-
Postów
66 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O miszello

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Suwałki
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
miszello obserwuje zawartość Wymiar sztywnego przewodu hamulcowego prawy przód
-
Cześć wszystkim, czy orientuje się ktoś jaka jest długość rurki, średnica oraz wymiary gwintów dla przewodu hamulcowego sztywnego przy zacisku na prawym przodzie. Nr oryginału 8E0 611 722A
-
Witajcie, padł mi sterownik 8E0265105K do ogrzewania w Audi A4 B7 model Ardic 912D. Sterownik zamiast 12V podaje tylko 0,2V na silnik dmuchawy ogrzewania. Moje podejrzenie padło na driver BTS7710G sterujący pracą silnika pompy obiegowej i dmuchawy jednak wymiana nie pomogła. Czy ma ktoś może schemat tego sterownika albo pomysł na co jeszcze zwrócić uwagę? Dołączam fotę sterownika z zaznaczonym driverem który został wymieniony.
-
Pytanie w sprawie złącza OBD - przeciwkradzieżowe
miszello odpowiedział(a) na ulysses temat w Audi A4 B6/B7
Odcięcie zasilania złącza diagnostycznego nie jest najlepszym pomysłem ponieważ złodziej weźmie sobie zasilanie z zapalniczki... lepiej jest zrobić przejściówkę z pomieszanymi liniami K, L, CAN hi, CAN Low. Potrzebujesz tylko kostkę męską, żeńską i kilka kabli. -
Montaż i działanie Webasto w silnikach 1.9 TDI i 2.0 TDI A4 B6 i B7
miszello odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Witam, podłączę się do tematu z pytaniem o pompkę dozującą paliwo... znalazłem w necie pompki OE do naszych ogrzewań postojowych http://www.pompa-paliwa.pl/pl/p/pompa-paliwa-dozujaca-do-ogrzewania-postojowego-VOLVO-V70-D5-185-KM-rok-2001-2007-OE-22451702-NORDIC-AB-912D952DW-3%2C1-5-KW/7464 czy może ktoś kupił tam pompkę i może potwierdzić czy warto kupić zamiennik czy lepiej brać oryginał? Cenowo fajnie to wygląda bo z przesyłką 150zł.... Przy okazji zapytam... ostatnio wymieniłem membranę w regulatorze ciśnienia i teraz pompka nie ma siły przepchnąć ciśnienia żeby pokonać membranę. Jak podaję paliwo ze strzykawki to ogrzewanie odpala i działa OK ale jak pompuje pompka to jest "No Flame" i teraz pytanie: czy wymieniać pompkę czy regulator? W tej chwili jak odpalę ogrzewanie z pilota to pompka chwile pompuje a potem cichnie jakby nie mogła pokonać ciśnienia. Po odłączeniu przewodu paliwowego pompka dozuje kropla po kropli ale bez większego ciśnienia... jakie powinno być prawidłowe ciśnienie z pompki? Ma ktoś może filmik jak jak prawidłowo powinno wyciekać paliwo z przewodu pompki webasto? -
Witam wszystkich, czy może ktoś z szanownych forumowiczów montował bi-xenonowe projektory (soczewki) 3 calowe w zwykłych lampach w A4 B7? To że wejdą tam 2,5" Mini H1 6.0 to wiem bo wiele takich projektów już zostało wykonanych (np tu: https://hidretrofit.pl/audi-a4-b7/ ) ale ja zastanawiam się nad montażem większych... czy to ma w ogóle sens? Czy one wejdą do tej lampy?
-
Witam. Pokaże w jaki sposób zamontowałem podświetlenie kubka w swojej A4 B7. W podobny sposób można podświetlić również wizytownik po drugiej stronie konsoli. Koszt całej operacji to dosłownie kilka zł… Co będzie potrzebne: - Dioda superjasna czerwona - Rezystor około 500-700 Ohm /0,5W - Kabelki z taśmy od starego HDD lub napędu dyskietek - kropelka - narzędzia: śrubokręt płaski, lutownica, igła Najpierw wyciągamy uchwyt na kubek. Aby to zrobić należy wyciągnąć ramkę nad przyciskami Wysuwamy delikatnie radio używając wyjmaków a następnie od góry należy wcisnąć dwie zapadki od uchwytu kubka i wyciągnąć uchwyt Teraz musimy rozdzielić szufladkę od obudowy. Aby to zrobić trzeba podważyć dwie blokady szufladki z uchwytem: Teraz należy przygotować diodę LED tzn. zeszlifować ją na płasko: Po dopasowaniu diody do obudowy wiercimy lub wypalamy rozgrzaną igłą dwa otworki w kanale w którym oryginalnie przechodzi pasek pleksy rozświetlający ikonę kubka: Od wewnętrznej strony wkładamy diodę w otworki i przeciągamy kabelki jak na zdjęciu. Diodę podklejamy delikatnie kropelką: Z tyłu obudowy kabelki wsuwamy w dwa wycięcia oraz dolutowujemy rezystor. Rezystor należy dobrać tak aby kontrast kubka pasował do reszty podświetlenia w aucie (500-700 Ohm) Teraz należy złożyć szufladkę z obudową nie zapominając o sprężynie zwijaka uchwytu. Jeśli dioda zawadza o coś należy ją podgiąć i ewentualnie delikatnie doszlifować. Oto efekt naszej pracy: Artykuł jest też dostępny do pobrania jako PDF https://drive.google.com/open?id=0BxUzHEBTzBWjTDNLS1JBZUd6UHM Życzę miłej pracy Michał "miszello"
-
Witam, czy ktoś wstawiał poduszki silnika firmy IMPERGOM? Czy możecie polecić jakieś dobre (poza ori) poduszki silnika do AFN-a?
-
Witam. Mam mały wkurzający problem, a mianowicie nie zawsze gaśnie po zamknięciu oświetlenie wewnętrzne w aucie. Gdy zgaszę silnik i szybko wyjdę z auta to po zamknięciu z pilota oświetlenie zgaśnie jednak gdy wyłączę silnik, wyjmę kluczyk ze stacyjki i dopiero po dłuższej chwili zamknę auto - światełko nie gaśnie. Wtedy muszę znów włożyć kluczyk do stacyjki, przekręcić zapłon, wyłączyć zapłon i wyjść z auta - po tym "zabiegu" światło gaśnie po zamknięciu. Dodam że na FIS-ie bez problemu pokazuje, które drzwi są otwarte więc czujniki w klamkach chyba odpadają z podejrzeń. Podobnie jest z lampkami przy nogach - zapalają się zgodnie z otwieranymi drzwiami więc to też potwierdza że czujniki w klamkach są OK. To samo dzieje się przy normalnym zamykaniu kluczykiem. Wygląda to tak jakby nie trzymał jakiś kondensatorek (może w pompce centralnego albo innym module...??) skoro po wyłączeniu zapłonu i szybkim wyjściu z auta problem nie występuje. Nie wiem głupieję już, jeśli miał ktoś podobne problemy piszcie będę sprawdzał każdy trop Pozdrawiam Michał
-
Tak przycisk wykonany we własnym zakresie. Procedura nie jest skomplikowana lecz wymaga dużo uwagi i cierpliwości. Najpierw drukujesz ikonkę słuchawki we właściwej skali. Później wycinasz ikonę i przyklejasz taśmą bezbarwną na przycisku. Ostrym nożykiem obrysowujesz rysunek , zrywasz nalepkę i mozolnie skrobiesz igłą czarną farbę z guzika. Trzeba to robić uważnie żeby nie wyjechać poza obrys ikony... ot i cała filozofia. Również przystosowanie zaślepki do przycisku nie jest łatwe ponieważ zaślepka ma wiele nadlewów z plastiku, które trzeba usunąć i wykonać zagłębienia do zamocowania. Ja to robiłem precyzyjną lutownicą z cienkim grotem. Trzeba uważać żeby nie przepalić zaślepki na wylot.
-
Witajcie, Zainspirowany opisem kolegi mwx z forum Audi A6, kupiłem używany zestaw głośnomówiący CK-7W Nokii i postanowiłem zamontować go tak aby wyglądał i funkcjonował „prawie jak fabryczny” Audi Najpierw należało dorobić „prawie oryginalny” przycisk do obierania/kończenia rozmowy. Powstał on z oryginalnego przycisku ASR nr 8D0 927 133 B z wersji poliftowej oraz zaślepki, która siedziała zamiast guzika Zaślepkę rezałem cienkim grotem lutownicy stacjonarnej aby wyciąć z niej niepotrzebne elementy plastiku i zatrzasnąć ją na przycisku ASR-u. W zaślepce wydrapane jest logo telefonu (logo wydrukowane na kartce, przyklejone na guzik i drapane igłą). Przycisk należy rozebrać i wstawić zworę zamiast rezystora ponieważ podświetlanie będzie szło z centralki Nokii a nie z instalacji 12V auta. Można wymienić diodę aby świeciła ciut mocniej ponieważ ta która jest w guziku po przeróbce świeci trochę słabiej niż reszta podświetlenia deski. Podłączenie zaczynamy od rozebrania przycisku Nokii i odlutowania przewodu sterującego. Z przewodu potrzebne nam są kabelki: czerwony – LED, niebieski – masa, żółty – przycisk. Biały i zielony są od pokrętła i nie są nam potrzebne (zaizolować). Łączymy go z wiązką przycisku ASR według rozpiski na zdjęciu Wiązka przycisku Zalutowany przycisk Następnie należy odciąć oryginalny głośnik z zestawu lub dorobić kabel mini-jack mono. Wejście audio należy zarobić pinami w czerwonej kostce radia w gniazda NF+ / NF- (lub TEL+/TEL- zależy jak opisana kostka) W tej samej kostce powinien znaleźć się też kabel MUTE (żółty kabelek z wiązki centralki) Wiązka zasilająca centralki ma 4 kable: czarny – masa pojazdu GND czerwony - +12V stałe DC niebieski - +12V po zapłonie (IGNS) żółty – MUTE (do kostki w radiu) Szynę zasilania pojazdu mamy od razu po zdjęciu schowka nad nogami kierowcy. Złącze 75X – jest to +12V po zapłonie, złącze 30 – to stałe 12V masę znajdziemy na śrubach z lewej strony pod przekaźnikami (brązowe przewody) Mikrofon zamontowałem przy lusterku nad głową kierowcy. Teraz wystarczy wszystkie wtyczki wpiąć do centralki, centralkę montujemy obok przekaźników i parujemy telefon z zestawem przez bluetooth. Działa i wygląda to mniej więcej tak a tu filmik na YT
-
Witam. Po wielokrotnym zdejmowaniu tapicerki z klapy ułamały się plastikowe gniazda w których siedzą blaszki rozporowe trzymające tapicerkę. Czy może ktoś ma dobry sposób na naprawę tych plastików/zaczepów?
-
Też miałem niedawno problem z doborem amortyzatorów do mojego 1BE w B5 Avant z 1999r. 1BE to specyficzne zawieszenie i ciężko dobrać elementy. W Twoim roczniku z ETKI wychodzi na to, że z tyłu były amorki o numerach 8D0 513 031E (Boge), 8D0 513 031C (Monroe) lub 8D9 513 031A (Boge), 8D9 513 031C (Monroe). Musisz podnieść koło i sprawdzić jaki masz numer ori amorków. U mnie w wersji po liftingu były oryginalnie Monroe 8D0 513 031 D i wymieniłem je na Bilstein 19-103471. Powodzenia w szukaniu :-)
-
napisz coś więcej... ewentualnie na PW
-
więc czym odczytać immo? Tylko wylutowanie procka i odczyt programatorem?
-
ale bez problemu odczytujesz kod immo?