Skocz do zawartości

ogon

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ogon

Osiągnięcia ogon

0

Reputacja

  1. Zawory nie wiadomo dlaczego.Mechanik pewnie zle zalozyl pasek i pokrzywilo,potem pewnie ustawil jak ma byc zeby zrzucic wine na kogos innego,tak mysle ale prawdy sie raczej nie dowiem
  2. No i immo to nie jest.Elektronik sprawdzil sterownik i immo jest wywalone wiec to nie immo na 100%.
  3. b7 bpw nie moje tylko dziewczyny i musze naprawic bo jej mechanicy pol roku ja zwodza wiec musze to wziasc w swoje rece[br]Dopisany: 11 Sierpień 2011, 15:54_________________________________________________Witam znowu.Dzis rano wrocilem z zagranicy,zrobilem ponad 2500km i sa nowe wiadomosci na temat nieszczesnego auta ktore juz powoli tworzy historie. Wiec zaczne od poczatku bo juz nikomu nie ufam,kazdy z mechanikow mowil co innego,jeden ze nie chodzi na 4 cylinder,drugi ze kopci itd.Postanowilem tam pojechac osobiscie nie patrzac na koszta.Moja diagnoza w 5 min pozwolila mi okreslic ze nie ma cisnienia na 4 cylindrze,0 bara wiec zdjalem glowice w ba - 8h i okazalo sie ze zawory pokrzywione.wzialem do polski zrobilem jak nalezy 3 nowe zawory reszta przefrezowane,dotarte,nowe uszczelniacze i planowanie,pojechalem spowrotem zalozylem w ba-10h odpalam i samochod zapala na 2-3 sek i gasnie i tak caly czas,zapala i gasnie.w sumie zrobilem 5 tys km i calkowite koszta moje do dzis 2500zł i audik dalej nie chce chodzic. Teraz napisze co zostalo zrobione przez pseudo mechanikow ktorym nie wierze do konca- 1.nowe pompowtryski 4szt 2.wiazka pompowtryskow nowa 3.sterownik czyli usuniecie immo(podobno usunal immo bo myslal ze immo tnie,sprawdzil na innym aucie i chodzilo tak twierdzi)choc do konca nie wierze bo wyglada mi to na immo i jak powiedzielismy ze sam sprawdze czy immo usuniety u innego elektronika to podniosl glos i mowi nikomu nie dawaj ja sprawdze raz jeszcze czy napewnoi usuniety,no KUR.. to jak to przez caly ten czas nie byl pewny czy usuniety???? Zrobilem filmiki pozniej wkleje to bedzie widac co i jak Jedno powiem pomyslu sie koncza ale ja osobiscie mysle ze to usterka elektroniczna,no nic za pare godz bede wiedzial co ze sterownikiem,tym z podszybia to napisze,Mam nadzieje ze ktos pomoze.dzieki [br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 18:23_________________________________________________MOV20110821 002 MOV20110821 001 MOV20110821 003 [br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 18:37_________________________________________________3 filmik to napieca w voltach na gniazdku pompowtryskow.Pomocy
  4. Poszlo sciagaczem 3 ramiennym,ale siedzialo bardzo mocno,dzieki
  5. chce wymienic siemmering ktory jest pod kolkiem walka rozrzadu,odkrecilem srube 18 ale za cholere nie umiej je sciagnac.zalozylem duzy sciagacz 3 ramienny napialem i stuknalem mlotkiem w rube sciagacza ale nic.czy jest tam stozek bez klina czy sam stozek??
  6. oszaleje juz z tym autem,cisnienia mechanik nie sprawdzil bo jest jakis nie tego ale drugi gosc powiedzial ze wydobywa sie jakis dym wiec podejrzewam uszczelke ale slyszalem ze pekaja tez glowice,silnik jaki mam to 2.0 TDI BPW. Pisze i pytam bo auto jest 1000km odemnie i nie chce jjechac podaremnie ale wybieram sie w piatek wiec chcialbym poznac wszystkie opinie.Z gory dzieki
  7. dowiedzialem sie ze ktos sie podlaczal pod kompa i bylo brak napiecia na 4 wtrysku.wiec to raczej usterka elektroniczna.co wy na to,co moze byc powodem?dzieki
  8. Odkopuje temat.Blad o ktorym nie wiedzialem i dalej nie wiem dokladnie to jakies problemy na 4 cylindrze.pod kompa niestety nie umiem sie podpiac bo auto za granica i daleko zeby jechac a moim znajomy ktorzy sa na miejscu nie moge ufac i chyba sam bede musial pojechac i zorganizowac cos na miejsu ale musze miec przynajmniej jakies pomysly zeby od czegos zaczac.Wczesniej po przejechaniu paru km 4 cylinder ,ak mi powiedziano wlaczal sie natomiast teraz chodzi tylko na 3 cylindry.powiem ze wydalem 2200 za regeneracje bo mechanik zasugerowal mi ze to beda pompowtryski jednak okazalo sie ze bez zmian.zosataa sprawdzona instalacja,tez nic a teraz sgeruje ze to sterownik.prosze o jakies pomysly bo nie chce jechac bez nich.dziekuje
  9. Witam wszystkich.Juz od jakieos czasu mechanicy rozkladaja rece.Mialy to byc pompowtryski ale po wymianie dalej to samo. Kiedy odpalam na poczatku chodzi jakby na 3 gary dopiero po przejechaniu kilkunastu metrow silnik zaczyna chodzic normalnie.Nie sa to swiece,nie instalacja pompowtryskow.Juz mi poszlo troche kasu ale problem nie rozwiazany dlatego prosilbym o jakies sugestie bo pomyslow juz braklo.dziekuje z gory [mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]
  10. no przy sprawdzaniu bledow nie bylem,powiedziano mi ze nic nie pokazalo,sprubuje raz jeszcze ale teraz bede patrzyl w ekran .o wynikach poinformuje,dzieki
  11. Vag nie pokazue bledow,a te podswietlanie to nie zawsze jest,czasmi jak wejdzie 2 bieg i zatrzymam sie to potem rusza normalnie.moze to jakas maechaniczna usterka?
  12. Witam,od niedawna mam problem z moja skrzynia automatyczna multitronic w mojej A4 B6 AVF z 2004r.Zdarza sie to czasami raz na pare dni niezaleznie od temperatury,mianowicie kiedy wbije na D czy R ta sama usterka,podswietlaja sie numery i literki na liczniku od automata i zeby ruszyc auto to trzeba dac naprawde duzo gazu nawet pod 4tys/obr.Mam nadzieje ze ktos zna odpowiedz i poradzi cos.Z gory dzieki.
  13. hmm,dzieki,a juz myslalem ze zakoduje i nie bede musial kablami sie bawic.
  14. auto jest przerabiane z rhd na lhd no i grzeje mi odwrotnie i nie wiem jak to przeszkoczyc,mysle ze to tylko kodowanie tak jak z drzwiami czy licznikiem ale nie umiem znalezc jak to sie koduje.[br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 00:47_________________________________________________a4 b6 z 2004 oczywiscie diesel
  15. Jak zmienic kodowanie foteli poniewaz grzeja mi odwrotnie tzn wlacze pasazera to grzeje kierowcy.dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...