Skocz do zawartości

bartosz1978

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bartosz1978

Ostatnie wizyty

212 wyświetleń profilu
  1. Witam. Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Postaram się to sprawdzić. A nie wiem tylko ile powinien pokazywać czujnik od położenia gruszki i czy ma to jakieś znaczenie. W stanie spoczynku pokazuje 1.3v a na pełnym wysuniętym 4.3v.dlugosc gwintu z nakrętka od dołu ciegna mierzyłem pokazuje 14mm po drugiej stronie nie mierzyłem a nie wiem jak jest w oryginale.
  2. Będę jeszcze sprawdzał ale czy przez takie małe uchylenie byłby taki całkowity spadek mocy.,co ciekawe nic nie kopci ani dymu nie puści a turbina tylko 0.5 bara daje i to jej ciężko.
  3. Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Dzięki za zainteresowaniem moim problemem.egr sprawdzony,nawet zaslepialem przed chłodnica spalin,przepustnica ok.dziala ,czujnik ciśnienia podmieniane,przepływomierz podmieniony,gruszka sprawdzona,potencjometr na gruszce działa,podciśnienie na vacum 0.8,na gruszce 0.6-0.7.caly problem zaczął się po regeneracji turbiny ale już dwa razy była reklamowana i niby wszystko ok.nawet do innego zakładu na sprawdzenie i wszystko dobrze.nawet nie ma jak sprawdzić dobrze bo wyjadę na próbę pół kilometra i świeca żarowa mruga i tryb awaryjny i ciągle ten sam błąd p0266 przekroczona granicą regulacji.auto pali na strzała chodzi równo .
  4. Nie wiem czy dobrze to logowalem ale może ktoś podpowie coś gdzie szukać przyczyny bo mi opadły ręce.
  5. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z...
  6. Witam. Potrzebuję pomocy auto po regeneracji turbiny straciło moc. Odpala na strzał chodzi równo.podczas jazdy dochodzi do 3000tys i świeca żarowa. Wyskakuje błąd p0299 przekroczona granicą regulacji. Turbina była dwa razy sprawdzana i jest ok. Przepływomierz podmieniłem, czujnik ciśnienia, nadal to samo. Auto nie kopci. Węże posprawdzane są szczelne podciśnienie też. Brak mi już pomysłów. Dołączam log grupy 03,08,11, nie wiem czy dobrze zrobiony. LOG-01-003-008-011.csv
  7. dzieki za odpowiedz .drobne pomylka ale mysle ze kazdy domyslil sie o co chodzi.posiadam programy z paczki vag wiec sadze ze powinno pojsc niestety nic z tego vwtool tez nie moze poradzic sobie z ta inspekcja .czy wersja z crackiem poradzi sobie z tym?
  8. witam .mam problem ze skasowaniem in 1. po wpisaniu wartosci wyskakuje mi dziwny komunikat zeby skontaktowac sie z administratorem programu.czy posiadam zly program?probowalem kilka programow grupy vag i za kazdym razem ten sam problem a mianowicie zeby skontaktowac sie z administratorem i podac kot?czy da sie w jakis inny sposob sakosowac inspekcje w tym roczniku?czekam na szczere odpowiedzi.pozdrawiam
  9. bartosz1978

    a4 1.8 1995r bloki

    wielkie dzieki za szybka odpowiedz mysle ze z biegiem czasu rozpracuje to wszystko.pozdrawiam
  10. bartosz1978

    a4 1.8 1995r bloki

    witam wszystkich .mam nietypowe pytanie odnosnie pomiaru blokow w siniku 1.8 a dokladnie co oznaczaja poszczegolne bloki i jakich blokow dokanac pomiaru?prosze o wyrozumialosc gdyz moja kariera z vagiem dopiero sie zaczyna i pomalutku doksztalcam wiedze.dzieki i czekam na szczere i wyrozumiale odpowiedzi.
  11. witam,po udanej probie podlaczenia do vaga a4 1.8 1995r. wyskoczyly mi 3 bledy:00588,17978,16885.czy kto smoglby mi podpowiedziec czego one dotycza ?i jak ewentualnie usunac usterke?
  12. witam szczesliwych posiadaczy AUDI A4.ostatnio nabylem a4 1.8 z 1995r.mysle ze znajde tutaj duzo ciekawych informacji na temat tego modelu ,postaram sie rowniez udzielac na forum na miare moich mozliwosci.pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...