
Splash
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Splash

-
[B8 CAB] Już S4 B8 Avant Weiß&Optikpaket schwarz Audi exclusive quattro GmbH
Splash odpowiedział(a) na Rossi_46 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Ale ja już na samym początku napisałem, że Millitek „tu się zgodzę” odnośnie zmiany. Chcę tylko podkreślić, że nie można generalizować w sposób: A co do Millitek – znasz moje zdanie – sam nigdy nie pokusił bym się o montaż układu z znaczkiem tej właśnie firmy. Ponieważ jest wiele ciekawszych alternatyw, dużo lepiej wykonanych, precyzyjnych i pięknie brzmiących. -
[B8 CAB] Już S4 B8 Avant Weiß&Optikpaket schwarz Audi exclusive quattro GmbH
Splash odpowiedział(a) na Rossi_46 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Ok, zbędna polemika. Wierz w co chcesz :-) Szerokości! I sorry za OT. -
[B8 CAB] Już S4 B8 Avant Weiß&Optikpaket schwarz Audi exclusive quattro GmbH
Splash odpowiedział(a) na Rossi_46 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
tu się zgodzę... i nie personalizuj proszę, merytorycznie please... bo zdziwiłbyś się Materiał nie jest istotny - i tytanowy wydech można spier*****. -
[B8 CAB] Już S4 B8 Avant Weiß&Optikpaket schwarz Audi exclusive quattro GmbH
Splash odpowiedział(a) na Rossi_46 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Nie zgodzę się... Porównaj sobie zaawansowany technologicznie proces do którego używa się aplikacji wyliczających prawidłową przepustowość czy odpowiednie doprężenie, modelowanie CAD etc z układem wydechowym który stworzony został „na kolanie”. I to samo z innymi komponentami... -
[B8 CAB] Już S4 B8 Avant Weiß&Optikpaket schwarz Audi exclusive quattro GmbH
Splash odpowiedział(a) na Rossi_46 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
http://www.mm-performance.pl/images/GALLARDO_CAPRISTO_AWARDS.pdf Capristo vs Tubi vs Sterbo vs Kreissieg [Capristo WIN] -
nie daje... z autopsji... co do samej RS5... http://www.exoticcars.pl/news/index.php?id=541 ja żyłem w przekonaniu, że wsadzą tam V10 z RS6 a nie stary engine z RS4, cóż… i swoją drogą chciałem, żeby RS5 było konkurencją dla M6 ale cóż… co najwyżej z M3 i to pewnie z wielkim bólem (waga)…
-
Pesymiści... Mody dokonane, pomiary też są (gdzieś…), generalnie ok., podjadę gdzieś odhamować (właśnie – gdzie najlepiej?) bo zanim te swoje odkopieeee…. Z racji nie posiadania 30 postów (kto to wymyślił? ) poniżej do sprzedania oryginalne felgi 19' z RS4 w komplecie z oponami zimowymi (nowe ~1k km) Pirelli Sotto Zero Serie II (255/35/19) Koszt za wszystko: 5k pln (mogę wysłać kurierem)
-
Tak, całość jest już w PL - modyfikacje przeprowadzone, felgi zmienione. Niestety, jutro wylatuje, tak wiec konkretny opis, zdjecia i wykresy wkleje po powrocie...
-
Nie, jestem jeszcze w PL, wyjeżdzam później do Berlina... a tak czekając i czekając - zapukał kurier i przyniósł: jutro montaż
-
i nad tym się warto zastanowić, skonsultuje to jeszcze podczas pobytu w Berlinie… Z całą miłością do Audi, jednak stawiam na Turbo. R8 może i fajne, ale za tą cenę można mieć dobrze wyposażoną Turbinę… a co Porsche to Porsche. Z drugiej strony patrząc – o wiele łatwiej sprzedać 911T niż R8 – a i ekonomia jest jedna – Turbina zawsze utrzyma cenę, R8 już nie… Zrób proszę zdjęcie i podeślij albo wklej. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć… i nie kłócić się Panowie!
-
to się kupuje 911 Turbo od RUF, 9FF czy GEMBALLA tak mała dygresja... aczkolwiek moje osobiste motoryzacyjne marzenie
-
a no... http://www.mtm-online.de/en/Audi/RS4-B7/4-2-l-309-kW-420hp-Quattro?FZID=RS4B7Q&KIT=M1RS4420530QX 38k EUR = 152 000 PLN IMHO mało opłacalne...
-
+ 19 PS / 14 kW, 30 Nm to dane minimalnego przyrostu. Biorąc pod uwagę zmodyfikowany układ wydechowy i air box modyfikacje (tak zakładają spece z Digi-Tec) będą na poziomie +26 PS / 35Nm. Ale… wychodząc z założenia, że wcześniej wgrany był soft dławiący silnik do 380-390PS to przyrost do 445PS będzie… Nie chce spekulować, zobaczymy jak to wyjdzie wszystko, odhamuje i wtedy podejmę decyzje co dalej
-
Digi-Tec Performance GmbH ( http://www.digi-tec.de/ )
-
Stempel, wgrywali soft do jednostek master (ten po prawej stronie), slave (ten bliżej środka) i jeszcze do takiego małego blackbox'a - w poniedziałek zapytam się gdzie on się znajduje... I masz racje – co to za procedura sprzedać klientowi bolid 420PS i zdławić do 380? Dla mnie jest to niezrozumiałe (dla Audi AG również) a w Polsce jak to w Polsce – dealer robi co chce i jeszcze nie raczy poinformować klienta o tym co robi (pokusił bym się nawet o stwierdzenie, że sam o tym nie wiedział) chore… mało profesjonalne i właściwie to wszystko potwierdza, że niestety PL oddziały nie ogarniają takich „egzotyków”, robią ich bardzo mało i nie mają doświadczenia w tym co robią… Jako ciekawostkę dodam, iż Digi-Tec modyfikował 17 RS4 B7 i z żadnym nie było takich problemów… bo? Bo żaden nie pochodził z Polski… Na szczęście w Digi-Tec jest taka procedura, że jeśli zajdzie potrzeba wgrania nowego softu przez Audi (co naturalnie wykasuje program Digi-Tec) to ponowne instalację są już za free.