Skocz do zawartości

cordi

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O cordi

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Grodzisk Mazowiecki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB
  1. Panowie czy tu coś się jeszcze dzieje
  2. Panowie co do samo poziomowania można założyć coś takiego: http://www.xenonowe.pl/index.php?MENU=oferta&id=78 cena w miarę przystępna tylko jak to się będzie sprawowało? Chyba że ktoś już to montował u siebie i może się wypowiedzieć Ja się właśnie zastanawiam nad zakupem tego. PS. HEHE ale odświeżyłem starego kotleta
  3. narazie myślę co z tymi wtryskami zrobić jak je uszczelnić nie no chyba się wyrobię żebyś sie mógł po lansować
  4. hehe klaudiusz zapomniałeś chyba o tym ze w piątek autko serwisujesz i nie wiadomo ile sie zejdzie
  5. wolał bym piątek bo w czwartek sie nie wyrwę.
  6. Musti ja ci dam zboczuch :bicz3: ale można było by coś ogarnąć.
  7. Panowie może coś w środę ogarniemy bo mam wolne a tak to do 21 pracuje
  8. I co Panowie dzieje się coś w tym temacie :gwizdanie:
  9. jedyne odpowietrzenie w tym silniku jest na wężu powrotnym z nagrzewnicy a z którego miejsca dokładnie kapie bo u mnie kiedyś poluzowały się śruby z tyłu łączący taką plastikową obudowę z metalową rurką nie wiem czy o ten element ci chodzi. po skręceniu było ok, tylko musiałem odpowietrzyć.
  10. teraz jest 1BE
  11. Jak dla mnie zdecydowanie lepiej ale i tak planuje podpiąć je pod wzmacniacz Co do planów: Silnik na 250KM wymiana lamp z przodu i grilla to o czym pisali wyżej. felgi na razie zostaną w czerwcu może gwint założę. z zewnątrz raczej żadnych modów nie będzie.
  12. Audi A4 B5 1997r. (pierwsza rejestracja 1999r.) Silnik: 1.8T 180KM po programie Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: nie mierzone ale na pewno lepsze niż seria Średnie zużycie paliwa: 10.5 litrów na 100 kilometrów Wyposażenie wymienię tylko cześć El. szyby i lusterka 4x poduszki Ala Pakiet S-line 8 głośników zmieniarka wspomaganie ABS Tempomat Przyciemnione szyby Klimatronic Szyberdach Alarm Centralny zamek Felgi aluminiowe na oponach Toyo PT1R itd. System audio zmieniony z seryjnego na: Radio: Alpine ale będzie zmienione na wyższy model. Głośniki: Przód: odseparowany zestaw Hertz ESK 130 (nie chciałem rzezać boczków dlatego są 13) Tył: Odseparowany zestaw Hertz ESK 165 Bagażnik: Wzmacniacz JVC plus skrzynia z głośnikiem infinity ref 1250W I kilka fotek: Po programie postanowiłem założyć zegary, aby mieć podgląd na ciśnienie turbo i oleju. W pierwszej fazie wyglądało to tak: Następnie Po kilku miesiącach posiadania zegarów na słupku postanowiłem w końcu zrobić z nimi porządek tak wiec słupek zdjąłem podstawkę pod zegary umocowałem na wkręty i klej dwuskładnikowy, następnie po szpachlowałem i wyszlifowałem. I zawiozłem słupek do flokowania. A o to fotki gotowego słupka przed flokowaniem: I po flokowaniu przed montażem: I zdjęcie słupka zamontowanego już w autku przy okazji roboty przy słupku podmieniłem jeden z zegarów mianowicie woltomierz zastąpiłem AFR-em: Następnie na warsztat trafił licznik bo denerwowało mnie czerwone podświetlenie zegarów, które nie pasowało do zegarów na słupku, więc przerobiłem tarcze zegarów i ori żarówki zastąpiłem białymi diodami. Niestety to rozwiązanie mnie nie zadowala bo światło rozchodzi się nie równomiernie i z czasem wywalę te diody i zrobię całe podświetlenie diodami SMD Licznik wygląda teraz tak: A tak prezentuje się z zegarami na słupku: narazie to chyba wszystko
  13. może i ja się pojawię
  14. spocik aktualny czy coś się zmieniło ze względu na pogodę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...