cac
Pasjonat-
Postów
49 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O cac
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia cac
0
Reputacja
-
Rozwiązanie problemu z nietrzymaniem temperatury 90*C w A4 B8 2.0 TDI CR
cac odpowiedział(a) na Mateuszh temat w Audi A4 B8
Mam ten sam problem z silnikiem CJCA w polifcie. Ale mam również proste i skuteczne rozwiązanie ( nie wiem czy jest ono bezpieczne) . Otóż wszyscy twierdzą , że w tym silniku nie ma zaworu zwrotnego , a nie jest to prawdą . Wystarczy sprawdzić węża z zielonymi napisami (jest u samej góry przy ścianie grodziowej) - zaworek jest wewnątrz. Rozwiązanie problemu jest proste - wystarczy zdjąć węża, wypchnąć zawór i przełożyć go odwrotnie (o 180 stopni) - po tym, zabiegu auto osiąga i utrzymuje temperaturę 90 stopni po <10 km spokojnej jazdy. dwóch kolegów z forum jeździ tak już 2 miesiące i wszystko jest ok. Czy ktoś mądrzejszy mógłby prześledzić cały ten układ chłodzący i sprawdzić czy takie rozwiązanie nie spowoduje jakiejś eksplozji -
pilnie potrzebuję odpowiedzi na pytanie czy springi z 1BE quattro podejdą do 1BE FWD - chodzi o tył, bo przód ponoć bez problemu... ?
-
prawdopodobnie popychacze hydrauliczne do wymiany....
-
a mam jeszcze jedno pytanko - czy te felgi ze zdjecia (te z duzym dekielkiem - ori s-line) wystepuja w rozmiarze 16" ??
-
czy ktos moze potwierdzic info z tykaniem czujnikow ? u mnie na wstecznym tykaja dwa srodkowe, natomiast dwa boczne "milcza" ...
-
hmmm.... ale jak sprawdzic ktory skoro nie moge podlaczyc vag'a
-
Problem wyglada nastepujaco zapalam auto wrzucam wsteczny standardowe pik i zaraz troszke ciszej ciagle piszczenie (jakbym dojechal do przeszkody) - piszczy z 5 sek. i cisza wyrzucam na luz lub inny bieg wrzucam znowu wsteczny - cisza... "Gasze" samochod, zapalam - wsteczny pik i znowu dlugi sygnal i tak w kolko ... Vag nic nie pokaze, bo nie moze sie polaczyc... ze sterownikiem silnika laczy a jak klikne w przycisk odpowiedzialny za parktronic to "kicha" nie laczy... Jeszcze dwa dni temu wszystko bylo w porzadku... Dzisiaj samochod stal caly dzien w garazu, caly odmarzl - nie ma lodu na czujnikach - to samo....
-
ale ja nie chce nic wypelniac :gwizdanie: po prostu trafilem na takie felgi z guma uniroyal rainsport 215/50 i zastanawiam sie czy 17 z taka guma nie beda mi obcieraly o nadkole lub blotnik przy skrecie....
-
jeszczze jedno pytanie czy 17 z guma 215/50 nie bedzie nigdzie obcierac (przy skrecie) ?
-
heh, ale te na aucie to tez ze "stajni" - ori VW - ponoc zakladane do passatow....
-
czy ktos moglby zarzucic te felgi do mojego wozidla ? przed zakupem chcialbym zobaczyc jak bedzie wygladalo... na zdjeciu stoi na 16" i zawieszeniu 1be w planach mam te 17" i prokit eibacha (juz czeka) et felg 43 ... pasuje ? radzicie zostawic te 16 i profil 55 ? czy zarzucic 17 i profil 50 ? jak radzi sobie afn przy 17" ? - nie jest mulowaty.. ?
-
dzieki ...
-
czy do wyciagniecia popielniczki i ramki lewarka skrzyni biegow (2din) trzeba rozkrecac tunel srodkowy i konsole ?