Skocz do zawartości

KANZAS

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O KANZAS

  1. @pre_pl Dzięki za linke, błąd tam opisany jest troszkę inny ale dotyczy też nastawnika. Na diagtroniku znalazłem temat z moim błędem i też skończył się regeneracją nastawnika. Tytuł tematu troszkę zmieniłem. [br]Dopisany: 25 Czerwiec 2007, 11:18 _________________________________________________Może komuś się przyda. Powodem występowania błędu 17970 w moim przypadku był alarm a dokładnie przełącznik odcinający zapłon (taki ukryty). Błąd ten oczywiście pokazywał się też jako mrugająca kontrolka świec żarowych. A rozwiązanie jest bardzo proste. Wystarczy zachować odpowiednią kolejność przy odpalaniu autka: wyłącznik-zapłon-odpalam. Wsio i zero problemów z 17970. pzdr.
  2. szkoda.. Bo byłem ciekaw czy wymiana tego węża znormalizowała wskazania dla MAF (specified). Wyglądały one tak samo nieciekawie jak u mnie.
  3. @Wojciech1986 A możesz podać log z 003 po usunięciu usterki?
  4. ,0.80,1617,44.4,36.2,31.2,,,,,,,,,, ,1.18,1722,44.4,36.6,35.6,,,,,,,,,, ,1.58,1827,43.8,37.2,38.4,,,,,,,,,, ,1.98,1995,43.4,37.0,38.4,,,,,,,,,, ,2.38,2142,42.8,36.8,38.4,,,,,,,,,, ,2.78,2289,42.4,36.6,38.8,,,,,,,,,, ,3.18,2436,42.0,36.6,38.6,,,,,,,,,, ,3.58,2583,41.6,36.6,38.2,,,,,,,,,, ,3.98,2709,41.2,36.6,37.8,,,,,,,,,, ,4.38,2856,40.0,36.6,37.6,,,,,,,,,, ,4.78,3003,39.0,36.4,37.6,,,,,,,,,, ,5.18,3129,38.8,36.4,37.4,,,,,,,,,, ,5.58,3276,38.6,36.4,37.4,,,,,,,,,, ,5.97,3402,38.4,36.2,37.4,,,,,,,,,, ,6.37,3528,38.0,35.8,37.4,,,,,,,,,, ,6.77,3654,37.8,35.4,37.0,,,,,,,,,, ,7.17,3780,37.2,35.0,36.6,,,,,,,,,, ,7.57,3906,36.8,34.0,36.0,,,,,,,,,, ,7.95,4011,36.6,33.2,35.4,,,,,,,,,, ,8.35,4116,36.2,32.2,34.8,,,,,,,,,, ,8.75,4221,35.4,31.0,33.6,,,,,,,,,, proszę bardzo
  5. ,1.46, 665.0,999.6,1407.6,100.0,,,,,,,,,, ,1.86, 855.0,999.6,1703.4,100.0,,,,,,,,,, ,2.25,1065.0,999.6,2131.8,100.0,,,,,,,,,, ,2.65, 825.0,999.6,2009.4,100.0,,,,,,,,,, ,3.05, 850.0,999.6,1917.6,100.0,,,,,,,,,, ,3.45, 860.0,999.6,1927.8,100.0,,,,,,,,,, ,3.85, 875.0,999.6,1938.0,100.0,,,,,,,,,, ,4.25, 880.0,999.6,1968.6,100.0,,,,,,,,, ,4.65, 875.0,999.6,1978.8,100.0,,,,,,,,, ,5.05, 870.0,999.6,1978.8,100.0,,,,,,,,, ,5.45, 875.0,999.6,1978.8,100.0,,,,,,,,, ,5.85, 880.0,999.6,1989.0,100.0,,,,,,,,, ,6.25, 885.0,999.6,1989.0,100.0,,,,,,,,, ,6.65, 895.0,999.6,1989.0,100.0,,,,,,,,, ,7.05, 885.0,999.6,1989.0,100.0,,,,,,,,, ,7.45, 860.0,999.6,1968.6,100.0,,,,,,,,, ,7.85, 865.0,999.6,1948.2,100.0,,,,,,,,, ,8.25, 855.0,999.6,1938.0,100.0,,,,,,,,, ,8.65, 835.0,999.6,1927.8,100.0,,,,,,,,, ,9.05, 800.0,999.6,1887.0,100.0,,,,,,,,, ,9.45, 775.0,999.6,1856.4,100.0,,,,,,,,, ,9.87, 745.0,999.6,1815.6,95.0,,,,,,,,,, ,10.27, 715.0,999.6,1764.6,92.5,,,,,,,,,, a proszę bardzo..... :th: I zauważyłem post kolegi od afn-a z podobnymi wartościami dla maf-a.
  6. @spanky Tak też właśnie mi się wydaje ale czy potwierdzisz to na 100% ? Zaznaczam, że mam silniczek AHH i może w fabryce faktycznie wrzucali mu taki program. Nigdzie nie znalazłem logów z AHH dla porównania. PS. tak pedał w 010 na 100% :>
  7. Witam Panowie Doczepiliście się tych logów jak...... Moim zdaniem (i nie tylko moim) widać wszystko bardzo wyraźnie. Ale nie o tym chcę pisać. Pytanie moje brzmi dlaczego MAF-oczekiwane 850 łapie przy ok 3600 obr. Powinna wynosić od początku 850 a nie jakieś 790 itp. Czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem? Dodam jeszcze, że pozostałe logi wyglądają okej.
  8. @pre_pl dzięki za zainteresowanie... :th: log 011 a temp. ok. 85,5 C. ,7.93,1596,1652.4,1111.8,41.0,,,,,,,,,, ,8.33,1659,1805.4,1244.4,24.7,,,,,,,,,, ,8.73,1764,1846.2,1458.6,24.7,,,,,,,,,, ,9.13,1869,1917.6,1764.6,47.0,,,,,,,,,, ,9.53,2016,1948.2,2162.4,67.3,,,,,,,,,, ,9.92,2121,1948.2,2091.0,58.6,,,,,,,,,, ,10.32,2268,1948.2,1978.8,57.4,,,,,,,,,, ,10.72,2415,1948.2,1907.4,56.6,,,,,,,,,, ,11.12,2520,1948.2,1907.4,59.0,,,,,,,,,, ,11.52,2646,1948.2,1927.8,59.4,,,,,,,,,, ,11.90,2772,1948.2,1958.4,60.2,,,,,,,,,, ,12.30,2877,1948.2,1968.6,61.4,,,,,,,,,, ,12.69,3003,1948.2,1958.4,61.0,,,,,,,,,, ,13.09,3108,1948.2,1958.4,62.2,,,,,,,,,, ,13.49,3234,1948.2,1989.0,63.8,,,,,,,,,, ,13.89,3339,1948.2,1989.0,64.9,,,,,,,,,, ,14.29,3465,1948.2,1989.0,65.7,,,,,,,,,, ,14.69,3570,1948.2,1989.0,66.5,,,,,,,,,, ,15.09,3675,1948.2,1978.8,67.3,,,,,,,,,, ,15.49,3780,1948.2,1958.4,67.7,,,,,,,,,, ,15.89,3885,1948.2,1948.2,68.5,,,,,,,,,, ,16.29,3969,1948.2,1948.2,69.3,,,,,,,,,, ,16.67,4053,1938.0,1938.0,70.5,,,,,,,,,, ,17.07,4158,1907.4,1907.4,69.7,,,,,,,,,, ,17.47,4242,1887.0,1876.8,70.1,,,,,,,,,, ,17.87,4326,1856.4,1856.4,70.5,,,,,,,,,, ,18.27,4389,1815.6,1836.0,71.3,,,,,,,,,, moim zdaniem wygląda cacy. Przepławki podmieniałem ze 4 różne i na wszystkich mam ten sam problem. 850 łapie przy ok 3600 obr.
  9. ,1596,455.0,470.0,51.4,,,,,,,,,, ,1659,455.0,455.0,51.4,,,,,,,,,, ,1701,450.0,450.0,53.0,,,,,,,,,, ,1785,795.0,630.0,4.8,,,,,,,,,, ,1890,795.0,785.0,4.8,,,,,,,,,, ,2016,790.0,1005.0,4.8,,,,,,,,,, ,2163,790.0,895.0,4.8,,,,,,,,,, ,2289,790.0,875.0,4.8,,,,,,,,,, ,2436,795.0,840.0,4.8,,,,,,,,,, ,2562,795.0,855.0,4.8,,,,,,,,,, ,2709,800.0,870.0,4.8,,,,,,,,,, ,2835,800.0,880.0,4.8,,,,,,,,,, ,2961,805.0,865.0,4.8,,,,,,,,,, ,3087,805.0,885.0,4.8,,,,,,,,,, ,3213,810.0,905.0,4.8,,,,,,,,,, ,3339,815.0,890.0,4.8,,,,,,,,,, ,3444,820.0,895.0,4.8,,,,,,,,,, ,3570,835.0,890.0,4.8,,,,,,,,,, ,3675,850.0,880.0,4.8,,,,,,,,,, ,3759,850.0,865.0,4.8,,,,,,,,,, ,3864,850.0,860.0,4.8,,,,,,,,,, ,3948,850.0,845.0,4.8,,,,,,,,,, ,4032,850.0,830.0,4.8,,,,,,,,,, ,4116,850.0,810.0,4.8,,,,,,,,,, Zastanawia mnie dlaczego wartość MAF (specified) przy obr. od 1870 do 3570 nie wynosi 850? O co tu biega Może ktoś mi podpowiedzieć dlaczego tak jest? dzięki i pzdr.
  10. heee, czyli nastawnik do regenercji? supeerr
  11. Absolutnie nie. Ten błąd ma coś wspólnego z lanym paliwem?
  12. Witam VAGCOM pokazał mi taki błąd. Co to oznacza? Nigdzie nie znalazłem info o nim. 1 Fault Found: 17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached P1562 - 35-10 - - - Intermittent uzupełnij temat (2 punkt regulaminu)
  13. Odpala bez problemu na zimnym i na ciepłym też. Jedno do czego mogę się doczepić, to troszkę za dużo pali. Około 6,6l na 100 przy 120 - 130 na trasie i troszkę po mieście. @rob555 stopy działają
  14. witam mam taki problem: Odpalam swojego dizelka i po przejechaniu ok. 200m zapala mi się ta kontrolka ale auto śmiga ok. Mogę tak jechać bardzo długo i nic się nie dzieje. Co zauwarzyłem to jak ta kantrolka się zaświeci to po wyłączeniu silnika i po ponownym odpaleniu już się nie zapala i dalej mogę jechać bez tej wnerwiającej lampki Na Vagu nie pokazuje błędów. Światła stopu działają Turbina śmiga ok. , przepławka też, a autko powyżej 2700 na 4 biegu ma kopa niesamowitego (na 5 też) Co to może oznaczać?
  15. Hejka Posiadam autko tdi 1.9 only 90ps Silniczek to jednak wersja ahh czyli do 110 niewiele mu brakuje i do tego ta pompka pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...