Skocz do zawartości

stiven

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O stiven

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Wczoraj mnie też dopadł problem z adblue. Zbiornik był pełny kiedy się pojawiły, dolałem 5l do pełnego w poniedziałek. Błędy jakie się pojawiły w kolejności chronologicznej to: P20E900 Ciśnienie za wysokie P208D00 Sterowanie pompy zwarcie z plusem P208A00 Sterowanie pompy przerwa P204B00 Czujnik ciśnienia niewiarygodny sygnał P208C00 Sterowanie pompy zwarcie z minusem P20E800 Ciśnienie za niskie Dwa ostanie teraz się powtarzaj. Czy jest ktoś w stanie pomóc czy problem leży w sterowniku, wtrysku czy pompie? Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.
  2. Na zewnątrz wygląda tak samo. Wszystkie, które mają aluminiowy stelaż i duży czarny cylinder za podłokietnikiem są komfortowe.
  3. Cześć, RaV22K dzięki za zdjęcia, troszkę zabawy jest, ale w sumie tak czy tak będę dokładał autohold to górę tunelu muszę ściągnąć, więc warto za jednym zamachem zrobić. Niestety potrzebuje czarny skórzany. Standardowy to 8W0 864 283 na plastikowym stelażu bez możliwości zmiany wysokości oraz wysunięcia (zdjęcie poniżej). Komfortowy 8W0 864 283 A ma aluminiowy stelaż i inną konstrukcję, która pozwala na zatrzymanie w dowolnym położeniu oraz ruch wzdłuż (zdjęcie poniżej).
  4. Dzięki za odpowiedz. Napisz proszę czy aby wymienić podłokietnik trzeba ściągać cały tunel czy uda się bez?
  5. Cześć, W moim aucie zainstalowany jest zwykły podłokietnik, który nie może być regulowany na długość oraz wysokość, jest to bardzo niewygodne w użytkowaniu. Czy ktoś zmieniał podłokietnik w swoim samochodzie. Czy wystarczy, że kupie sam podłokietnik komfortowy wraz ze stelażem (8W0 864 283 A) i można go podmienić bez zmiany całego tunelu i panelu klimatyzacji z tyłu? Z góry dzięki za pomoc.
  6. Proszę o rozkodowanie VIN: WAUZZZF40GA108731 Z góry dziękuje
  7. Proszę o rozkodowanie VIN WAUZZZF48HA158326 Z góry dziękuję.
  8. Proszę o rozkodowanie vinu WAUZZZF4XGA097446 Z góry dziękuje za pomoc.
  9. Ewidentna wina kierującego, domaganie się odszkodowania od zarządcy w tym wypadku zakrawa o żart.
  10. Witam wszystkich, W moim aucie (2.0 TDI CJCD 150 KM polift z 2014 roku) pada sprzęgło oraz jest problem z ruszaniem z jedynki na rozgrzanym silniku czyli do wymiany również dwumas i reszta pobocznych gratów. Czytałem sporo tematów, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Jeśli ktoś w tym silniku już wymieniał te części, bądź dysponuje wiedzą co będzie ok, to bardzo proszę o pomoc i podzielenie się doświadczeniami. Jaki elementy będą najlepsze coś z B9 czy może z B8, ale z silnika o większej mocy? Nie ukrywam, że osiągi w serii nie zachwycają i chciałbym po wymianie udać się na zrobienie programu. Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam Stiven
  11. stiven

    Klapka MMI

    Dzięki, tego się obawiałem, a pewnie samej klapki nikt nie sprzeda. Usunę cały napis i zobaczę jak to będzie wyglądać.
  12. Mały update dla potomnych. Przejechane 1000 km po wymianie sondy lambda i jak dotąd problem nie powrócił. Sonda wymieniona na Boscha.
  13. stiven

    Klapka MMI

    Witam, Mam zarysowany napis Audi Multimedia na klapce MMI. Jest to MMI3G ze slotem na kartę sim i dwie karty sd. Samochód to Audi A4 B8 po lifcie z 2014 roku. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć czy można kupić samą klapkę (nr części) bądź kalkomanię do wykonania napisu? Z góry dziękuje. Pozdrawiam Stiven
  14. Witam, Podczas wolnej jazd pojawił się check engine w moim aucie błąd 5120. Błąd został skasowany lecz po przejechaniu kolejnych 500 km błąd pojawił się ponownie. Operacja została powtórzona i ten sam błąd pojawił się po zdecydowanie mniejszym przebiegu (około 100 km). Poniżej zdjęcie całej informacji odnośnie błędu z VCDS-a Z informacji znalezionych w odmętach internetu winna może być uszkodzona sonda lambda, lecz bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuje.
  15. Odezwij się jak tam sprawa z ubezpieczycielem się rozwija. Co do mojej wiedzy najlepiej jak ugrasz najwięcej własnymi odwołaniami, później nie oddawaj sprawy do żadnej firmy tylko do adwokata, który zajmuje się taką tematyką. 15-20% z kwoty uzyskanej w sądzie plus zastęp procesowy to max co może od Ciebie zażądać, ale licz się z czasem w jakim takie sprawy są procedowane czyli 1,5-2 lat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...