Skocz do zawartości

adam.a4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adam.a4

Osiągnięcia adam.a4

0

Reputacja

  1. adam.a4

    [B5 ADP] Silnik gaśnie

    luki1107 a czy idzie to jakoś sprawdzić, czy tylko przez wymianę kompa ?[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2010, 11:25_________________________________________________W końcu :> moja niunia ładnie odpala. A przyczyną był komp. Coś zaczął świrować, luki1107 miałeś rację. Pojechałem do magika od elektroniki i komputerów. Podłączył się, wypiął kompa, po pół godz wrócił, wszystko zmontował i autko odpala
  2. Witam Mam też małe pytanie co do tego błędu. U mnie tez się pojawił, mimo iż akumulator dobrze naładowany, w czasie pracy tez ma odpowiednie ładowanie, a błąd 18010 cały czas się pojawia. Nawet jak go skasuję. Czy to jest normalne ? Czy przyczyny szukać gdzieś indziej ?
  3. adam.a4

    [B5 ADP] Silnik gaśnie

    Pod względem temperatury, wszystko jest ok. Olej wymieniany z 2 miesiące temu. Nigdzie nie kapie, oleju nie bierze, silnik jak odpali pracuje równiutko.
  4. adam.a4

    [B5 ADP] Silnik gaśnie

    Ja dopiero w poniedziałek dostane nową sondę. Lecz niestety to nie zmienia faktu iż nadal mi silnik gaśnie. Jedyne pocieszenie, że wreszcie normalnie zacznie mi palić. [br]Dopisany: 29 Maj 2010, 19:22_________________________________________________Sonda Lambda wymieniona. Podłączyłem pod Vag i na Pb jak i na LPG zero błędów. Już po prosu głupieje i nie wiem czego mam szukać . W przyszły weekend wybiorę się z niunią do mechanika. Mam nadzieję, że on coś znajdzie i poradzi na te odpalanie, raczej nie odpalanie. A może jednak komuś coś przychodzi do głowy? Będę wdzięczny
  5. adam.a4

    [B5 ADP] Silnik gaśnie

    I jak wymiana pomogła ?
  6. adam.a4

    [B5 ADP] Silnik gaśnie

    Witam Co do błędu to : 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem ; i niestety zwiększone spalanie . Drugi raz wymienić Halla : jest założony nówka sztuka i komp błędu już nie wyrzuca więc nie wiem czy ma to sens. Z drugiej strony troszkę się przy wymianie narobiłem i nie mam na razie zamiaru znowu rozbierać aparatu zapłonowego. Ale jak będzie trzeba to cóż... Jak tylko mi przyślą sondę i ją wymienię to dam znać. ps. Jakieś propozycje co może być przyczyną nadal mile widziane
  7. adam.a4

    [B5 ADP] Silnik gaśnie

    Witam Wiem, że ten temat był już nie raz poruszany. Na prawie większości był problem z imo. U mnie sytuacja wygląda nie co inaczej, gdyż jakiś czas temu usunąłem go. Od jakiegoś czasu silnik nie odpala mi za drugim razem. Dopiero po restarcie kompa mogłem ruszyć. Lecz gdy go wyłączyłem znowu nie odpalał. Po podłączeniu pod Vag-a wyskoczył mi błąd czujnika Halla (teoretycznie to powinno być winne nie odpalaniu silnika ). Troszkę poczytałem i w końcu go wymieniłem. Teraz komp mi nic nie wskazuje po za błędem sondy lambda ( którą lada dzień wymienię ). Silnik nadal mi odpala tylko po restarcie. I już w końcu mam dość . Nie wiem gdzie szukać przyczyny takiego zachowania. Proszę o pomoc, o jakąś wskazówkę Z góry wielkie dzięki
  8. Witam Czujnik Halla wymieniony. Nie było to nawet takie trudne. Zajęło mi to dosłownie z dwie godzi. Po tym zabiegu odpalam silnik, wszystko pięknie ładnie, równa praca, obroty nie szaleją. Ale niestety nadal mam problem z ponownym odpaleniem . Podłączyłem pod vaga i żadnych błędów, wszystko OK. To w czy może być jeszcze problem?
  9. Podbijam temat gdyż zależy mi na czasie. I jeszcze raz pytam : jak wyjąć aparat zapłonowy, a dokładnie jak odkręcić tą śrubę co go trzyma?
  10. Witam Dla wszystkich którzy nie posiadają książki Sam Naprawiam http://www.scribd.com/doc/24901867/Audi-A4-Sam-Naprawiam Jak już było to sorcia Pozdrawiam
  11. Dopiero mam czas aby wreszcie popracować przy swojej niuni. Tylko mam małe pytanie, czy przypadkiem nie wiecie jak odkręcić aparat zapłonowy? Z góry jest kiepski dostęp do dostania się do niego, do śruby która go trzyma? Od czego zacząć? Z góry dzięki
  12. Dzięki wielkie Nie pozostaje mi nic innego jak kupić aparacik z czujnikiem i do roboty.
  13. Witam Troszkę poczytałem ale niestety nie mogę nadal sobie poradzić z mały problemem. Dokładnie chodzi i czujnik Halla. Od paru dni autko nie chce mi odpalić. Dopiero po odpięciu klem i założeniu na nowo odpala. Ale za drugim razem już nie. I znowu muszę zresetować komputer aby ruszyć. Podłączyłem pod Vaga,jedyny błąd i cały czas wywala mi „ 515 Czujnik Halla -G 40 przerwa lub zwarcie do plusa”, czy na włączonym, czy na wyłączonym silniku to samo. Nie ukrywam, że przy okazji falują mi obroty na zimnym silniku. Jak już złapie temperaturę to nie. I od tamtej pory, jak nie chce odpalić, strasznie muli i troszkę więcej pali I tu powstaje moje pytanie: czy ten czujnik może mieć wpływ na to wszystko, czy przy okazji padło coś jeszcze i za co się mam zabrać? Z góry dziękuje za jaką kolwiek pomoc. Pozdrawiam
  14. Witam Trzy dni temu też wymieniałem klocki z przodu. Dzisiaj jak wracałem do domu pojawił mi się ten sam problem. Po podłączeniu pod kompa Vag wyświetlił mi "283 Czujnik liczby obrotów przedni lewy-G47". Ale dopiero jutro go podniosę i zobaczę. Mam nadzieję, że wystarczy przeczyścić.
  15. Witam Z tego, co przeczytałem czeka mnie płukanie nagrzewnicy. Lecz niestety mam mały problem. Mieszkam w bloku i nie mam dostępu do węża z bieżącą wodą. Czy istnieje jakiś inny sposób na zrobienie tego? Czy może wystarczy bańka 5 litrowa z wodą i przepłukiwać powoli, czy raczej musi być to woda pod ciśnieniem? Z góry dzięki za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...