Skocz do zawartości

albertuss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O albertuss

  1. czytam inne fora.... może być jeszcze problem z o-ringiem na podgrzewaczu w filtrze paliwa..... ale dziwne ze po 5 sek. miedzy odpaleniami tak szybko by się zapowietrzał... wstawię przezroczysty wężyk zobaczę jak z powietrzem i czy paliwo się nie wraca...analizuje od kiedy zaczęły się problemy... od czasu zmiany kąta wtrysku pompy.... może się coś uszkodziło właśnie w pompie.. ustawiając odpowiedni kąt stukałem drewienkiem w ten nastawnik ale naprawdę delikatnie (tak było w opisie)... oczywiście dostęp do jednej ze śrub na pompie był ciężki.. wkładając ręce w różne przewody zawsze mogłem coś przegiąć... może doszło właśnie do rozszczelnienia... dziwne jest ze w ciągu całego dnie zapala bardzo różnie raz zapala dobrze.... czasami po postoju 15 minutowym zapala ok.... po następnym postoju 5 min już muszę kręcić przez dłuższy czas.....
  2. ponowny test-rozruch po 2 godzinnym postoju (16.00-18.00) zapalił w sekundę bez grzania świec ---------- Post dopisany 31-01-2014 at 18:56 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2014 at 19:20 ---------- ponownie problem z zapalaniem było dobrze kilka dni i znowu lipa.... teraz są takie objawy że silnik nagrzany do 80C, odpalam raz okej, gaszę i zapalam ponownie i już muszę kręcić parę sekund łapie jak motorynka, HELP???
  3. sprawdziłem przewody paliwowe i okazało się ze właśnie jeden który leci od zbiornika plastikowy przechodzi w 10 cm gumowy do filtra paliwa był lekko mokry z jednej strony, dokręciłem opaskę, a była luźna (w niedzielę o 16.00) i po nocy rano (6.30) odpalił tak jak zawsze z lekkim problem ale po 2 sek, a nie jak wczesnej 4 x po 6 sek. Po robocie zapalił tak samo jak rano z grzaniem świec 2x temp. -10C ( po 8,5h). Przy problemach było -20. Mam nadzieje że to jednak była wina zapowietrzania się okładu paliwowego. Podpalamy zobaczymy na dniach. Sprawdzę go po 1-1,5 postoju będzie pewnie odpalane bez grzania świec. A zaworek to i tak wstawię, ale jak będzie troszkę cieplej i bez opadów.. Co do VAG-a ustawiłem wartość na 140 jak naradzie działa. thx za podpowiedź goldik
  4. sprawdzę, a jak jest z ustawieniem w Vag-u??? teraz mam chyba 118 i katorga po nocy kręciłem ze 4 razy po 7 sekund odpalał jak motorynka...
  5. Witam. Jakiś czas temu ustawiałem kat wtrysku pompy pal. był 32 teraz mam 50 (niby super).... od tego czasu problem z odpalaniem. Po nocy gdy jest np-15-20C po nocy po podgrzaniu świec 4-5 razy odpali z problemem, gorzej jest jak dojadę do roboty (20km) postoi 8-9 godzin wtedy nawet grzanie świec bardzo nie pomaga. Kręcę kilka razy rozrusznikiem (po kilka sekund) i po paru próbach załapuje..(tak samo jest ja przejadę się z 30 minut auto postoi 1 godz, wtedy przy ponownym rozruchu świece już nie grzeją i problem z odpaleniem) Wziąłem się za zmianę rozruchowej dawki paliwa (chyba jedyna opcja) . Na wielu forach opisane są sposoby ale zawsze dotyczy to innych wartość w adaptacji kanał 5 wpisują wartości w tysiącach 33xxx a ja mam w przedziale np. 120-160 przed zmiana była wartość 128. Czy wpisując większa wartość np. 150 zwiększam dawkę czy wartość mniejsza zwiększa dawkę???? (dodam że świece wymieniane przewody do świec sprawdzane) A może zmienić kąt wtrysku na ten co był wcześniej bo takich problemów nie było???
  6. Witam wszystkich....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...