Skocz do zawartości

Jay_Man

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jay_Man

Osiągnięcia Jay_Man

0

Reputacja

  1. No ale dlaczego nie wyszło na "szarpakach"???? Przecież samochód stał na kołach i nie było nic widać ani słychać.
  2. Witam wszystkich Szukałem na forum informacji na temat skrzypienia ale jakoś nie mogę porównać tego z moim objawem. Sprawa wygląda tak, gdy ruszam rano do roboty jest cicho dopiero po jakim czasie zaczyna się owo "skrzypienie". Wydaje mi się że występuje po prawej stronie. Jest ono słyszane tylko w czasie manewrowania dodam że na równej nawierzchni i przy niewielkich ruchach kierownicą. Skrzypienie jest tylko słychać siedząc w samochodzie. Osoby stojące na zewnątrz nic nie słyszą. Można wyczuć, przykładając palce do wahaczy prawego koła drżenie, naprężenia zwał jak zwał. Dodam że niedawno regenerowałem magiel ale skrzypienie było już przed regeneracją wiec wątpię że wina leży po stronie maglownicy. Mało tego robiłem przegląd rejestracyjny i znajomy diagnosta nic nie stwierdził mimo mojego upierania się że coś jest nie tak. Proszę o jakieś rady, bo mam już dosyć szukania i snucia domyśleń. Pozdro
  3. Wielkie dzięki udało mi się zlokalizować przekaźnik i sprawdzić go :>. Przekaźnik sprawny. Można zamknąć
  4. Koledzy gdzie znajduje się przekaźnik od pompy paliwa??? Ma ktoś może wykaz przekaźników. Pompa nie działa po włączeniu zapłonu a napięcie na kostce jest ok 5,25V. Problem wystąpił po wymianie pływaka. Dodam ze od ok dwóch tygodni po wyłączeniu silnika na ok 20 - 30 min musiałem długo kręcić zanim odpaliła.
  5. Po wymianie sondy lambda (na ori) falowanie obrotów zniknęło jak również po włączeniu ogrzewania szyby
  6. SUKCES Koledzy Sukces W ostatnią sobotę wymieniałem olej, filtry, świece oraz sondę (oczywiście ori bosch). Po wymianie sondy zniknął błąd ale falowanie obrotów pozostało. Myślałem że tak zostanie ale po przejechaniu ok 2 km zauważyłem że falowanie zniknęło tłumaczę to sobie tym że sonda musiała złapać odpowiednią temperaturę i pewnie zaczęły płynąć prawidłowe sygnały do sterownika. Samochód stał się żwawszy zobaczymy też jak będzie ze spalaniem. Więc reasumując: niesprawna sonda lambda może być przyczyną falowania obrotów.
  7. Widać masz chody w everpolu ja takowych nie mam. Chyba trzeba będzie kupić nówkę. Tylko boję się i jestem ciekawy czy po instalacji nowej sondy błąd z ECU zniknie. I czy wszystko będzie ok. Zmienię to sie okaże.
  8. W everpolu mają tylko nówki, facet się zdziwił jak mu powiedziałem o używanej Cena nówki Bosch 330 pln, a teraz najlepsze w ASO chcą 540 pln
  9. Link który podałeś czytałem ale wyjaśnij mi "napiecie lądowania bo możliwe jest ze masz uszkodzony regulator napięcia" bo nie bardzo rozumiem chyba chodziło o "napięcie ładowania"??? Jeśli tak to powiedz proszę jak się za to zabrać i gdzie szukać regulatora napięcia, będę wdzięczny. Pozdro
  10. Witam Koledzy mam taki problem stoję na światłach włączam ogrzewanie tylnej szyby i obroty delikatnie spadają ale po sekundzie wracają do normy. Ruszam jadę sobie dalej dojerzdzając do kolejnych świateł,przed samym zatrzymaniem wyrzucam na luz i tu sie zaczyna, obroty szaleją spadają do 500 i wędrują na 1500 i tak 5 lub 6 razy i wszystko się normuje. Jazda do kolejnych świateł i przed zatrzymaniem to samo, nie mówiąc już o jeździe w korku KOSZMAR. Dodam że mam sporadyczne wahnięcia obrotów (jak nie mam włączonego ogrzewania szyby) ale jak napisałem wyżej cyrk zaczyna się jak owo ogrzewanie jest włączone. VAG com nie pokazuje żadnych błędów związanych z ogrzewaniem, klimą czy czymś podobnym. Jeśli ktoś miał już coś takiego to proszę o pomoc. Pozdrawiam
  11. Nie do ASO niedzwoniłem, ale zadzwonie to nic nie kosztuje, najwyżej padne na zawał jak podadzą cenę wustyle a podaj mi jakieś namiary na ten everpol, bo jak szukam w google nie znajduje ich strony tylko jakieś info o jakimś holdingu czy coś.
  12. Szanowni koledzy w związku że nie mogę poradzić sobie z sondą, cały czas błąd najpierw: 16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-00 - - a ostatnio: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent Zamierzam wymienić ją na Boscha o numerze 0 258 003 478 cena 377 pln. http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(oiboq2rxy3b15we2kha5wqik))/Samochod3.aspx?GenArtNr=485 Jest to trochę kasy i boję się czy nie wywalę kasy w błoto. Mam pewne wątpliwości np. czy nie będę musiał sztukować kabli bo okaże się że jest za krótka ??? Zaznaczam że sonda była wymieniona ale prawdopodobnie jakaś uniwersalna. I jeszcze jedno czy w silniku ADP jest na pewno jedna sonda???
  13. Sprawa wygląda tak. Jak skasuje błąd z sondą, po ponownym uruchomieniu silnika błąd powraca. Ale będę musiał spróbować tak jak napisałeś, skasować i od razu wykonać (postarać się) adaptacje. Co do czujnika rezerwy muszę się za niego zabrać, mam nadzieję że fotostory o naprawie dostępne forum ułatwi mi sprawę.
  14. Czyli najpierw muszę rozwiązać problem z sondą (wymienić ją) a później wykonać adaptacje??
  15. Witam Na początek dodam że super fotostory ale mam jedno pytanko, a mianowicie. Chodzi mi o dokręcanie nakrętek w pozycji praca w tulei górnych wahaczy. Z dolnymi nie ma problemu bo wszystko jest dobrze dostępne i nie ma problemu z dojściem. A jak jest w górnych? Przymierzam się do wymiany górnych i powiem szczerze że się trochę obawiam tego właśnie dokręcania w pozycji praca. Z góry dzięki za odpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...