Skocz do zawartości

krzysiek-l

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysiek-l

Osiągnięcia krzysiek-l

0

Reputacja

  1. Witam. Jak mozecie to prosze opiszcie co jest powodem tych błędów. Pozdrawiam 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - mnożenie - BŁĄD SPORADYCZNY 16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY[br]Dopisany: 11 Listopad 2010, 13:59_________________________________________________błędy te sa od kumpla z auta 1.8 ADR LPG 1996 rok
  2. Chetnie bym zalozyl gwinty ale drogi biznes i troche szkoda kasy. A chyba raczej kupie tak jak mowisz komplet i -50mm.
  3. Troche zakreciliscie mi z tym obnizeniem, teraz nie wiem co lepsze czy kupic same sprezyny czy z amorami ???????????? Na czym lepszy efekt seryjka i sprezyna czy komplet??? Fele chyba na 100% 17" bo bede mial po znajomosci razem z guma.
  4. Witam Panowie! Jak mozecie do doradzcie mi o ile mm puscic auto na glebe zeby to wygladalo ze smakiem na nasze Częstochowskie drogi a zeby nie lecialy za mna iskry. 40 mm na obie osie bedzie OK? Czy moze 40mm przod a 50mm tyl? PS: Planuje kupic 17" fele nie beda tarly przy takim opuszczeniu?
  5. Nie pytam czy mi z-vag-ujecie auto tylko czy da sie to jakims cudem wykonac bo vag-a mam tylko nie laczy sie z centralnym i tu jest problem bo wysiadl [i gdzies poszedl na swiatlach ;p][br]Dopisany: 31 Październik 2010, 14:00_________________________________________________Szukajaka mi pomogla i juz wszystko wiem
  6. Witam! Ten spocik dzisiaj to aktualny jest co w temacie? Bo na poprzedni sie wybieralem ale nagla zmiana planow byla i nie dotarlem. Pozdrawiam
  7. Przykleje sie jesli mozna. Z ADR-a tez da sie cos jeszcze wydusic? do ilu?
  8. Witam! Mozna sie dolaczyc do spotu? Pytam bo w zasadzie nie wiem jakie sa zasady, czy tylko wtajemniczeni czy ogolnie kto chce. Sorrka bo moze bezsensu pytanie ale kto pyta nie bladzi podobno. I mam jeszcze pytanie czy jest ktos w stanie ocenic czy pompa centralnego zamka jest padnieta czy moze gdziesz zwarcie w instalacji, bo mialem dzwona w przod auto juz po naprawie i nie dziala centralka mechanik podobno rozpinal drzwi i sciagal tylny zderzak do malowania, po odbiorze centalka nie dziala i rozladowywal sie akumulator wiec odlaczylem pompe i teraz sie nie rozladowywuje, tylko nie wiem w czym problem. A mechanik powiedzial ze to nie jego wina.
  9. co do kola zembatego to proponuje tak jezeli masz ten drugi kawalek to sporobuj skleic super-glue lub czyms podobnym mocnym a jezeli nie wytrzyma to obawiam sie ze niestety bedziesz musial kupic nowa popielniczke a co do zarowki to gdziesz czytalem na forum ze w aso mozna zamowic ale ja rozebralem i kupilem inna zaroweczke i troche to przerobilem tak ze jak chcesz sie z tym bawic to na zyczenie ci opisze jak to zrobilem i wrzuce zdjecie zarowki jaka kupilem ale to jak cos to jutro, no i na forum jest gdzies fajnie opisane jak to ustrojstwo rozebrac musisz poszukac
  10. Nie sciagaj panela srodkowego bo i tak sie tam nie dostaniesz mialem to samo. Wystarczy otworzyc popielniczke i pociagnac za szuflade do siebie najlepiej jeden palec wloz w gniazdo zapalniczki i pociagnij mocno dwoma rekami tylko uwazaj zebys nie urwal kabli od gniazda bo sa troche krotkawe. Nic nie powinienes polamac bo pod popielniczka sa dwie spinki blaszane, ktore pozniej przed montazem nalezy docisnac bo sie poluzuja i wsunac popielniczke. A to ze sie nie domyka to najprawdopodobniej masz zawalone prowadniczki od szuflady popielniczki. Ja usiebie wyczyscilem wszystko dokladnie i psiknolem WD-40 chodzi jak nowa. Pozdrawiam[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2010, 16:03_________________________________________________PS: Jak chcesz sciagnac koniecznie panel przedni to musisz zrobic tak: Wyciagnac radio i kieszen od radia Czarne plastiki pionowe co masz po lewej i prawej stronie odkrecic (od wewnatrz po 2x wkrety) Pod tymi plastikami beda wkrety na klucz 8 tez je trzeba odkrecic U siebie wyciagalem zawsze ten schowek na wizytowki (wystarczy otworzyc klapke i pociagnac do siebie) i pociagnij za ten plastik co masz w kolorze drewna tez do siebie tylko z wyczuciem zebys nie polamal. Jak odkreciles te wkrety co byly pod zaslepkami obok redia to ten plastik trzyma sie tylko na dwuch spinkach po lewej i prawej stronie klimatronika powinny wyskoczyc bez problemu. Pozdrawiam i milego rozbierania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...