Skocz do zawartości

ulysses

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ulysses

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Tarnowskie Góry

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ulysses

0

Reputacja

  1. Witajcie, nie mialem zbytnio czasu zeby napisac wiec zrobie to teraz. Po kilku dniach obserwacji sa takie akcje. Ustawienia klimatronika sie nie zmieniaja we wszystkich wiec, ustawione jest 25 C nawiew centralny. Temp. zewnętrzna 4 C. 1. Jade do pracy. 18 km jednym ciągiem, auto praktycznie osiąga temp 90C (wg wskaznika) dopiero po dotarciu do pracy. Z nawiewow ok. 16 C 2. Jade z pracy. Po 4 min jazdy temp z nawiewow okolo 30 C. Zatrzymuje sie do sklepu. Wracam, odpalam, i leci zimne. dojezdzam do domu i zawoze dziecko do przedszkola, wylaczam silnik. po powrocie odpalam i znowu leci ciepłe ok 30C. 3. Teraz zauwazylem ze gdy silnik osiagnie 90 C to temp z nawiewow spada. Gdy jest zimny to temp szybko zaczyna rosnąć, bo po 2-3 min juz leci np 15 C, po kolejnej minucie juz 20 C itd. Oprocz tego wskazowka rosnie np do 70 C, po chwili spada do 60 C, znowu rosnie do 80 C, spada do 70 C i rosnie do 90 C, i dalej to co na poczatku pkt.3. 4. Temperatura nawiewu rosnie gdy dodaje gazu, spada gdy stoje na swiatłach, lub jade na luzie. Gdy silnik osiagnie 90 C to juz tak trzyma, ale z nawiewow spada. Wybaczcie za referat, ale chcialem jak najbardziej idzie zobrazowac co sie dzieje. Klapy działają i fizycznie i w vcds. Tak jak wspominaliscie pewnie nagrzewnica do wymiany, ale co myslicie o termostacie ? Pierwszy płyn był bardzo zasyfiony, moze cos go blokuje ?
  2. W którym miejscu w VCDS są te pomiary ?
  3. ok potestuje jeszcze przez tydzien co sie dzieje dokladnie z tym ogrzewaniem. Powiedzcie tylko Waszym zdaniem, raczej panel klimatyzacji odpada? bo mam kupioną używkę i nie wiem czy ją odesłać
  4. Tylko ciekawe czemu raz leci cieple raz zimne. Popołudniu zrobie dluzsza trase o zobacze jakie temp rurek beda
  5. Tak na to wychodzilo by. Musze je sprawdzic. Aha zapomnialem dolny przewod do nagrzewnicy ok 75 C a gorny ok. 35 C
  6. Wiec tak. Nie mialem czasu i mozliwosci po pracy zrobic tego testu ale ogrzewanie zyje wlasnym zyciem. Rano po odpaleniu silnika zrobilem ok 8km silnik 90 C powietrze z nawiewow 26 C (termometr w kratce) na panelu ustawione nawiew na srodek i 25 C. Zatrzymalem sie. Po ok 10 min znowu odpalam robie ok. 5-6km, powyzsze parametry bez zmian tyle ze z nawiewow juz ponad 45 C. Znowu postój ok 15 min. Odpalam 3 raz robie ok 10km z nawiewow 20 C (panel caly czas bez zmian) z tym ze jak dojezdzam do domu to slychac trzaski jakby za radiem i z nawiewow znowu ponad 45 C. Po pierwszym zgaszeniu silnika sprawdzalem pod zbiornikiem - sucho. Chcialem sprawdzic jak wyglada plyn odkrecilem korek i troche plynu sie wylalo przez wlew. Ma ktos jakies pomysly? U mnie grzanie to totolotek
  7. Dzieki za info, jutro tak zrobie i dam znać co i jak
  8. Zbiorniczek jest faktycznie brudny od środka. Wymieniając płyn był prawie czarny, ciśnienie nie wiem, płynu nie ubywa i śladów płynu nie ma. Teraz mi sie przypomniało może to ma wpływ, rok albo 2 lata temu, strzelil mi metalowy przewód z prawej strony silnika z płynem. Zaklejone poxilina, i raczej trzyma, bo nie ubywa płynu, jutro sprawdze czy coś tam widać
  9. spoko, ze mnie mechanik amator czyli uszczelka pod głowica
  10. czyli moze zasysac gdzies lewe powietrze ?
  11. Ok jutro po pracy sobie pirometrem sprawdze i dam znac. Jeśli problem z obiegiem to zapchana nagrzewnica ? czy jest jakaś inna możliwość
  12. Czyli co możliwe ze nagrzewnica zapchana dalej ? Nic nie ubywa To nie wiem, orientujesz sie gdzie szukać takiego przewodu ? moze masz jakies zdjęcie ?
  13. Właśnie problem jest dziwny bo jak ustawie np 28 C i te "coś" zadziała to normalnie wszędzie grzeje. Jak te "coś" nie zadziała to wszędzie leci zimne. Rozumiem ze te 2 klapy otwierają się gdy podkręce temperaturę? Do tego z lewej (od kierowcy) jest trudny dostęp ? Jutro sprawdze jeszcze raz ten od strony schowka. Zeby nie demontować od strony kierowcy to ustawię sobię temperaturę po prawej stronie i zobacze, w sensie gdyby pomimo otwarcia nie będzie ciepło z prawej, to przyczyny muszę szukać gdzieś indziej
  14. 1. Różnie z tym jest. Jeżeli nawiew działa normalnie (czyli leci jakieś 45 C) to tak, jak leci zimne to jest różnica. 2. Błędy były z silniczkiem rozmrażania. W silniczku wymieniony potencjometr i narazie działa ok. Oprócz tego brak błędów. 3. Schowek demontowany, silniczki pracują. Od strony schowka widziałem chyba z 4 silniczki i tu jest pytanie czy jest jakis silniczek który steruje gdy np z 18 C przestawie na 28 C na panelu.
  15. Witajcie, Walczę z ogrzewaniem w aucie, niestety nie udaje mi się ogarnąć tematu. Miałem problem z klapą do rozmrażania i temat opanowany. Teraz niestety leci bardzo lekko ciepłe powietrze. Po rozgrzaniu do 90 C nic się nie zmienia, temp wylotowa ok 22-24 C. Płukałem cały układ chłodzenia (bardzo zasyfiony był) do nagrzewnicy wlewałem 2x wrzący ocet, odpowietrzałem poprzez wysunięcie wężyka do dziurki w nim, leciał płyn. Kupiłem używany panel klimatyzacji, brak poprawy. Nastawy i adaptacja zrobiona, brak błędów. Ma ktoś jakiś pomysł ? czy jest jakaś klapa odpowiadająca za temperaturę, ponieważ bezpośrednio po płukaniu i zalaniu nowym płynem temperatura wylotowa była ok. 45 C Jeśli tak to gdzie jej szukać. Wczoraj z rana jak jechałem leciało zimne, po południu już ciepłe (45-50 C) oczywiście w 2 sytuacjach auto zagrzane do 90C. Jest silniczek który steruje temperaturą, gdzie go szukać ewentualnie jakie ma oznaczenia Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi Audi A4 B7 2006 2.0 BRE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...