
KANZAS
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O KANZAS

-
@pre_pl Dzięki za linke, błąd tam opisany jest troszkę inny ale dotyczy też nastawnika. Na diagtroniku znalazłem temat z moim błędem i też skończył się regeneracją nastawnika. Tytuł tematu troszkę zmieniłem. [br]Dopisany: 25 Czerwiec 2007, 11:18 _________________________________________________Może komuś się przyda. Powodem występowania błędu 17970 w moim przypadku był alarm a dokładnie przełącznik odcinający zapłon (taki ukryty). Błąd ten oczywiście pokazywał się też jako mrugająca kontrolka świec żarowych. A rozwiązanie jest bardzo proste. Wystarczy zachować odpowiednią kolejność przy odpalaniu autka: wyłącznik-zapłon-odpalam. Wsio i zero problemów z 17970. pzdr.
-
szkoda.. Bo byłem ciekaw czy wymiana tego węża znormalizowała wskazania dla MAF (specified). Wyglądały one tak samo nieciekawie jak u mnie.
-
@Wojciech1986 A możesz podać log z 003 po usunięciu usterki?
-
,0.80,1617,44.4,36.2,31.2,,,,,,,,,, ,1.18,1722,44.4,36.6,35.6,,,,,,,,,, ,1.58,1827,43.8,37.2,38.4,,,,,,,,,, ,1.98,1995,43.4,37.0,38.4,,,,,,,,,, ,2.38,2142,42.8,36.8,38.4,,,,,,,,,, ,2.78,2289,42.4,36.6,38.8,,,,,,,,,, ,3.18,2436,42.0,36.6,38.6,,,,,,,,,, ,3.58,2583,41.6,36.6,38.2,,,,,,,,,, ,3.98,2709,41.2,36.6,37.8,,,,,,,,,, ,4.38,2856,40.0,36.6,37.6,,,,,,,,,, ,4.78,3003,39.0,36.4,37.6,,,,,,,,,, ,5.18,3129,38.8,36.4,37.4,,,,,,,,,, ,5.58,3276,38.6,36.4,37.4,,,,,,,,,, ,5.97,3402,38.4,36.2,37.4,,,,,,,,,, ,6.37,3528,38.0,35.8,37.4,,,,,,,,,, ,6.77,3654,37.8,35.4,37.0,,,,,,,,,, ,7.17,3780,37.2,35.0,36.6,,,,,,,,,, ,7.57,3906,36.8,34.0,36.0,,,,,,,,,, ,7.95,4011,36.6,33.2,35.4,,,,,,,,,, ,8.35,4116,36.2,32.2,34.8,,,,,,,,,, ,8.75,4221,35.4,31.0,33.6,,,,,,,,,, proszę bardzo
-
,1.46, 665.0,999.6,1407.6,100.0,,,,,,,,,, ,1.86, 855.0,999.6,1703.4,100.0,,,,,,,,,, ,2.25,1065.0,999.6,2131.8,100.0,,,,,,,,,, ,2.65, 825.0,999.6,2009.4,100.0,,,,,,,,,, ,3.05, 850.0,999.6,1917.6,100.0,,,,,,,,,, ,3.45, 860.0,999.6,1927.8,100.0,,,,,,,,,, ,3.85, 875.0,999.6,1938.0,100.0,,,,,,,,,, ,4.25, 880.0,999.6,1968.6,100.0,,,,,,,,, ,4.65, 875.0,999.6,1978.8,100.0,,,,,,,,, ,5.05, 870.0,999.6,1978.8,100.0,,,,,,,,, ,5.45, 875.0,999.6,1978.8,100.0,,,,,,,,, ,5.85, 880.0,999.6,1989.0,100.0,,,,,,,,, ,6.25, 885.0,999.6,1989.0,100.0,,,,,,,,, ,6.65, 895.0,999.6,1989.0,100.0,,,,,,,,, ,7.05, 885.0,999.6,1989.0,100.0,,,,,,,,, ,7.45, 860.0,999.6,1968.6,100.0,,,,,,,,, ,7.85, 865.0,999.6,1948.2,100.0,,,,,,,,, ,8.25, 855.0,999.6,1938.0,100.0,,,,,,,,, ,8.65, 835.0,999.6,1927.8,100.0,,,,,,,,, ,9.05, 800.0,999.6,1887.0,100.0,,,,,,,,, ,9.45, 775.0,999.6,1856.4,100.0,,,,,,,,, ,9.87, 745.0,999.6,1815.6,95.0,,,,,,,,,, ,10.27, 715.0,999.6,1764.6,92.5,,,,,,,,,, a proszę bardzo..... :th: I zauważyłem post kolegi od afn-a z podobnymi wartościami dla maf-a.
-
@spanky Tak też właśnie mi się wydaje ale czy potwierdzisz to na 100% ? Zaznaczam, że mam silniczek AHH i może w fabryce faktycznie wrzucali mu taki program. Nigdzie nie znalazłem logów z AHH dla porównania. PS. tak pedał w 010 na 100% :>
-
Witam Panowie Doczepiliście się tych logów jak...... Moim zdaniem (i nie tylko moim) widać wszystko bardzo wyraźnie. Ale nie o tym chcę pisać. Pytanie moje brzmi dlaczego MAF-oczekiwane 850 łapie przy ok 3600 obr. Powinna wynosić od początku 850 a nie jakieś 790 itp. Czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem? Dodam jeszcze, że pozostałe logi wyglądają okej.
-
@pre_pl dzięki za zainteresowanie... :th: log 011 a temp. ok. 85,5 C. ,7.93,1596,1652.4,1111.8,41.0,,,,,,,,,, ,8.33,1659,1805.4,1244.4,24.7,,,,,,,,,, ,8.73,1764,1846.2,1458.6,24.7,,,,,,,,,, ,9.13,1869,1917.6,1764.6,47.0,,,,,,,,,, ,9.53,2016,1948.2,2162.4,67.3,,,,,,,,,, ,9.92,2121,1948.2,2091.0,58.6,,,,,,,,,, ,10.32,2268,1948.2,1978.8,57.4,,,,,,,,,, ,10.72,2415,1948.2,1907.4,56.6,,,,,,,,,, ,11.12,2520,1948.2,1907.4,59.0,,,,,,,,,, ,11.52,2646,1948.2,1927.8,59.4,,,,,,,,,, ,11.90,2772,1948.2,1958.4,60.2,,,,,,,,,, ,12.30,2877,1948.2,1968.6,61.4,,,,,,,,,, ,12.69,3003,1948.2,1958.4,61.0,,,,,,,,,, ,13.09,3108,1948.2,1958.4,62.2,,,,,,,,,, ,13.49,3234,1948.2,1989.0,63.8,,,,,,,,,, ,13.89,3339,1948.2,1989.0,64.9,,,,,,,,,, ,14.29,3465,1948.2,1989.0,65.7,,,,,,,,,, ,14.69,3570,1948.2,1989.0,66.5,,,,,,,,,, ,15.09,3675,1948.2,1978.8,67.3,,,,,,,,,, ,15.49,3780,1948.2,1958.4,67.7,,,,,,,,,, ,15.89,3885,1948.2,1948.2,68.5,,,,,,,,,, ,16.29,3969,1948.2,1948.2,69.3,,,,,,,,,, ,16.67,4053,1938.0,1938.0,70.5,,,,,,,,,, ,17.07,4158,1907.4,1907.4,69.7,,,,,,,,,, ,17.47,4242,1887.0,1876.8,70.1,,,,,,,,,, ,17.87,4326,1856.4,1856.4,70.5,,,,,,,,,, ,18.27,4389,1815.6,1836.0,71.3,,,,,,,,,, moim zdaniem wygląda cacy. Przepławki podmieniałem ze 4 różne i na wszystkich mam ten sam problem. 850 łapie przy ok 3600 obr.
-
,1596,455.0,470.0,51.4,,,,,,,,,, ,1659,455.0,455.0,51.4,,,,,,,,,, ,1701,450.0,450.0,53.0,,,,,,,,,, ,1785,795.0,630.0,4.8,,,,,,,,,, ,1890,795.0,785.0,4.8,,,,,,,,,, ,2016,790.0,1005.0,4.8,,,,,,,,,, ,2163,790.0,895.0,4.8,,,,,,,,,, ,2289,790.0,875.0,4.8,,,,,,,,,, ,2436,795.0,840.0,4.8,,,,,,,,,, ,2562,795.0,855.0,4.8,,,,,,,,,, ,2709,800.0,870.0,4.8,,,,,,,,,, ,2835,800.0,880.0,4.8,,,,,,,,,, ,2961,805.0,865.0,4.8,,,,,,,,,, ,3087,805.0,885.0,4.8,,,,,,,,,, ,3213,810.0,905.0,4.8,,,,,,,,,, ,3339,815.0,890.0,4.8,,,,,,,,,, ,3444,820.0,895.0,4.8,,,,,,,,,, ,3570,835.0,890.0,4.8,,,,,,,,,, ,3675,850.0,880.0,4.8,,,,,,,,,, ,3759,850.0,865.0,4.8,,,,,,,,,, ,3864,850.0,860.0,4.8,,,,,,,,,, ,3948,850.0,845.0,4.8,,,,,,,,,, ,4032,850.0,830.0,4.8,,,,,,,,,, ,4116,850.0,810.0,4.8,,,,,,,,,, Zastanawia mnie dlaczego wartość MAF (specified) przy obr. od 1870 do 3570 nie wynosi 850? O co tu biega Może ktoś mi podpowiedzieć dlaczego tak jest? dzięki i pzdr.
-
heee, czyli nastawnik do regenercji? supeerr
-
Absolutnie nie. Ten błąd ma coś wspólnego z lanym paliwem?
-
Witam VAGCOM pokazał mi taki błąd. Co to oznacza? Nigdzie nie znalazłem info o nim. 1 Fault Found: 17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached P1562 - 35-10 - - - Intermittent uzupełnij temat (2 punkt regulaminu)
-
Odpala bez problemu na zimnym i na ciepłym też. Jedno do czego mogę się doczepić, to troszkę za dużo pali. Około 6,6l na 100 przy 120 - 130 na trasie i troszkę po mieście. @rob555 stopy działają
-
witam mam taki problem: Odpalam swojego dizelka i po przejechaniu ok. 200m zapala mi się ta kontrolka ale auto śmiga ok. Mogę tak jechać bardzo długo i nic się nie dzieje. Co zauwarzyłem to jak ta kantrolka się zaświeci to po wyłączeniu silnika i po ponownym odpaleniu już się nie zapala i dalej mogę jechać bez tej wnerwiającej lampki Na Vagu nie pokazuje błędów. Światła stopu działają Turbina śmiga ok. , przepławka też, a autko powyżej 2700 na 4 biegu ma kopa niesamowitego (na 5 też) Co to może oznaczać?
-
Hejka Posiadam autko tdi 1.9 only 90ps Silniczek to jednak wersja ahh czyli do 110 niewiele mu brakuje i do tego ta pompka pozdrawiam wszystkich