu pasa przedniego po lewej i prawej stronie. Rozmawiałem z właścicielem B6 tdi z identycznym zamontowanym FMIC i również podcinał lekko pas... (sam plastik) Jeśli podetniemy pas przedni oraz liźniemy belke zderzka około 1cm to cały zestaw da się złożyć do kupy i wygląda to nawet estetycznie. Co do różnic względem SMIC - turbo wstaje praktycznie tak samo. Nie mierzyłem o ile * spadła temperatura w dolocie ale czuć to pod pedałem. Teraz podczas jazdy jest powtarzalność - nie czuć, że auto słabnie po kilka wizytach na wysokich obrotach... Wcześniej niestety dało się to odczuć... Ogólnie zmiany na plus. Gdyby nie to że w kratce widać kawałek orurowania to zestaw praktycznie nie rzuca się w oczy...
  7. https://mtuning.pl/Intercooler-Piping-Kit-Audi-A4-B6-1-8T,p,1033 Za kilka dni wrzucam na auto. Zobaczymy jak to wyjdzie
  8. Wszystko rozumiem... ale chwilowo nie mam dostępu do auta ani do suwmiarki... Ktoś coś jeszcze podpowie?
  9. Bardzo fajnie wyszło. Dobra robota!
  10. Witam, pytanie jak w temacie. Chodzi mi o A4 B6 2002 avant. Jaką średnice mają rury które idą do końcówki ozdobnej ori wydechu? Upatrzyłem sobie końcówki mniej więcej 70-80mm (nie chce 90mm) i nie wiem z jaką średnice montażową potrzebuje zakupić nowe końcówki ozdobne... Przeglądałem troszkę forum i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi - wydaje mi się, że będą to okolice 50mm? Jak montowaliście u siebie końcówki? najpierw skręcacie i potem spawacie w kilku miejscach? Macie namiary na w miarę tani sklep? Ewentualnie możecie polecić jakieś dobre końcówki?
  11. Masz jakieś foto jak docelowo to wyszło??
  12. U mnie cały proces modzenia silnika troszkę potrwa. W połowie kwietnia wpada tylko FMIC i do wakacji przelatam i będe obserwował temperatury potem powoli reszta - w tej chwili latam na serii sprężarce + brak kata+ DP 2,75", wywalony SAI, nowa pompa paliwa + wtryski BEX. Soft bardzo lajtowy na okolice 185 KM i 280Nm. Za dużo rzeczy jak na jeden raz - nie jestem na stałe w PL więc mody wpadają stopniowo. W 3 dni w kwietniu musze oganąć FMIC, swap hebli na 320mm + springi Eibacha
  13. W tej chwili przy 185 KM już fabryczny IC nie wyrabia podczas cieplejszych dni a o szybszej jezdzie nawet nie wspomne. Czuć po prostu jak auto słabnie... Docelowo okolice 230-240 KM. Znajomego A6 ten sam FMIC obsługuje 250 KM i 350Nm i temperatury są znośne
  14. szpakuziom - chłodnice chyba powinny być przy sobie - nie powinno być pomiędzy nimi chlodnicy wspomagania i czujnika temperatury. Musisz to przenieść gdzieś nad FMIC a sam FMIC przytulić do chłodnicy klimy... Dlatego też nie chciałem brać 180-tki tylko troszkę mniejszy - przy moich mocach i tak sprawdzi sie super a w porównaniu z serią będzie dużo lepiej... Było już kilka opinii na forum, że zestaw FMIC nie do końca jest P&P. Dlatego orurowanie kupilem gdzie indziej a IC z FMIC.pl Musisz chyba FIMC podnieść nad rurki od klimy... albo pomyśleć i zamontować FIMC odwrotnie - wtedy będziesz miał wyjscia z FMIC u góry nad rurkami od klimy...
  15. To już muszą wypowiedzieć się właściciele B7 którzy wrzucali taki zestaw Wydaje mi się, że konstrukcja ogólna jest podobna - duża różnica to przedni zderzak... Reszta nie mam pojęcia...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...