Skocz do zawartości

kamilsmok

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamilsmok

Informacje

  • Imię
    .
  • Miasto
    polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamilsmok

0

Reputacja

  1. Panowie, na powyższe drgania jest tylko jedne rozwiązanie wymiana wahaczy na wahacze 75 mm. U mnie zamontowanie specjalnych opon ze znaczkiem OM nie pomogło, wymiana tulei poliuretanowych również nie rozwiązała problemu.Jak wcześniej napisałem zamontowałem tez nowe koła od nowej audi a4 ( z przebiegiem 3000 km) i nie pomogło . Dopiero wymiana wahaczy rozwiązał problem jak ręką odjął. Inne rady nie ma.!!!
  2. Tak informacyjnie, jeżeli ktoś zdecyduje się na zamontowanie wahaczy z tuleja 75mm i sworzniem na m14 w miejsce 65mm i sworznia m12 jest to możliwe. Najprościej, należy kupić używany wahacz wraz z tuleja np na allegro.( i tu uwaga samych tulei nie kupicie w serwisie). Stara tuleja musi być wybita z zwrotnicy a nowa tuleja musi mieć stoczoną średnicę zewnętrzną na tokarce na wymiar starej około 26mm dokładnie nie pamiętam. i wówczas mozna montować nowy wahacz m14 z tuleja 75mm.
  3. Tuleje poliuretanowe nie pomogą.Drgania przeniosą się na wyższe prędkości i po jakimś czasie będziesz miał skrzypiące wahacze. wiem bo to przerabiałem. Jedyne wyjście to kupno całych wahaczy, ale uwaga wahcze z tulejami o średnicy 75 mm mają przeważnie sworznie o większej średnicy na gwint m14.Cena jednego wahacza w serwisie to 1000 zł wiem bo pytałem.
  4. Witam ponownie na forum. Otóż miałem napisać o moich dalszych poczynaniach w sprawie drgań na kierownicy przy większych prędkościach. Otóż nie przystąpiłem do wymiany tulei poliuretanowych i wyważania drogowego . Kilka dni temu moja żona dostała nowe firmowe auto. Audi a4 silnik 2.0 tdi 190 KM. Koła 19 " opony 255/35/19” Pireli Sportzero. Moja pierwsza myśl to podmiana kół na próbę , wsiadam do auta z przebiegiem 49 km robię jazdę próbną i przy około 120 km/h nowe audi zaczyna drgać . Na nowej obwodnicy Poznania nowe Audi drga. Dla porównania wsiadam w VOLVO S60 silni D3 koła 17 ‘’ jadę ta samą droga i cisza auto jedzie idealnie .Mój kolega z którym testowaliśmy auta nie mógł w to uwierzyć. Dlatego nie będę wymieniał więcej części w moim audi A4 2.7 tdi gdyż uważam że nie ma to sensu. Dragania w nowym audi występują w przedziale 120-180km/h. Ciekawe co zrobi serwis? Poprostu szkoda słów nowe auto za 200 tys zł drga. Pozdrawiam
  5. Witam. Posiadam auto audi a4 2.7 tdi. multitronic. Sledze ten post, ponieważ borykam się z taki samymi problemami jak wy. Auto drgało mi w zakresie prędkości 100-160 km/h W pierwszej kolejności kupiłem nowe opony dunlop sp1 sport- drgania nadal występowały. Wyważanie nie pomogło. Kupiłem nowe stalowe felgi oraz opony dunlop z homologacja audi OA. nie pomogło. Zwiększanie ciśnienia w kołach tez nie. Złożyłem nowe wahacze tuleje 65mm nadal miałem drgania. Założyłem tuleje poliuretanowe kolor czerwony, drgania przeniosły się na większe predkosci auto zaczyna mi drgać od 130 km do max czyli 230km/h W dalszej kolejności rozważam wymianę półosi oraz wymianę na inne tuleje w zakładzie gdzie regenerują zawieszenia w poznaniu . Dam znać czy wymiana półosi pomoże. Uzupełniając mój wpis , to przednie dolne wahacze oraz końcówki drążków kierowniczych również wymieniłem ( wszystkie wahacze oryginalne).Zastanawiam się jeszcze nad kwestią zamontowania używanych oryginalnych wahaczy z tuleja 75mm. Ogólnie mam tego auta pomału dosyć. Miałem wcześniej model B7 2.0tdi i również nie byłem z niego zadowolony .
  6. Drodzy koledzy w moim samochodzie przyczyną piszczenia hamulcy były jarzma. Dziękuję wszystkim za rady
  7. Sam osobiście dokonałem wymiany tarcz i hamulców. Założyłem też nowe sprężyny od docisków. Klocki na specjalne taśmy również były podklejone bez rezultatu. Dziwne jest to bardzo ponieważ piszczą dwie tarcze, wiem ponieważ słyszę jak piszczy najpierw jedno a później dochodzi pisk drugiego koła. Na dniach będę wymieniał górny wahacz i spróbuje jedną stronę jeszcze raz dokładnie wyczyścić . Napisze jaki będzie rezultat
  8. Podczas drugiej wymiany tzn. Gdy wymieniałem tarcze, zdemontowałem zaciski, całość została dokładnie rozebrana, wyczyszczona i odtłuszczona. Śruby został dokręcone z odpowiednia siła jak książka zaleca. Zastanawiam się teraz nad wymiana zacisków. Kolego „devastation” , napisałeś ”niech piszczą”. Nie mogę tak jeździć, ponieważ pisk jest tak głośny że gdy radio mam włączone w aucie dość głośno to i tak słyszę pisk. Dźwięk jest taki jakby TIR hamował.
  9. Witam. 5 miesięcy temu wymieniłem klocki hamulcowe ponieważ przyszedł już czas, złożyłem klocki hamulcowe steinhoff . Po kilku dniach hamulce z przodu zaczęły piszczeć . Więc postanowiłem wymienić , wymieniłem na ATE . Po kilku dniach hamulce z przodu piszczą. Złożyłem nowe oryginalne tarcze kupione w serwisie- nadal piski. Złożyłem nowe oryginalne klocki kupione w serwisie- nadal piski . Zastosowałem specjalny smar – nadal piski. Dodam że dźwięki jakie wydają hamulce nie są bardzo wysokich częśtotliwowści. Hamulce piszczą niezależnie od siły hamowania. Im dłuższa trasa tym piski wyrazniejsze. Piszczenie występuje od 40 km/h Co wy na to drodzy koledzy ?
  10. dzięki z radę. Zauważyłem że warsztat z góreckiej został przeniesiony na ulicę Korczaka w Luboniu. Pozdr
  11. Mój silnik wydaje niepokojące dżwięki w okolicy 1500 obr/min. Chciałbym zdiagnozować i usunąc usterkę silnika.
  12. Witam. Czy ktoś może polecić dobry warsztat samochodowy w Poznaniu lub okolicy specjalizujący się w naprawach silników. Proszę o informację
  13. Stary egr sprawdzałem, czyściłem.Bez rezultatu.Podjadę do elektryka może on mi coś doradzi?[br]Dopisany: 31 Październik 2010, 23:18_________________________________________________No i odwiedziłem serwis VW w Pile. Po dwóch dniach poszukiwania usterki zadzwoniono do mnie z informacją, że przyczyna poszarpywania jest koło dwu-masowe. Bardzo dziwna diagnoza ? Co wy na to koledzy? Zastanawiam się jeszcze na wykonaniem tej naprawy.
  14. Czy jest mozliwe ze nowy egr był niesprawny? Może spróbuje kupic jeszcze jeden, co wy na to?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...