
Opals
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Opals

-
Witam, u mnie okazała się uszczelka pod głowicą. Pod koniec zaczął się robić czarny nalot w zbiorniku, no i oczywiście wyrzucało płyn przelwem przez co była opryskana maglownica pod zbiorniczkiem.
-
oto logi ze stycznia 003 http://vaglog.pl/log_199865.html http://vaglog.pl/log_199864.html 011 http://vaglog.pl/log_199913.html Po regulacji u mechanika turbo przeładowywało o 50 jedn. jak pokazywał na kompie...., jednak ja już tego nie sprawdzałem aż do wczoraj. Sprawdzę gruchę. gruszka się lekko w jednym miejscu przycina, po odłączeniu wężyka od gruszki turbo nie przeładowuje poniżej logi http://vaglog.pl/log_209400.html bs 11 na samym dole (ostatni log) http://vaglog.pl/log_209398.html
-
Witam, auto miało kiepskiego ducha z dołu. Dałem go do mechanika stwierdził ze wyregulował gruszkę. Dół trochę się poprawił. Teraz chciałem go dać do tunera żeby skorygował mapy podnosząc moc jednak przed chciałem jeszcze sprawdzić turbo. Poniżej logi: dynamiczne grupy 03, 04, 11 http://vaglog.pl/log_209284.html Łapie błąd błąd 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent
-
Witam proszę ocenę logów, dlaczego występuje tak wysokie przeładowanie w okolicach 2000 obr gr 11 dynamicznai BS http://vaglog.pl/log_207993.html gr. 11, 10, 03 dynamiczna http://vaglog.pl/log_207991.html
-
Witam co sądzicie o zmianie map ecu i jakiego tunera polecacie z okolic Poznania?
-
Witam mam silnik afn, po przejechaniu 20-30 km robi się twardy wąż górny, idzie go ścisnąć palcami ale jest dość twardy. Podczas szybkiej jazdy widać że nadmiar wylatuje odpowietrzeniem, chociaż po ostygnięciu stan płynu jest w nomie. Po odkręceniu korka zbiornika (już na zimnym) małym wężykim waraca się woda z powietrzem, a stan płynu wzrasta do maksimum. Oleju nie ubywa, silnik trochę kopci po odpaleniu, a jak nabierze temperaturę to przestaje. Czy to uszczelka czy może pompa. Dodam, że ogrzewanie dobrze grzeje
-
pozostałe logi były ok, już kiedyś przedstawiałem na forum Byłem u mechanika i stwierdził że to wina turbiny. Najbardziej brakuje mu tej mocy z dołu tak do 1800 obr/min, później zbiera się ale to i tak nie jest to. Czy to mogą być wtryski?? Zaznaczam, że auto po odpaleni kopci z umiarem na biało a po rozgrzaniu nic. Poniżej jeszcze raz stare logi statyczne: -013 http://vaglog.pl/log_199914.html -003 http://vaglog.pl/log_199862.html -000 http://vaglog.pl/log_199859.html dynamiczne: -011 hhttp://vaglog.pl/log_199913.html -010 http://vaglog.pl/log_199912.html -008 http://vaglog.pl/log_199901.html -004 http://vaglog.pl/log_199867.html -003 http://vaglog.pl/log_199864.html - 001 http://vaglog.pl/log_199861.html -
-
Witam Dlaczego zadane ciśnienie przez ecu na turbine jest zbyt niskie? Silnik afn. Wszystkie pozostałe parametry są ok, nie kopci. Auto bez kata, zaworki, wężyki, egr posprawdzane Objawy: - nie ma takiej mocy jak powinien mieć, - zbyt wysokie spalanie przy delikatnej jeździe (6,5-6,8 l/100 km) miasto/trasa. poniżej logi http://vaglog.pl/log_199913.html
-
Nic nie kopci z bagnetu. Dodam też, że z tłumika też mało co kopci
-
Może działać, tyle że może przepuszczać , jak się nie domyka zamieniłem na inny i dalej bez zmian
-
egr był sprawdzany vagiem w BS wartości były ok. Jeśli inaczej się sprawdza to proszę napisać jak... kolektor wypalony i wyczyszczony, nie był jakoś mocno zawalolny, dalej brak widocznej poprawy. Wydaje mi się, że to nie będzie katalizator. Czy to może być wina wadliwego ecu?Zanim kupiłem, sprzedający dawał do naprawy auto(problem z IMO). Ktoś grzebał przy ECU, widać po odkręcanych śrubach pokrywy ECU
-
W chwili wolnej sprawdze kolektor, chociaż egr był czysy. Auto nabyłem niedawno wcześniej miałem też afn, brat też ma passata afn, to auto się zbiera od samego dołu. Nie wiem czy czasami uszczelka nie zaczyna przepuszczać, wąż taki trchę dziwnie twardy, po odkręceniu korka płyn wraca cieńkim wężykiem, nie widać oleju, płynu nie ubywa ani nie przybywa. Jak to można zweryfikować.
-
EGR działa poniżej logi: a) statyczne 000 http://vaglog.pl/log_199859.html 003 http://vaglog.pl/log_199862.html 013 http://vaglog.pl/log_199914.html dynamiczne 001 http://vaglog.pl/log_199861.html 003 http://vaglog.pl/log_199864.html 004 http://vaglog.pl/log_199867.html 008 http://vaglog.pl/log_199901.html 010 http://vaglog.pl/log_199912.html c) bs 003 http://vaglog.pl/log_199865.html d) bs i dynamiczne 011 http://vaglog.pl/log_199913.html
-
Witam, auto kiepsko się rozpędza, moc czuć po wciśnięciu gazu do połowy albo i bardziej, jednak i tak to nie jest to. V max ok 170-180, nic nie przerywa, wężyki posprawdzane, N75 i N18 posprawdzane w vag BS bez logów dynamicznych. Pedał gazu działa w całym zakresie. Proszę o pomoc
-
Rafał