Skocz do zawartości

kiwi123456789

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kiwi123456789

Informacje

  • Imię
    Sławomir
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kiwi123456789

0

Reputacja

  1. Dzięki! Więc czeka mnie wymiana, albo rolety, albo uchwytów!!!
  2. Mam pytanie do kolegów z forum! Szukałem wszędzie ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Czy siatka grodziowa miedzy bagażnikiem a przestrzenią pasażerską w modelu B5 jest taka sama w wersji z przed liwtu, i w wersji po liwcie. Bo ostatnio zakupiłem sobie, ale nie mogę jej zamontować na uchwyty w oparciu. Mam auto z przed Liwtu, ale roleta prawdopodobnie jest z modelu 200r. Proszę o o pomoc!!!
  3. Więc tak! Nie mam pojęcia gdzie są podłączone te dysze, ale wiem że grzanie odbywa się po przekręceniu kluczyka, ale dopiero gdy temperatura na dworze spada po niżej 5 stopni. Podobnie jak ogrzewanie cylinderka zamka, załączana jest przez pociągnięcie klamki zewnętrznej, to i tak grzanie zaczyna się w temperaturze poniżej 5 stopni. Pozdrawiam
  4. Auto raczej nie bo jest z pewnej ręki, Ale co do lusterka dałeś mi do myślenia. A czy może jest jakiś sposób by to sprawdzić? Wielkie dzięki!!!
  5. Witam wszystkich. Od pewnego czasu zaczął mnie nurtować pewien mały problem związany z lusterkiem bocznym lewym. O tuż gdy chcę ustawić lusterko tak bym widział w nim tak jak powinienem widzieć, to okazuje się że brakuje mu troszkę regulacji. Odchylam je jak najbardziej na zewnątrz a i tak widzę przednią klamkę. By widzieć normalnie to muszę odsuwać całą obudowę lekko do przodu. Mimo że nie jestem zbyt wysoką osobą i fotel mam odsunięty mniej więcej na połowie. Wyższa osoba by miała jeszcze gorzej.I tu rodzi się moje pytanie. czy w audi to norma, czy coś jest nie tak? Ostatnio nawet zaglądałem do środka, i wydaje się że wszystko jest na swoim miejscu. Czy ktoś ma może jakieś pomysły. Z góry dziękuję!
  6. ja miałem u siebie ten sam problem, tylko temperatura spadała mi do -5. kilka dni później pojawił się błąd czujnika w kanale świeżego powietrza. (ten pod filtrem pyłkowym) więc go wymieniłem. i problem znikną. Wiem Niby ten czujnik nie ma nic wspólnego z wartością która się wyświetla na zegarach, ale u mnie pomogło.Dodam że wcześniej temperatura na wyświetlaczu która spadała, to na klima troniku, na kanale 59 wartość była ok. minęło dwa tygodnie i na razie jest wszystko ok.
  7. Witajcie miłośnicy Audików! Dużo pisz się o tym na forum, ale nie spodlałem konkretnie takiego przypadku Otóż jak w temacie męczy mię taki problem: Podczas jazdy na wyświetlaczu fisa wskazanie temperatury zewnętrznej troszkę wariuje. wartość temperatury spada nawet o 15 stopni, po kilku minutach wraca do normy. Na wyświetlaczu klimy na kanale 59 wartość jest ok. Natomiast ta z fisa to różnie bywa. Dodam że wymieniłem czujnik ten, który znajduje się przed chłodnicą klimy, ale to nic nie zmieniło. Czujnik był oczywiście zakupiony nowy w aso. Z góry serdecznie dziękuję za wszelki sugestie.
  8. Witam oktawiusz5 Powiem Ci że ja miałem dokładnie taki sam objaw, i to oznaczało koniec z wiatraczkiem. Nie próbowałem go naprawiać, bo nie wiem czy on jest rozbieralny. udało mi się kupić używkę w dobrej cenie. co do zamienników, też się nad nimi zastanawiałem, ale w serwisie klimy mi odradzali.
  9. Ja też miałem ten problem, i okazało się że był walnięty wentylator. Jest to dosyć częsta usterka zwłaszcza gdy jest klima tronik. Wymieniłem na drugi i problem z głowy. Ponoć podczas upałów gdy wentylator się spali a klima chodzi może dojść do katastrofy. Proponuje sprawdzić wiatraka na krótko. dziś u mnie jest temperatura 3,5 stopnia i wiatrak się kręci.
  10. ja u siebie wpinałem w dwa przewody. pierwszy jest odpowiedzialny za drzwi kierowcy, a drugi z resztę, czyli przednie i tylne prawe, i tylne lewe. jest to bo. Drzwi kierowcy to w górnej kostce brązowy z żółtym paskiem, natomiast od reszty to przewód idzie po za nią, i musiałem go dobrze poszukać.
  11. Witam wszystkich miłośników audi! Chcę podzielić się z wami cudeńkiem jaki sobie zrobiłem w swojej niuni. Otóż kilka tygodni temu zamontowałem sobie alarm by była możliwość otwierania auta z pilota. Oczywiście z funkcją domykania szyb z pilota, dużo jest na ten temat na forum. Dzięki temu sam sobie to zamontowałem, mimo że jestem laikiem . Jednak jeżeli można zamknąć szyby to dlaczego by nie otwierać. A tu troszkę gorzej. Przeszukałem forum ale nic na ten temat . oczywiście są centralki z taką funkcją, ale moja akurat nie ma . Więc wymyśliłem sobie to tak. Niemal każda centralka ma dodatkowe wyjście na otwieranie bagażnika, który zostaje nie wykorzystany, bo w b5 przed liwtem nie ma siłownika elektromagnetycznego w klapie który jest odpowiedzialny za jej otwieranie, więc postanowiłem coś z nim zrobić. Na tym przewodzie po włączeniu funkcji otwarcia klapy załączana jest masa, która powinna nam otworzyć szyby, jednak pokazuje się ona tylko na około 0,5 sekundy a to stanowczo za krótko. Więc tu trzeba zamontować jeszcze taki układzik do podtrzymywania masy, ciężko jest go dostać, ale elektronik zmontował mi go za 40zł. I podłączamy przewód który, powinien iść do bagażnika do tego układu z układu do przewodu do sterowania zamka i gotowe. Jeszcze tylko jedno, by nam autko nie zamknęło się po kilku sekundach musimy do masy, która wychodzi z układu podłączyć przewód od krańcówki drzwi, oczywiście przez diodę prostowniczą by masa się nie cofała i możemy się cieszyć kolejnym bajerem.
  12. Witam! tak drążąc ten temat to u mnie ogrzewanie lusterek włącza się przy uruchomieniu silnika, i to nie zawsze. Myślę że jest to regulowane też temperaturą zewnętrzną. Myślę że w niektórych wersjach włącza się ręcznie gdy włącza się ogrzewanie tylnej szyby, a w niektórych automatycznie
  13. Witam wszystkich serdecznie! Mam mały problem z moją Audi. Audi 98 rok 19 TDI. Czasami jak jet dobrze rozgrzana, to przy zapalaniu nie chce wejść na obroty lub nie może załapać , dopiero jak przytrzyma się pół sekundy dłużej na rozruszniku ten problem jest nie zauważalny. Proszę o pomoc co morze być przyczyną, ponoć jest do dosyć częste zjawisko, ale nikt nie potrafi pomóc. Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc!! Pozdrawiam
  14. Coś w tym jest! bo jak gość zobaczył moje radio to od razu ostrzegł mnie że wadą tych radji są właśnie potencjometry, i stwierdził że wcześniej czy później na pewno mi wysiądzie. Oczywiście powiedział że rozkodowywanie nie ma nic do tego, ale myślę że coś w tym jest. Ale na razie działa bez zastrzeżeń.
  15. Dzięki za pomoc. Jednak musiałem zawieś radio do serwisu, i okazało się że radio zostało całkowicie zresetowane. Teraz wgrali mi nowe oprogramowanie i nowy kod, teraz jest wszystko ok. Jeszcze raz dzięki za dobre rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...