-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Galeon

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nie koniecznie kolego Pablo.Mam silnik BRE 2006r. i na trasie spokojnie można zejsc do 5,8 nie przekraczając 120 km/h. W mieście max 7,5l (chyba że stoisz godzinami w korkach to wiadomo że więcej). Średnie spalanie w-g fis ( i w rzeczywistości) to 6,5 l- z tym że wiekszosc jeżdżę na trasie.
-
A może w silniku nie ma już odpowiedniego ciśnienia sprężania.
-
Podłączę sie do tematu. U mnie BNS też hulał i zdechł.Ori płytę czyta bez zarzutu, nagrywanej nie chce nawet ruszyć.Powiedzcie proszę jak dotrzeć do soczewki lasera czytającego aby go oczyscić i czym najlepiej to zrobić?
-
Przebieg 222 tys-jak do tej pory żadnych awarii i usterek.Wszystko jest uzależnione od tego jak auto było eksploatowane przez poprzedników oraz od tego czy dostawało to co powinno (terminowe wymiany,dobra jakość materiałów eksploatacyjnych itp.)
-
Tak ma być.To co opisałeś jest jak najbardziej normalne i nie ma tu żadnych nieprawidłowości.
-
Kolego robert. nie do końca jest tak jak twierdzisz. Przykładowo- jeśli nie ma odpowiedniego ciśnienia sprężania w silniku, to w dodatnich temperaturach silniczek zaskoczy bez większego problemu .Natomiast na lekkim minusie zaczynają się już poważne problemy.Może mechanik użył takiego kolokwializmu mając na myśli przytoczony przykład. Ps: -tak na marginesie, przebieg 280 tys. przy aucie z 1996r. raczej mało prawdopodobny i nierealny ; -koledze dolff proponuję sprawdzić m.in. ciśnienie sprężania .
-
PRZECZYTAJ!!!! http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=167990.msg1991769#msg1991769
-
"Do 8L powinien spalić;7,5 L to max jak zimno by nie bylo"=to bzdury.Wszystko zależy od stylu jazdy, jak również od warunków na drodze.Jeśli poruszasz się w mieście używając 1,2 max 3 bieg i postój,to twoje spalanie jest jak najbardziej w normie.
-
Kolego tu nie chodzi o żadne świece tylko o prawidłowo działające ogrzewanie.
-
Niby skąd miał się tam znaleźć kamień??????? Otóż kolego, mam auto serwisowane od wyjścia z fabryki.Wszystkie wymiany przed czasem,płyny i części najwyższej jakości.Okazuje się jednak , że nie jest to bezwarunkowa recepta na zapewnienie bezawaryjności.Wszystko ma swój kres - drożność nagrzewnicy też.Zrób to co mówiłem wcześniej i nie dziękuj za efekty.
-
Poczytajcie.Może to rozwieje wasze wątpliwości. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=167990.msg1991769#msg1991769
-
To, że temperatura spada w takich okolicznościach to normalne o ile nie jest to drastyczny spadek poniżej 70-75.
-
Oczyść specjalnym preparatem odkamieniającym nagrzewnicę a następnie przepłukaj ją pod ciśnieniem-powinno rozwiązać problem . Co do pompy wody- jesli nie skacze ci temperatura powyżej 90 to pompa raczej jest sprawna.
-
Układ raczej nie jest zapowietrzony , gdyż płyn był tylko dolewany a nie wymieniany w całości.Układ jest ciśnieniowy, więc szanse zassania powietrza mało prawdopodobne.Odrzucam pompę wody gdyż wtedy temperatura silnika poszłaby grubo do przodu (chyba ,że m123ek tak ma).Obstawiam na 90% zanieczyszczoną nagrzewnicę lub uszkodzony termostat.Proponuję zacząć od zakupu preparatu czyszczącego nagrzewnicę i porządne przepłukanie pod ciśnieniem.Jeżeli to nie pomoże, sugeruję wymianę termostatu.
-
[B6 AVF] Wskaźnik niskiego poziomu oleju - jak skasować?
Galeon odpowiedział(a) na Prz3m0_ temat w Audi A4 B6/B7
Nie wiem jak jest w B6, ale sądzę , że podobnie jak u mnie.Wystarczy otworzyć maskę i zaraz zamknąć.Czujnik powinien się zresetować automatycznie.Zresztą aby dolać olej musiałeś wykonać tą czynność, w związku z tym kontrolka powinna zgasnąć.Jeśli po uzupełnieniu oleju kontrolka zgasła a następnie po przejechaniu ok 10 km znów się zaświeciła , to problem może tkwić w nadal za niskim poziomie oleju.Jeżeli natomiast w ogóle nie zgasła ,to prawdopodobnym jest uszkodzenie czujnika.