Skocz do zawartości

wojteckis1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wojteckis1

  1. Poziom płynu jest ok.
  2. Po wykonaniu manewru skrętu w lewo w momencie jak kierownica wraca do jazdy na wprost z układu kierowniczego dochodzą jakieś dziwne dźwięki coś w stylu jakby tarcia gumy można by to było przyrównać też do dźwięku skrzypiących desek.Czy ktoś z kolegów przerabiał może ten defekt?
  3. mam problem z włącznikiem świateł cofania tym co idzie pod skrzynię biegów.Otóż po kupnie autka za pierwszym razem wymieniłem go u zwykłego mechanika, pojeździłem trochę i trzpień który z niego (tego włącznika) uwalił mi się i wyladował w skrzyni biegów - był problem z "1" ale z czasem go tam zmieliło. Pomyślałem, że pewnie mi go partacko założył kupiłem więc nowy i pojechałem do ASO. Co prawda pojeździłem dłużej ale już mi światełka przy włączaniu nie reagują jedynie na mocniejszym docisku wajchy.Moje pytanko brzmi co za k...a siedzi w skrzyni i demoluje ten włącznik? czy to są jakiejś kiepskiej jakości części bo dałem za nie ok.80PLN - nie wiem.Czy zetknęliście się z czymś takim.Dzięki za info.
  4. Już mam temat załatwiony. Problem tkwił w "czujniku prędkości obrotowej wału" po wymianie autko odżyło :)"Pierdziawkę" faktycznie łapał ,ale już póki co mam z tym spokój.
  5. Mam taki problem.Podczas przyspieszania moją A4 się zamula. Zaobserwowałem, iż dzieje się tak jeżeli odpali mi z 1 kopa po ok.3-4sek bywa też tak np. z rana, ( ale i rozgrzany) pali bez problemu i z jazdą nie ma kłopotu. Chciałbym zasygnalizować, iż przepustnica została wyczyszczona razem z przepływomierzem ,sonda wymieniona,filtr powietrza.Odmę miałem pękniętą została naprawiona ,ale to nie to . Dzisiaj na VAG-u w ASO miałem wymienioną sondę przejechałem sie testowo 0 poprawy znowu VAG jazda testowa - mechanik pogrzebał w czujnikach przy użyciem miernika i ok nie zamula.Znowu jazda testowa i to samo VAG - wyszło, iż jest usterka na czujniku prędkości obrotowej wału i raz ona jest raz nie ma mechanik stwierdził, iż należałoby go wymienić jeżeli zamulanie się powtórzy po wykasowaniu błędów, ale podobno mówił że to w Audi normalne, że ona pojawia się i znika ale należałoby ją wymienić. Teraz rodzi sie pytanie czy to na tym się skończy czy niekoniecznie?
  6. Udało się dzięki wielkie za pomoc a transmiter nie byle jaki bo taki cuś http://www.allegro.pl/item570882190_f19_hifi_mp3_player_transmiter_usb_sd_mmc_2_piloty.html co prawda rózni się troche od tego na obrazku, ale działa wyśmienicie, barwa dźwięku bliska ideału.
  7. Jeszcze nie.Zastanawiałem się nad kupnem jakiejs dobrej miksturki do czyszczenia całego układu paliwowego.Chciałem zapytać czy z czymś takimś mieliście problem i udał się to zwalczyć bez VAG-a? w ostatczności dam te 50zł za niego.
  8. Po uruchomienu silnika standardowo po 2-3sek autko podczas jazdy jest ok. natomiast jak mi odpali po ok.5,6 sek. (oczywiście odpala z tzw. 1 kopa) to w czasie jazdy podczas przyspieszania jakby tracił moc,dławił się - to zdarza mi się sporadycznie, ale się zdarza.Czy ktoś zmagał się z podobnym problemem?
  9. Mam problem otóż nie mogę manualnie ustawić radyjka Audi chorus (to te z pokrętełkiem pośrodku) pod transmiter. Po naciśnięciu „seek” lewego lub prawego wyłapuje mi cały czas z automatu próbowałem też wciskając 2 przyciski seek które ponoć przełączają na manual, ale nie daje to rezultatu. Czy ktoś w Was zmagał się z tym problemem?. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  10. Witam wszystkich na forum. Na imię mam Wojtek i jestem posiadaczem Audi A4 1,6 97r. Pozdrawiam!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...