Skocz do zawartości

mirk

Pasjonat
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mirk

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mirk

0

Reputacja

  1. Witam od jakiegoś czasu szarpie mi kierownicą ale nie zawsze i tylko po przejechaniu mniej więcej 30 km. Sprawdzałem zawieszenie na stacji diagnostycznej i jest ok, sprawdzałem wyważenie kół i tez jest ok, luzów na łożyskach nie mam. Kierownicą jak już zacznie szarpać to szarpie zarówno na asfalcie jak i na bruku, przy wolnej jeździe koło 30km/h jak i przy 90km/h (szybciej nie idzie ujechać), no i zarówno podczas przyśpieszania, hamowania silnikiem i przy wciśniętym sprzęgle i na luzie. Zauważyłem że chyba szarpie bardziej jak skręcam w prawo niż jak skręcam w lewo. Podczas szarpania słychać z przodu samochodu dodatkowy dźwięk ale nie jest on głośny i nie potrafię go określić no i nie jest głośniejszy po otworzeniu okna. Kierownicą szarpie w prawo i w lewo około po około 2 cm z dużą częstotliwością poza tym kierownica nie drży. Jeżeli ma ktoś pojęcie co to może być albo jak sprawdzić czy to nie maglownica to dajcie znać. A zbieżność też jest oki. dodam że zawieszenie jest lemfordera i jakiś górny element swaga i ma dobre 3 lata ale się jeszcze trzyma Pozdrawiam
  2. Witam Ja wymieniłem licznik w swoim audiku ze 4 lata temu ale wsadziłem do swojego 1,9 tdi 1z licznik od benzyny nie pamiętam już z jakiego silnika ale przez to zawyża mi ciągle spalanie (przekodowałem licznik z benzyny na ON, ilość cylindrów ustawiłem kraj był ok ) ale nie wiem co jeszcze trzeba zmienić więc jeśli wiecie to dajcie znać bo przyznam się szczerze że przeraża mnie ta ilość postów (kiedy ja wymieniałem licznik na fis było ok 140 postów które wtedy śledziłem), i drugie pytanie w którym miejscu podłączyliście się do czujnika temperatury klimatronika bo ja mam drugi czujnik ale kupiłem chyba jakąś chińszczyznę bo często temperaturę pokazuje mi -5 po czym rośnie do właściwej temperatury następnie maleje znowu do -5 dzięki i pozdrawiam
  3. mirk

    Czujnik cisnienia oleju

    Witam Prosze o info jak czujnik cisnienia oleju (ten kolo czujnika tmp oleju) wplywa na charakterystyke silnika? Otoz u znajomego w seacie toledo z silnikiem tdi 90km czujnik ten przeciekal wiec postanowil go wymienic w sklepie wyszukali mu 2 identyczne lecz jeden byl bialy drugi szary (orginalny tez byl szary) po wkreceniu tego bialego silnik znacznie ozyl stal sie duzo bardziej dynamiczny a po wkrecenu szarego jeszcze lepiej bylo. Wczesniej mimo ze czujnik troszke ciekl to komputer bledow nie pokazywal a silnik pracowal jak na 90km calkiem przyzwoicie. Pozdrawiam
  4. Witam Proszę o informacje który jest który zaworek i który jest od czego? 1 zaworek u mnie on jest w okolicach podszybia 2 zaworek wygląda tak i jest z przodu silnika przy chłodnicy po lewej stronie Moje auto to A4 b5 1Z wydaje mi się że 1 zaworek jest od EGR a drugi od turbiny ale nie wiem jak z nazwami bo google czy wpisze n18 czy n75 znajduje mi tylko zaworki te z rysunku 1 i pytanie nr 2 czy ktoś czyścił zaworek numer 2 jeśli tak to proszę o info czym i jak? Pozdrawiam mirek
  5. klej do szyb? czy masz na myśli silikon akwarystyczny??
  6. Witam dzisiaj z ciekawości postanowiłem zobaczyć co jest pod plastikowym progiem, no i moim oczom ukazała się sama rdza z wodą i błotem jednym słowem masakra. I pytanie czym to teraz przykleić? Myślę że przykleję to silikonem dekarskim bo mam taki, na pewno nie nadaje się do tego taśma dwustronna taka na piance bo pianka chłonie wodę więc czy coś polecacie? Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi
  7. Witam dzisiaj pół dnia wymieniałem łożysko plus 1 wahacz i: Uszkodzony wahacz miał dziurawy kapturek jak go zdjąłem w środku było sucho jak pieprz natomiast w innym działającym wahaczu była mała dziurka w kapturku po jej zdjęciu okazało się że jest tam woda ze smarem i piachem całość wyczyściłem i nasmarowałem i wymieniłem kapturek na cały z jakiegoś starego. Pytanie czy można gdzieś takie kapturki kupić bo myślę że jakby wymieniać je co pół roku wszystko by dłuuugo działało.
  8. Witam jestem już dawno po przeprogramowaniu komputera no i jak na razie jest całkiem fajnie samochodzik zrobił się zwinniejszy i nic się puki co złego nie dzieje polecam wirusowanie
  9. Witam dziękuje za informacje Sierakowice troszkę daleko a odpowiedział mi na maila tylko chiptuning-gdansk więc pojadę do nich Pozdrawiam i dzięki za kontakty
  10. Witam pewnie było ale nie znalazłem świeżych informacji mam b5 1Z z wymienioną turbinką i w miarę wszystko działa i chciałbym zapodać siakiegoś wirusa i pytanie gdzie w okolicach trójmiasta lub starogardu lub malborka coś takiego mi zrobią no i najlepiej w przyzwoitej cenie?? jak macie jakieś namiary to proszę o informacje Pozdrawiam wszystkich
  11. Szybka odpowiedź: Przeczytać ten wątek
  12. vauxhall95 o jakim czujniku temperatury mówisz??
  13. Witam Panów Jeszcze raz się zapytam mam zegary w TDI od benzyny czy wie ktoś dlaczego mi zawyżają spalanie? czytałem wszystkie wątki 2 raz pisaliście że można zegary od benzyny do diesla wkładać przekodowałem je na 340 ale średnią spalania pokazuje mi ciągle prawie 10 l/100km, próbowałem wejść w kanale 03 zmienić wartość ze 100 na niższą ale vag nie pozwala (zawyża ciągle przynajmniej o 3litry na 100km) proszę o wszelkie podpowiedzi i pozdrawiam
  14. no rozpiska jest z tego wątku: czarny/szary?, 20-pin 1 -Sygnał spalania 2 -nie używany 3 -Nie używany 4 -nie używany 5 -Temperatura otoczenia 6 -Wskaźnik biegu 7 -nie używany 8 -nie używany 9 -Poziom płynu chłodniczego 10 -Ciśnienie systemu hydraulicznego 11 -Komputer pokładowy - reset 12 -Radio/telefon - zegar 13 -Radio/telefon - dane 14 -komputer pokładowy - w lewo 15 -Radio/telefon - aktywny 16 -światła: pozycyjne/mijania 17 -przekaźnik świec ? 18 -Komputer pokładowy - w prawo 19 -światło stopu 20 -nie używany
  15. Witam panowie z licznikami przedliftowymi TDI gdzie podłączyliście w 20 pinowej kostce pin 17- przekaźnik świec, pin 10- ciśnienie systemu hydraulicznego i pin 9 -Poziom płynu chłodniczego mi ciągle po nocy przy odpalaniu pokazuje się napis ok po czym jak odpalę auto pokazuje się wykrzyknik i 3 razy pika buzer i nie wiem ciągle dlaczego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...