Skocz do zawartości

gzrybol

Pasjonat
  • Postów

    394
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gzrybol

Osiągnięcia gzrybol

0

Reputacja

  1. W aso jak im powiedziałem że mam czujnik poziomu oleju co pokazuje też tem oleju to gość nabrał wody w gębę ale już wyjaśniłem ten numer co napisałem to numer nie czujnika tylko takiej osłonki na kostkę nr czujnika jest taki jak kolega wyżej napisał. Temat do zamknięcia, dzięki za pomoc.[br]Dopisany: 08 Luty 2011, 11:28_________________________________________________Wymieniłem czujnik i już nie skrzeczy i nie pokazuje błędu ale temp. oleju też nie pokazuje, pokazuje tylko przez chwilę jak się zapłon włączy a potem wskazówka leci w dówł i siedzi na 60 stopniach, za każdym włączeniem zapłonu pokazuje i potem spada ale błędu nie pokazuje. Czujnik kupiłem Febi.
  2. To jest ten sam czujnik poziomu i temperatury oleju? Wszędzie piszą że to czujnik ciśnienia oleju nie ma nic wypomnianego o temperaturze oleju.
  3. Styki są czyste, poza tym co mają styki do temperatury, jak auto zimne to wszytko ok jak tylko tem dostanie to p okazuje błąd, pytanie teraz czy będzie pasował od innego modelu bo takich co ja mam to nie znalazłem. Czy nie jest tak że czujnik z numerem 06B907667 w roczniku 2000 jest odpowiednikiem jakiegoś inne w następnych rocznikach.
  4. Witam Mam audi 1,9 TDi AJM z pełnym fisem i 6-cioma zegarami. Od pewnego czasu mam dziwny problem z czujnikiem temperatury i poziomu oleju a mianowicie jak silnik jest zimny wszytko ok, jak tylko trochę się nagrzeje pojawia się komunika sensor oil, kiedy temp wody dojdzie do 90 błąd znika, jak tylko spadnie poniżej znowu się zapala.Wydaje mi się że czujnik zdycha, problemem jest dostanie używki lub zamiennika nr czujnika to 06B907667 nie ma na allegro ani internecie może można jakiś nowszy założyć? Bardzo proszę o pomoc w tej kwestii bo w serwisie krzyknęli sobie ponad 400zł, chcę sprzedać auto jako sprawne ale nie mam ochoty dokładać kasy.
  5. Witam Mam audi 1,9 TDi AJM z pełnym fisem i 6-cioma zegarami. Od pewnego czasu mam dziwny problem z czujnikiem temperatury i poziomu oleju a mianowicie jak silnik jest zimny wszytko ok, jak tylko trochę się nagrzeje pojawia się komunika sensor oil, kiedy temp wody dojdzie do 90 błąd znika, jak tylko spadnie poniżej znowu się zapala.Wydaje mi się że czujnik zdycha, problemem jest dostanie używki lub zamiennika nr czujnika to 06B907667 nie ma na allegro ani internecie może można jakiś nowszy założyć? Bardzo proszę o pomoc w tej kwestii bo w serwisie krzyknęli sobie ponad 400zł, chcę sprzedać auto jako sprawne ale nie mam ochoty dokładać kasy.
  6. Ale ciągle chodzi mi po głowie ta skrzynia diesel ma sporo mniejsze obroty a tego co wiem to wszelkie skrzynie jak się projektuje to główne parametry to moment i obroty jakie musi przenieść. A patrzyłeś jak z łapami do silnika jak jest w AJM a jak w benzynie?
  7. Tego nie wiem ale ze skrzynią to raczej nie dawali tak jak piszesz masz inne siły inne momenty, dla przykładu podam że w AJM Twoim są inne przeguby niż w moim, ja mam napęd na jedną oś. Podlicz silnik z osprzętem przynajmniej 3,5-4 koła, pewności nie ma co do stanu, nie wiem czy pompka jest inna ropa jest tłusta i smaruje a bęzyna nie, podałem Ci elementy które mi przyszły do głowy, ja bym tam nie zamieniał AJM 1.8 T mam programik na 140 kucy i auto zapierdziela jak diabli, jak już to lepiej pomyśleć o skrzyni 6-cio biegowej był montowane w Borach przy AJM, jak bym nie sprzedawał autka to bym taki spaw zrobił.
  8. Pytanie co osiągnie przez taką zmianę, przypuszczam, że będzie musiał budę ciąć a to nie jest korzystne dla auta, za tym idzie wymiana skrzyni,półosi, przegubów i piast oraz licznika, wydechu zbiornika paliwa no i kompa. Niech sobie przeliczy nawet po używkach ile go to wyniesie bez roboty hehehe.
  9. Na razie zakleiłem silikonem wysokotemperaturowym i wyciętym z dętki kółkiem bo nie było szczerbień w tym plastiku tylko pęknięcia, jak na razie chodzi ale faktycznie muszę się rozejrzeć za nowszą pokrywą, czy od innych AJM będzie pasować np od Golfa lub VW?
  10. Przez przypadek rozwaliłem ten plastik nad tą membraną pękł mi w dwóch miejscach ale membrana jest ok. da się ten element wymienić widziałem na allegro że są do kupna same odmy ale nie wiem czy u mnie da się wymienić.
  11. Witam Mam pytanie Po co jest ten okrągły element widoczny w lewym dolnym rogu na tym zdięciuhttp://moto.allegro.pl/turbina-vw-passat-audi-a4-a6-1-9-tdi-115-ajm-i1388390264.html? Jaką spełnia to role? Da się to wymienić oddzielnie?
  12. Witam Wracając do problemu niedogrzanego auta to: Dziś (choć nie jestem zwolennikiem takich rozwiązań) zastawiłem chłodnice tekturą, temp na zewnątrz +1C jazda do domu ok 20 km z czego 9 km dobrej trasy(obwodnica Krakowa z Balic w kierunku Huty) potem jakieś 2km korki i reszta w miarę płynnie do 90 km/h. Temperatura na zegarach i klimatroniku maź 80, olej max 82 nie przekroczył 85C nawiew 19C na 2 kreski, różnicy w prędkości nagrzewania auta po tym nie odczułem, po dojechaniu do domu dolny wąż ciepły termostat po wymianie na ori, czujnika temp jeszcze nie wymieniałem bo według wskazań temp oleju jest ok. Czyżby termostat był do kitu, źle zamontowany czy co , odnoszę wrażenie, jakby nie był do końca zamknięty dolny wąż nie był bardzo gorący dało się go złapać i trzymać.
  13. Właśnie o to chodzi, że cosik jest nie tak tylko co?[br]Dopisany: 14 Grudzień 2010, 21:04_________________________________________________Mam zamiar sprzedać auto i chciałbym żeby było w nim wszytko ok muszę znaleźć przyczynę i wyeliminować problem.
  14. MisiekDD Czyli masz podobny problem jak ja w ubiegłym roku nawet jak było -19 to łapał 87-90 na klimatroniku i tak ma być a nie 80-81
  15. Nie na zimnym tylko jak ma 80C bo więcej nie chce złapać, temp oleju jest tu chyba najlepszym wyznacznikiem jak auto by grzało do 90 to temp oliwy by ok 100 była a u mnie max 85C ma przy płynie 80 C Nie ma pojęcia co może być, a pisząc piłowanie mam na myśli jakieś 140-150 km/h[br]Dopisany: 14 Grudzień 2010, 19:25_________________________________________________Nie na zimnym tylko jak ma 80C bo więcej nie chce złapać, temp oleju jest tu chyba najlepszym wyznacznikiem jak auto by grzało do 90 to temp oliwy by ok 100 była a u mnie max 85C ma przy płynie 80 C Nie ma pojęcia co może być, a pisząc piłowanie mam na myśli jakieś 140-150 km/h Staram sienie przekraczać 2000 obr dopuki mi wskazówka nie ruszy z 60C
×
×
  • Dodaj nową pozycję...