Skocz do zawartości

czarek691

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czarek691

Osiągnięcia czarek691

0

Reputacja

  1. Co sądzicie o dodawaniu do paliwa oleju?
  2. Przy mieszaniu idzie tylko czarny dym i zero reakcji silnika, jak padała 2PD co jakiś czas trzeba było pomieszać wtedy załapał i jak był ciepły to kulawił na wolnych obrotach ale korekcja na 2PD dochodziła do +2.8, na Vag-u nic żadnych błędów. Jak pominąć IMO by sprawdzić czy się nie zawiesiło?[br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 23:05_________________________________________________Silnik się uruchomił na PLAKU i teraz się uruchamia bez problemu, mechanik twierdzi że wtryski leją i proponuje nowe wtryski zamiast BA chce zabudować BQ, co sądzicie o takiej zamianie, czy będzie to działało tak jak trzeba? Pozdrawiam[br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 11:50_________________________________________________Po rozmowie z Compotami już wiadomo że BQ nie będzie zamiast BA,potrzebna wtedy zmiana softa inne napięcia na cewkę. [br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 12:00_________________________________________________Założone nowe wtryski i wszystko działa, na zimnym silniku dwa pompo wtryski rozpoczynały pracę po kilku sekundach, teraz czekam na temperatury mocno ujemne i zobaczymy jaki będzie efekt wydanych kilku tyś zł . Mam jedno pytanie? - co lepiej dodawać do paliwa, środki z STP czy na pełny zbiornik paliwa np. 300ml oleju do mieszanki (mixol) oczywiście jakiś olej który niezostawiana nagaru np Husqvarny czy Stihla itp. Czy lepiej nic?
  3. Co Sądzicie o świecach, czy aby na 100% je wykluczyć? Czy wykluczyć pompy paliwowe?
  4. Podczas próby uruchomienia silnika wydobywa się czarny dym z rury wydechowej, na śniegu wygląda jakby wysypały się sadze.[br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 19:05_________________________________________________Skoro wydobywa się czarny dym z wydechu i żadnych oznak uruchomienia, mechanik mówi że mała szansa by wytraciła się parafina i przytkała przewody paliwowe, że jest nadmiar paliwa do powietrza, że najprawdopodobniej padły PD. Pytałem o świece żarowe-twierdzi że PD odpali nawet bez nich. Czy szukać w pompach paliwowych, czy podaje pompa ze zbiornika, czy tandem pompa ma dobre ciśnienie? Proszę o pomoc.
  5. Witam! Nie mogę uruchomić silnika! Dzień wcześniej samochód jeździł i uruchamiał się bez kłopotów, był przegoniony po autostradzie, nie było spadku mocy i innych dziwnych zachowań. Sprawdzałem Vagiem-błędów brak, na wylocie wydechu jest czarno na śniegu, popuściłem połączenie Turbo-Katalizator za doradą mechanika który twierdził że jest on zatkany-bez efektu (czarny dym cisnął się z pod maski i wydechu). Następnie polecił wypiąć przepływomierz-efekt ten sam, paliwa jest ponad 3/4 zbiornika, przez wiele tankowania ta sama stacja BP, filtry przed zimą wszystkie nowe Manowskie. Miałem problem z uruchamianiem już wcześniej, wtedy definitywnie 2PD był w korekcji na +2,8 i został wymieniony, po wymianie co jakiś czas sprawdzałem korekcję na PD- były w okolicach "0", co któreś tankowanie był lany dodatek z STP do czyszczenia wtrysków.
  6. Byłem teraz u mechanika i stwierdził że dziwne to bardzo, że komputer nie pokazał błędów( że 2 PD jest poza zakresem, więc powinien przejść w tryb awaryjny) podejrzewa że może sterownik do wymiany, zrobiłem jeszcze raz 013, czyściłem połączenia listw elektrycznej PD, mechanik mówił że może zniszczyłem konektor jak go sprawdzałem (że może urwałem cewkę przy PD) Dzwonił do 2 mechanika i ten twierdził że wtryski do wymiany. Więc 1/2 silnika do wymiany wg nich. [br]Dopisany: 26 Kwiecień 2010, 19:21_________________________________________________Po wymianie drugiego wtrysku(PD), korekcje są dobre i znikły problemy z uruchomianiem.Pozdrawiam[br]Dopisany: 12 Sierpień 2010, 10:16_________________________________________________Po wymianie drugiego wtrysku (PD), koniec problemów.Pozdrawiam.
  7. Udało się może koledze ustalić przyczynę ? Mam podobny problem: sporadyczny problem uruchomienia zimnego silnika (wymaga około 20 sekund i uruchamia się nie tworząc czarnej chmury dymu) Po uzyskaniu temperatury 90 stopni, silnik nierównomiernie pracuje, sporadycznie pojawia się błąd: 16686 - Brak zapłonu cylinder 2 nie podoba mi się korekcja w grupie 013 : 1cylinder-1.70, 2cylinder 2.99, 3cylinder -0.4, 4cylinder -1.04, wygląda że jednak coś tam złego się dzieje. -sprawdzałem listwę elektryczną PD, konektory -wymieniłem filtr paliwa -oleju nie przybywa, -zimny silnik na korekcji 2PD jest w okolicach +1.80 -wskazanie czujnika temperatury po nocy jest poprawne na VAG-u powiedzmy dzisiaj było 8stopni. -kąt synchronizacji obrotu wału korbowego zawiera się od -1.1do-1.7 może poprawić w stronę ideału "0" może to ma też jakiś niekorzystny wpływ?? Podczas jazdy jest tak jak przed wystąpieniem problemu:przyspiesza, spalanie w normie, osiągi bez zmian, jedynie szarpie silnikiem na wolnych obrotach, obrotomierz wtedy jest stabilny,pedał hamulca bez zmian.
  8. Bardzo proszę o opisanie logów, nie podoba mi się korekcja w grupie 013 : 1cylinder-1.70, 2cylinder 2.99, 3cylinder -0.4, 4cylinder -1.04, wygląda że jednak coś tam złego się dzieje.
  9. nie bardzo wiem jak się zabrać za logi, jestem w trakcie męczenia literatury na ten temat, dokładniej ma problem z zapisem w excelu
  10. Filtron[br]Dopisany: 27 Marzec 2010, 19:57_________________________________________________obawiam się że to początek końca PD na 2 cylindrze
  11. Dzięki za pomoc, nie sprawdzałem nic więcej, pogoda nie sprzyja, po wymianie filtra jest wszystko w porządku. [br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 09:36_________________________________________________Sprawdzona listwa elektryczna PD, konektrory, oleju nie przybywa, sprawdzałem błędy, ponownie był (16686 - Brak zapłonu cylinder 2) objawy są obecnie takie: szarpie silnikiem na wolnych obrotach raz na jakiś czas, silnik uruchamia się bez problemów,podczas jazdy nie da się wyczuć nic, sporadycznie podczas stania w korkach, w trakcie szarpania wskazanie obrotomierza jest stabilne.
  12. Wymieniłem filtr paliwa, wygląda że jest wszystko dobrze, stary filtr miał 3 miesiące i 7tyś km przebiegu. Logi zrobię później. [br]Dopisany: 10 Marzec 2010, 11:54_________________________________________________Sprawdziłem jeszcze na szybko błędy : 16686 - Brak zapłonu cylinder 2 był tylko jeden błąd[br]Dopisany: 10 Marzec 2010, 12:39_________________________________________________może dla pewności sprawdzić wtyczki na PD?
  13. Witam! Pojawił się problem z uruchomieniem silnika: zimny i ciepły uruchamia się bez problemów i jest równa praca, problem się pojawia gdy uruchomię zimny silnik i przejadę z 1km i wyłączę silnik, gdy chcę go ponownie uruchomić, uruchamia się po wielkich kłopotach i praca silnika jest nierówna, jeśli go zostawię na 1h godzinę to uruchomi się bez problemów. Proszę o pomoc. silnika sie nie odpala tylko sie go uruchamia [Musashi]
  14. dzisiaj rozmawiałem z nimi są przeciw wzmacnianemu, proponują Sachs performance
  15. seria już się kończy, na 5 i 6 biegu w zakresie 2,5 do 3 tys obr/min jest uślizg wyczuwalny. Czekam na termin montażu FMIC + Dmuchawki z BRD w Comsporcie więc mam nadzieję trafić w okolice 200KM i 400Nm po wirusie z Comsportu jest dobrze ale sprzęgiełko pada, przebieg jest 141tyś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...