Skocz do zawartości

gwinton

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O gwinton

  1. Poduszki silnika zostały wymienione ostatnio. Plecionke wymieniałem rok temu.
  2. Jak można sprawdzic to koło pasowe?.
  3. Witam wszystkich. Mam problem z moją A4. Po odpaleniu silnika całe nadwozie wpada w wibracje. Kierownica lekko drży , mrowienie jest nawet wyczuwalne na siedzeniu kierowcy, pasażera i nawet na pedałach. W ostatnim czasie wymieniłem dwie poduszki pod silnikiem ponieważ myślałem że to pomoże ( oczywiście na oryginalne , jest troche lepiej ale dalej ta wibracja jest denerwująca ). Trochę poczytałem na forum i jest wiele odpowiedzi na podobny temat ale nic konkretnego. Może ktoś z was miał podobny problem. Prosze o pomoc.
  4. Wielkie dzięki. Ale kontrolka od swiec żarowych nawet w zimie sie u mnie nie pali. Musze rozebac zegary.
  5. Mam pytanie do posiadaczy A4 TDI po lifcie ( rok 1999/2000 ). Jakie kontrolki na desce zapalają sie wam po przekręceniu kluczyka. U mnie zapala się airbag,immo,aku,abs. Zastanawia mnie dlaczego nie pali sie od swiec żarowych i od oleju. Czy w tym modelu zapala sie w ogóle kontrolka od oleju?. Sprawdzalem dzisiaj u kolegi w passacie z roku 2001 i u niego też ta kontrolka sie nie pali. Czy kontrolki w tym liczniku sa podświetlane żarówkami czy diodami?.
  6. Może to EGR jest uszkodzony. Cały czas sie zamyka i otwiera?.[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2009, 15:03_________________________________________________Jednak były to szklanki. Po wymianie cisza. Temat można zamknąć.
  7. Cykanie jest tez na wolnych obrotach. Czym wyższe obroty cykanie jest coraz szybsze. Teoretycznie wszystko wskazuje na popychacze hydrauliczne ale na moje ucho to koło turbiny cyka. Raczej ze słuchem nie mam problemu :> .
  8. Dam sobie głowe uciąć że to metaliczne cykanie wydobywa się gdzieś koło turbiny. Może EGR tak stuka. Dzisiaj pożycze od znajomego stetoskop i to namierze :> . Zapomiałem dodać że ten dzwięk słysze w kabinie jak jade. Jest bardzo głośny.
  9. Witam was. Jestem nowy na forum i mam do was pytanko. Szperałem trochę na forum, poczytałem sobie ale nie wiem czy mój przypadek jest taki sam jak innych więc wole sie zapytać. Audi mam już 2 lata. Na samym początku jak odpalałem auto ( nie ma znaczenia czy zima czy lato ) coś w silniku cykało przez chwilke , kilka sekund i przestawało. Teraz ten dzwięk jest prawie przez cały czas. Czasami przestaje w czasie jazdy a czasami nie. Zlokalizowałem ten dzwięk ( tak mi sie wydaje ) koło turbiny ( na początku myślałem że to popychacze hydrauliczne ). Nasila się wraz z obrotami silnika. Jest to taki metaliczny odgłos. Auto normalnie przyspiesza , dymi standardowo. Zauważyłem jeszcze że guma za turbiną jest cała spocona ( to jest taka krótka guma do rury plastikowej która idzie do intercoolera ) ale nie wiem czy to ma jakies znaczenie. Macie jakis pomysł co to może cykać?.
  10. Witam wszystkich forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...