Skocz do zawartości

misiek26

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O misiek26

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    UK

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia misiek26

0

Reputacja

  1. czy w PL była była akcja serwisowa audi dotycząca wadliwych wtryskiwaczy? Pytam ponieważ jak sprawdzam na stronie dealera w UK to pokazuje mi, że nie ma żadnej akcji serwis. do mojego nr VIN a dwa m-ce temu mojemu koledze w passacie b6 2005r wymienili komplet za free. Wiem, że to VW a tu Audi ale może coś jednak by było
  2. Niedawno osłuchałem silnik stetoskopem i najgłośniej jest od strony korka wlewu oleju. Dosyć dobrze słyszalne w środku samochodu ponieważ wtedy nic innego nie zagłusza tego stukania. Z początku myślałem, że to może dwumas ale jednak nie. ---------- Post dopisany at 18:49 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ---------- Rozmawiałem z kolegą mechanikiem i powiedział, że jego zdaniem może to być zawieszony popychacz (tak to brzmi dla niego). Co o tym myślicie?
  3. (wg. ang. książki) rozrząd + pompa wody wymienione na 80tyś. mil, poza tym auto serwisowane regularnie. Przez ostatnie trzy lata, jak tym autem jeżdżę nigdy nie miałem problemów. Owszem zawsze chodził głośniej niż inne diesle ale było ok, nawet kontrolki ciśnienia oleju nie było. Teraz ciągnie normalnie i wkręca się na ok. 3000rpm bez problemu ale teraz go oszczędzam i jeżdżę powolutku bo czuję się jak bym siedział na tykającej bombie. :-)
  4. Witam kolegów a4 b7 blb 2005r Ręce mi już opadają. Dopiero co uporałem się z kopceniem w moim audiku a teraz coś zaczęło stukać. Wybrałem się dziś na przejażdżkę i usłyszałem jakiś dziwny dźwięk dobiegający z pod maski. Dziwne jest, że jak przyśpieszałem to stukanie przyśpieszało i analogicznie kiedy zwalniałem to też zwalniało. Co dziwne jak zjeżdżałem z górki bez gazu to stukanie było jakby głośniejsze. Słyszalne jest także na jałowym tak jakby coś nap*****a w silniku. Żadnych błędów po podłączeniu do kompa. Proszę o jakieś sugestie. Załączam link do krótkiego filmiku. http://w544.wrzuta.pl/film/6Y0Yta3ce8A/audi_a4_b7_blb_dziwne_stukanie Dzięki.
  5. Witam ponownie. Chcę poinformować tych którzy mają podobne objawy w swoim aucie. Otóż po wielkich poszukiwaniach na necie natrafiłem na wątek który opisywał dokładnie te same objawy co w moim aucie ze wskazaniem na EGR. Pomyślałem jak to?! Przecież mój EGR został przeczyszczony. Po ponownym rozkręceniu okazało się, że mała klapka która jest otwierana i zamykana za pomocą długiego pręcika ma luz. Dokładniej, spojenie (spaw) pręcika odczepiło się od klapki i mogło być tak że pręcik otwierał a klapka dalej zamknięta bądź przy max. otwarciu, klapka otwierała się nieznacznie. Reasumując, klapka i pręcik zostały połączone na nowo poprzez zespawanie. Efekt natychmiastowy. Śmiga aż miło i bez żadnego kopcenia. Pozdrawiam. PS. Poniżej zamieszczam link do zdj., które znalazłem na necie z zaznaczoną klapką. http://www.google.com/imgres?q=egr+b7+opis&start=106&um=1&hl=pl&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1525&bih=643&tbm=isch&tbnid=1EmtfitiLYZ-0M:&imgrefurl=http://www.auditimes.pl/topic/1240-zawor-erg-20-tdi-170km/&docid=Xs1U1bfOBsW6EM&imgurl=http://img834.imageshack.us/img834/543/83201969.png&w=778&h=415&ei=d9WGT8PaLMXQ8gONl6XPBw&zoom=1&iact=hc&vpx=313&vpy=112&dur=1610&hovh=164&hovw=308&tx=137&ty=87&sig=116171501511149479916&page=5&tbnh=145&tbnw=214&ndsp=28&ved=1t:429,r:8,s:106,i:83
  6. Cześć. Przebieg to 155tys.km, silnik BLB, 2005r, paliwko BP. Jeżeli chodzi o sprzęgło to faktycznie coś się dzieje. Jak ostatnio ruszałem to w połowie odpuszczonego sprzęgła mogłem usłyszeć delikatne terkotanie z silnika (może dwumas) ale nie powiązałem tego z przymulaniem przy przyśpieszaniu ponieważ wtedy 'stawiał kloca' w postaci czarnej chmury. W dalszym ciągu jest troszeczkę ospały i zdarza mu się 'pierdnąć'. Logi postaram się zrobić jutro. Dzięki za sugestie. Pozdrawiam PS. co to znaczy, że na 4cyl. jest 1,11mg a na innych inaczej?
  7. Witam po krótkiej przerwie. Wydaje mi się, że problem z kopceniem w 80% rozwiązany. Muszę zaznaczyć, że w ostatnich dniach kopcił gorzej niż TIR. Po tym jak wywaliło mi kolejny błąd przepływki i EGR postanowiłem wymienić przepływomierz na nowy BOSCH i wyczyścić EGR (nagar niemalże grubości 1 cm). Po dokonanej operacji puszcza chmurkę jak typowy diesel (przeważnie z dwójki). Wydaje mi się, że jeszcze powinienem sprawdzić N75 bo w dalszym ciągu jest wyczuwalna delikatna turbodziura pomiędzy 1200-1600rpm. Jak sprawdzę to wrzucę kompletne logi. Pozdrawiam
  8. Dolot sprawdziłem wydaje się ok. Kopci jakby trochę mniej, a przynajmniej tak mi się wydaje. Dzisiaj ponownie zeskanowałem w poszukiwaniu błędów i miałem tylko jeden: 16792 - EGR Potentiometer (G212): Signal too High P0408 - 000 - - Freeze Frame RPM: 2037 /min Torque: 102.0 Nm Speed: 30.0 km/h Load: 31.4 % Lambda: -10.2 % Mass Air / Rev.: 520.0 mg/str Mass Air / Rev.: 450.0 mg/str Bin. Bits: 00000000 Teraz jadę na przejażdżkę i sprawdzę czy znów wyskoczy. ---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 14:34 ---------- Po krótkiej jeździe ale ostrej nic nie wyskoczyło. PS. jak mam zrobić kompletne logi?
  9. misiek26

    Proszę o analizę logów

    http://vaglog.rtnet.pl/vipmisiek24_78858.html Witam forumowiczów. Otóż wszystko zaczęło się w poniedziałek kiedy to po weekendowym wypadzie (trasa okolo 800km) moja furka zaczęła niedomagać. Najpierw kopcenie przy ruszaniu, także osłabienie w dolnych granicach obrotów (1500-2200) np. jazda po rondzie na 3-ce, wyjazd i but - przyśpiesza bardzo powoli i jednocześnie kopci. Od ok. 2500rpm idzie normalnie Muszę wspomnieć, że w poniedziałek po tych wydarzeniach podłączyłem audika pod kompa i miałem dwa błędy. Jeden błąd od przepływki a drugi od egr. Wykasowałem błędy, nic nie wróciło do dziś, ale dalej okrutnie kopci. Co robić? Zrobiłem logi, ale nie wiem czy dobrze. Bardzo proszę o analizę logów. Dzięki *Proszę w temacie wpisywać konkretny prefix! - kolejny taki wątek i odrazu poleci do kosza/chudineze
  10. Wniosek jeden - za dużo z tym zabawy, lepiej sprzedać auto póki śmiga. Myslę, że temat można uznać za zamknięty. dzięki
  11. to tylko przykładowe ogłoszenie, wcale nie twierdze, że zamierzam to kupić bo faktycznie to za dużo - dokładam Ł100 i jest pompa o napędzie zębatkowym. Po prostu nadarzyła się okazja kupna paru klamotów z grosze
  12. Czyli wracając do samych części to będzie: łańcuch, napinacz, zabierak, małe koło zębate, ewentualnie koło na wał. Coś jeszcze?
  13. Czytam już od trzech lat. Od dnia kiedy kupiłem moją furkę, a skoro przez ten czas nic się nie działo a przebieg 155k to postanowiłem wymienić dla własnego spokoju. Pytałem o zamienniki ponieważ znalazłem na ebay.co.uk ten oto zestaw: http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-2-O-BLB-OIL-PUMP-REPAIR-KIT-/300671442175?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item46016a1cff Fakt koło zębate na wał nie jest oryginalne, ale jest to jakaś opcja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...