Skocz do zawartości

Waldeczek75

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Waldeczek75

  1. ten przekaźnik do wtrysku może być pod maską schowany razem z kompem ?? bo jak tak to jest troche rozbierania
  2. dzieki przemik
  3. dzięki bardzo postaram sie sprawdzic jak szybka sie da, co do wolnych obrotów to bardzo ale bardzo rzadko rzuci motorem a tak to jest jak złoto. Właśnie to jest dziwne że można normalnie jeździć a rozpędzając płynnie auto do maxa zdarza się że szarpanie nie występuje a jak nieraz jest to bardzo słabo odczuwalne, co innego jak się gwałtownie przyspiesza. A jeśli moge jeszcze zapytać co sądzisz z logów o turbinie? Pytam, bo brat ostatnio wyjmoawał i czyścił kierowniczki w swoim TDI.
  4. nie kopci nic, jazda normalna bez problemów, jak wyżej pisałem walczę z szarpaniem około 3000 -4000 obr które nieraz jest b. małe. Wiem już który to wtrysk możesz powiedzieć jak najszybciej wszystko oczym pisałeś zobaczyć?
  5. przepraszam błąd to oczywiście 00542 30-10.
  6. Logi uzupełnione, niestety nie można zrobić 023 bo nie dostepny, z ciekawych rzeczy to nie pokazuje kąta wtrysku!!! Wyświetla się też błąd ( 00540 30-10 zwarte do +). Jak znmam życie to jest pewnie przyczyna itrzeba wymienić wtrysk sterujący . Ale jeśli to nie sprawi kłopotu to prosze o przeglądnięcie reszty. Logi: http://picasaweb.google.pl/Waldeczek75/LOGI#
  7. poprosze o wstępną analizę tego co udało mi się wyprodukować, http://picasaweb.google.pl/Waldeczek75/LOGI# dodam że walczę z tajemniczym szarpaniem przy około 3000obr/min, bardzo proszę o wszystkie uwagi jeśli dodatkowe logi będą potrzebne proszę tylko napisać które i w jakich warunkach. Obecne były robione na 4 biegu od 1500 do 4200 (wg instrukcji z forum).
  8. wydaje mi się że bez windy sie nie obejdzie, to jest taka aluminiowa osłona jak nieraz nad wydechem i ona jest chyba nad całym zbiornikiem , ewentualnie mozna w niej dziurke dłubnąć
  9. Dzięki, wiesz urwać coś jest prosto, gorzej doprowadzić to znowu do stanu używalności. lepiej 2 razy sprawdzić niż raz żałować
  10. tak, tak odkręciłem te zaśłepki ale jest tam jakaś osłona aluminiowa ??????? z jednej i drugiej strony.
  11. szukając trafiłem na forum passata i tam przy podobnym problemie chłopak powiedział że miał przytkane sitko w pompce w baku.....myślałem że dostęp do pompki jest pod tylnym siedzeniem ale nic z tego, mogę prosić o wskazówkę jak dostać się do pompki i czy w tzw. domowych warunkach dam radę. Chciałem podziękować wszystkim którzy podrzucają pomysły.
  12. witam, właśnie sie dopatrzyłem bąbelków w rurce......pojawiają się w większej ilości po przegazowaniu jak obroty silnika spadają. Ma ktoś pomysł gdzie szukac przyczyny? Może tak być że gdzieś przewód jest przytkany i nie pracuje pełną objętością?
  13. Filtr Knechta, tankuję na Stacie lub sprawdzonym Orlenie (częściej na Orlenie), ale powiem Wam że odkąd napisałem na forum o problemie to szarpanie sie znacznie zmniejszyło ewentualnie nie występuje. Aż sam się uśmiałem z tej mojej bryczki. :) :)
  14. Filtr wymieniałem w zeszłym roku październik - listopad właśnie żeby wykluczyć jedną z możliwości. Z tego co kiedyś obserwowałem to paliwo ładnie i szybko sunie rurką bez pęcherzy. Szczerze to zastanawiam się nad pompą.
  15. Dzięki, to co napisałeś ma sens, tylko ciekawe czemu tak sie dzieję???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...