Skocz do zawartości

tomziom1

Pasjonat
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomziom1

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomziom1

0

Reputacja

  1. Witam mam dwa problemy po zmianie kodowania na opuszczanie lusterka przy wrzucaniu wstecznego biegu teraz przy zamykaniu samochodu składa mi się tylko lusterko od strony kierowcy a od strony pasażera nie czy wie ktoś dlaczego. Nie zapisałem jaka była wartość wcześniej w tym kanale i nie mogę wrócić do poprzednich ustawień. Może ktoś podpowie jak to zmienić. Drugi problem jest z kluczykiem pewnego dnia kluczyk przestał zamykać i otwierać samochodu dało się tylko odpalić. Zapasowym kluczykiem mogę zamknąć i otworzyć samochodu czyżby kluczyk się rozkodował miał ktoś taki przypadek i jak można znów zakodować ten niedziałający kluczyk
  2. Witam mam pytanie jakie objawy miała twoja skrzynia że musisz ja naprawiać kiedy występowało szarpanie? na ciepłym czy na zimnym silniku mi również zdaża się poszarpywanie dlatego pytam zadzwoń do sserwi.pl
  3. tomziom1

    Obroty biegu jałowego

    A nie wiesz co tam poprawiali możesz mi podać namiary to zadzownie do nich i się dopytam
  4. tomziom1

    Obroty biegu jałowego

    Zleciłem to firmie która się tym specjalizuje przynajmniej tak mówili. Na pewno na Hamowni nie byli. Dzwoniłem do nich powiedzieli że wszystko zostało dobrze zrobione wymontowali komputer z samochodu wyłączyli dotrysk paliwa i coś tam jeszcze dokładnie nie wiem w każdym razie na biegu jałowym z podniesionymi obrotami do 1000 obr. spalanie na komputerze pokazuje 0,8 l/h więc raczej wypalanie nie jest wtedy aktywne. Czy zrobili to profesjonalnie nie jestem wstanie tego stwierdzić gdyż nie było mnie przy tej operacji. Kazali mi tylko wymienić czujnik różnicy ciśnień dpf gdyż ten błąd nie dało się skasować dopiero jak go wymieniłem błąd został skasowany i w sterowniku nie było już żadnych błędów twierdzili że ten czujnik musi być sprawny plus jakieś czujniki temperatury. Mam nadzieję że nie spartolili roboty.
  5. tomziom1

    Obroty biegu jałowego

    tzn. jaka korekta. Nie wiem czy była możesz objaśnić?
  6. tomziom1

    Obroty biegu jałowego

    Witam w moim 2.0 tdi bardzo często obroty biegu jałowego podniesione są do 1000 obr rzadko kiedy jest 900. Dpf jest usunięty więc silnik nie powinien włączać trybu wypalania komputer nie pokazuje żadnych błędów. Może samochód chce doładować akumulator i podnosi sobie obroty dziś mierzyłem woltomierzem i pokazywał 13,3 v czy to dobra wartość? nie wiem ile alternator powinien ładować? miał ktoś taki problem Pozdrawiam
  7. Zacznijmy od sprawdzenia jaki olej zalano (zdobądź numer użytego ATF). numer oleju 052 516 A2 Zapomniałem napisać audi został poddane chip tuningowi ma teraz 170 km i 370 nm. Ale na programie zrobiłem dopiero 500 km i raczej nie pałuje skrzyni preferuje spokojną jazdę. Przy okazji Chipa usunięty został dpf. Sterownik silnika był wyjęty z samochodu może adaptację przez to wypadły sam już nie wiem. W takim razie nie wiązałbym problemu z olejem tylko właśnie z modyfikacją oprogramowania. Jeśli to możliwe - zabezpiecz aktualną mapę i wgrajcie ori soft do ECU silnika (oczywiście uwzględniając usunięcie DPF-a). Zanim jednak to zrobicie - spróbuj zapisać nową adaptację. Dziś jadąc rano żadne szarpanie nie występowało więc poszarpywanie jak na razie zdarzyło się tylko trzy raz. Postaram się zrobić adaptację powiedz proszę w jakie bloki pomiarowe powinienem wejść aby to zrobić ewentualnie sprawdzić? W twojej instrukcji jest to podane ale dla vaga u mnie będzie tak samo ?
  8. Zacznijmy od sprawdzenia jaki olej zalano (zdobądź numer użytego ATF). numer oleju 052 516 A2 Zapomniałem napisać audi został poddane chip tuningowi ma teraz 170 km i 370 nm. Ale na programie zrobiłem dopiero 500 km i raczej nie pałuje skrzyni preferuje spokojną jazdę. Przy okazji Chipa usunięty został dpf. Sterownik silnika był wyjęty z samochodu może adaptację przez to wypadły sam już nie wiem.
  9. Pojawił się problem dziś na zimnej skrzyni przy delikatnym rozpędzaniu samochodu dawało się odczuć delikatne szarpanie w zakresie obrotów 1.400 było ich kilka, po rozgrzaniu silnika i pewnie oleju w skrzyni problem ustał. I teraz pytanie jakieś 200 km wcześniej był wymieniony olej w skrzyni przed wymiana szarpanie nie występowało.Koleś który mi to wymieniał okazał się zupełnym laikiem w tej dziedzinie zlał olej ze skrzyni i wtłoczył ok 6 litrów pod ciśnieniem korkiem spustowym przy zakręcaniu korka trochę się tego oleju wylało. Myślę że setka może dwie. Nie sprawdzał stanu czy jest prawidłowy jego komputer nie połączył się z moim sterownikiem pewnie dlatego że to już a4 b8. Co robić Bart -s czy to wina złej wymiany oleju jest go za dużo lub za mało? olej był wlany z aso koloru słomkowego. Chciałem zrobić adaptację bo tak jak pisałem we wcześniejszych postach przy załączaniu wstecznego biegu czuć szarpnięcie. Dzwoniłem do aso ale oni twierdzą że skoro skrzynia nie była naprawiana to adaptacja raczej nie jest konieczna.
  10. BART-S czy adaptacja multi w b8 odbywa się tak samo jak opisałeś w pierwszym poście nie ma kabla do podłączenia czy tylko z komputerem mogę to zrobić.
  11. tomziom1

    Po wywaleniu dpf problem

    Witam serdecznie ma usunięty dpf z mojego samochodu tj a4 b8 2.0 tdi kupiłem go już z usuniętym dpf od początku świeci się kontrolka silnika check auto ma moc ale kontrolka nie gaśnie po podpięciu pod kompa jest dużo błędów związanych z dpf mam pytanie czy dobrze usunięty dpf programowo powinien załatwić problem tzn. samochód nie powinien widzieć żadnych czujników i tym samym wywalać check na desce ?
  12. tomziom1

    System KEYLESS

    u mnie chyba coś nie trybi jak trzeba tzn. odpalanie z przycisku start be wsadzania kluczyka działa działa zamykanie tzn. tak mi się wydaje czasem wystarczy tylko chwile trzymać palcem na kwadraciku na klamce czasem dłużej ale auto się zamknie ale jak już wracam za jakiś czas to pociągam za klamkę ale drzwi są zamknięte mogę tylko otworzyć bagażnik drzwi muszę otworzyć kluczykiem jakieś sugestie ?
  13. Panowie czeka mnie wymiana oleju w multi a4 b8 208 tyś km przelotu w jednym warsztacie zaproponowali wymianę dynamiczną z płukaniem skrzyni wymianą filtra i adaptacją koszt usługi grubo ponad 1tyś zł kolego BART-S powiedz czy jest konieczność takiej wymiany dynamicznej i wymiany filtra czytałem iż siedzi tam jakiś filtr magnetyczny który wymienia się w przypadku awarii a tak to tylko statyczna wymiana z historii serwisowej wynika iż olej był wymieniany regularnie co 70 tyś. co sądzisz i co sam byś polecił lub zrobił. Pozdrawia.
  14. tomziom1

    System KEYLESS

    Mam pytanie odnośnie systemu wolne ręce czyli odpalanie i gaszenie za pomocą przycisku start. Posiadam taki bajer w swojej a4 b8 ale mam pytanie czy nie powinno być tak iż po zgaszeniu i oddaleniu się od samochodu on powinien się sam zamknąć oraz po podejściu do niego po pociągnięciu z klamkę otworzyć bez konieczności przyciskania kluczyka? Może ktoś wyjaśnić jak to z założenia ma działać i jakie funkcje posiada?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...